Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Amorisa zei:
Hoe is het spel verder ? To buy or not to buy ?


Sterkte.. Wat zijn de vooruitzichten als ik vragen mag ?

Ikzelf heb er tot nu toe nog geen spijt van, ik was ook niet echt hyped en heb me maar de laatste dagen me er een beetje meer in verdiept. Tot nu toe toch wel al van genoten, vooral het stealth gedoe vind ik machtig. Wat 'k in eerste instantie een nadeel vond: de carhandling, ondertussen zelfs al geen last meer van. Heb er maar een uurtje opzitten dus of de verhaallijn me meesleept etc kan ik nog niet zeggen, ben momenteel vooral nog aan het verkennen.

tldr; ja.

Maar kijk, net de xbox terug opgestart want wil toch slagen in die missie :p

En bekijk anders wat streams op twitch, heeft me ook wel overtuigd! ;)

Rizla+

Legacy Member
Trolle zei:
ze hebben mijn vakantiegeld op de verkeerde rekening gestort,800€ weg yay...

Van uw werk? Dat is toch het probleem van uw werkgever dan, zijn die niet verantwoordelijk?

demon326

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Maar kijk, net de xbox terug opgestart want wil toch slagen in die missie :p

Welke missie? Ik heb die 'under construction' zeker 10 keer opnieuw mogen doen :p

Romeo Carpaccio

Legacy Member
demon326 zei:
Welke missie? Ik heb die 'under construction' zeker 10 keer opnieuw mogen doen :p

Zal het je zo meteen weten te zeggen :p, vrij simpele missie eigenlijk.

Edit: Caught in the loop. Voila, nu ga k dat eerst eens op YT opzoeken :p
Edit: Vind er niets over, 't is wrs niet eens de naam van de missie.
Edit; Criminal Convoy heet 'm, maar ben het al gestopt :p

Sick`

Legacy Member
Waelvis zei:
Ik een combinatie van beide. Dafalgan Forte + Ibuprofen 600

Enige dat een beetje helpt bij mij

Tis zo een hoofdpijn die vertrekt vanuit mn nek, vooral rechts, net onder mn schedel. Het voelt alsof daar met een pin in wordt gekoterd. Da trekt over mn hoofd naar mn rechteroogkas. Echt verschrikkelijke pijn.

Wat jij beschrijft is geen hoofdpijn maar migraine (eenzijdig gaande van de nek tot achter het oog). Daar zijn beter middelen tegen, maar een enkele perdolan kan bij een opkomende migraine soms al helpen, maar dan moet je wel goed op tijd zijn.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Hoofdpijn, moet er al bijna van overgeven vreesk. :s
Toch een pilleke pakken denk, tis tegen men principes maarja

glashelder

Legacy Member
Sick` zei:
Wat jij beschrijft is geen hoofdpijn maar migraine (eenzijdig gaande van de nek tot achter het oog). Daar zijn beter middelen tegen, maar een enkele perdolan kan bij een opkomende migraine soms al helpen, maar dan moet je wel goed op tijd zijn.
Migraine van de nek? Dat heb ik nog niet gehad (nee migrainegod, dit is geen verzoek, u heeft mij gisteren al genoeg doen afzien).

SusieQ

Legacy Member
Rizla+ zei:
Van uw werk? Dat is toch het probleem van uw werkgever dan, zijn die niet verantwoordelijk?

Ie bedoeld wellicht: "Ik heb het verkeerde rekening nummer opgegeven." :D

Muscleduck

Legacy Member
Ik moet een maand extra op het mijne wachten omdat ik vergeten was dat ik een nieuw rekeningnummer heb. Alleen dwaas dat de RJV totaal niet de moeite deed van mijn email te beantwoorden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan