Romeo Carpaccio
Legacy Member
Amorisa zei:Hoe is het spel verder ? To buy or not to buy ?
Sterkte.. Wat zijn de vooruitzichten als ik vragen mag ?
Ikzelf heb er tot nu toe nog geen spijt van, ik was ook niet echt hyped en heb me maar de laatste dagen me er een beetje meer in verdiept. Tot nu toe toch wel al van genoten, vooral het stealth gedoe vind ik machtig. Wat 'k in eerste instantie een nadeel vond: de carhandling, ondertussen zelfs al geen last meer van. Heb er maar een uurtje opzitten dus of de verhaallijn me meesleept etc kan ik nog niet zeggen, ben momenteel vooral nog aan het verkennen.
tldr; ja.
Maar kijk, net de xbox terug opgestart want wil toch slagen in die missie

En bekijk anders wat streams op twitch, heeft me ook wel overtuigd!




