Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Zonet dat topic nog wat verder zitten lezen. Dat moet toch echt wel een dieptepunt van pol & actua zijn :p

Ketelbuik

Legacy Member
Karre zei:
Zonet dat topic nog wat verder zitten lezen. Dat moet toch echt wel een dieptepunt van pol & actua zijn :p

Voor de laatste keer in dat topic gepost. Es beginnen met blokken :(

Black

Legacy Member
Swindels zei:
Woohoo :applause: Cher! :love:

Haha, zag cher staan en nam dat liedje, had al een vermoeden dat ik uw sympathie daarme zou winnen :p

Sent from my XT1032 using Tapatalk

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Bart Religion zei:
Mensen die een kitten in mijn straat hebben gedumpt

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Gij gebruikt t woord kitten.

Gebruik t woord jonge poes.

Ja dat is één woord.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Bart Religion

Legacy Member
Ketelbuik zei:
Tandpijn, met tandenstokers zitten prutsen die ondertussen allemaal afgebroken en rood zien. Kussen bebloed. Ergste pijn die er is :puke:


@pol en actua: het 9lives-lid Black is zoals een kind van 6 jaar. Dezelfde onzin blijven posten, de weerleggingen negeren en desnoods mensen op de ignore-lijst plaatsen. Gaat er een mod dat topic nu eens uit kuisen? Met sommige autistische kindjes waar ik nog leiding aan gegeven heb kun je een diepere discussie vormen dan met die achterlijke dorpsidioot.

Dat kan ook zonder schelden.

Bart Religion

Legacy Member
Gamer94 zei:
In huis pakken? :D

Ja, 't zit al in huis. Kon het moeilijk laten zitten en laten verhongeren of platgereden laten worden.

Lt. KroftDünkel zei:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Gij gebruikt t woord kitten.

Gebruik t woord jonge poes.

Ja dat is één woord.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Zijn dat er geen twee :unsure:

Piedro

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Politiek is triviaal en heeft mij nooit weten te boeien. Het kan mij geen kloten schelen. Ik weet niets af van economie; politiek, actualiteit en recht.Al die dwaze pseudo-wetschappen. Toch kijk ik soms naar Ter Zake. Weet ge welke Annelies de mooiste vrouw van de VRT sinds jaar en dag is? Annelies Beck. Dat is eigenlijk de mooiste BV tout court, maar niemand weet dat, behalve ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Nope, ik weet dat ook!

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Ik heb geen goesting in morgen.

Ik wil friet eten met mayonaise en in mijn pyjama rondlopen en slapen.

En ik wil tropico spelen want ik hzb dat nog nooit gespeeld.

Ik wil degoutant lui zijn, maar dat kost allemaal zoveel moeite.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Gamer94

Legacy Member
Trug single sinds deze week.. Daarnet nog iets bij haar gaan halen..

Toen ik naar huis wou vertrekken, houd ne flik mij tegen.. Kmoest de koers een stuk volgen tot ik trug richting lier kon rijden..

dus al dat volk naast de weg heeft me zien bleiten in de auto..

?therapy?

Legacy Member
Nog altijd aan het ergeren over een feestje van gisteren. Plaatsvervangende schaamte over hoe slecht Yellow claw ( zijn blijkbaar bekend?) is en dan een DnB dj die niets van variatie brengt met een MC die constant aan het lullen is( MC's, is ook iemand die ze graag heeft?). Daarna een house dj die ook niets van variatie brengt. En ik hoor wel graag DnB en house, maar niet van die sukkelaars die monotoon draaien. En dan dat rukpubliek nog. :puke:
Dat was dan nog van de organisatie van de Lokerse Feesten, dus zeker niet klein.

Elke keer weer laat ik mij vangen om toch nog te feesten hier. :doh: €12 voor inkom, €10 voor een locker te huren en je krijgt er €5 van terug. :lol:

Nee, ik ga in het vervolg gewoon de elitaire zak uithangen als het van muziek afhangt. De vrienden mogen mee naar kwaliteitsvolle concerten, optredens en DJ's maar ik ga niet meer met hen mee. C'est fini.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan