Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CL4P-TP

Legacy Member
Sick` zei:
Gewoon toekijken is beter dan half werk ;)

Daarstraks gehad. Trein staat stil aan perron, ik kom van andere kant tegen 140 ongeveer en zie 7 mensen oversteken achter die stilstaande trein. Op zo'n moment begint uw hart wat sneller te slaan hoor...

Deckard

Legacy Member
Daarstraks zag ik ook een bejaard koppel in de auto de overweg oversteken als de bel al enkele seconden ging en die lichten op rood stonden. Ik dacht echt dat ze nog onder de slagbomen gingen zitten, maar toch net niet.

Muscleduck

Legacy Member
Hoe moeilijk kan het zijn om gratis naar blu-rays te kijken op uw PC. Onmogelijk dus. Paar truukskes via VLC geprobeerd die nie werken, dan mijn vroege hypothese getest dat het de BD beveiliging is en effectief. AnyDVD geïnstalleerd (gelukkig heb ik ooit een key gekocht) en het werkt direct in MPC-HC.

Rizla+

Legacy Member
Mensen die 140 rijden waar je maximum 70 mag.

Of hebben we tegenwoordig al slagbomen op de snelweg?
Gelukkig moet ik hun niet doodkloppen, daar zorgen ze zelf wel voor.

eS

Legacy Member
Rizla+ zei:
Mensen die 140 rijden waar je maximum 70 mag.

Of hebben we tegenwoordig al slagbomen op de snelweg?
Gelukkig moet ik hun niet doodkloppen, daar zorgen ze zelf wel voor.

Ik vermoed dat hij treinbestuurder is :p

dweil

Legacy Member
Rizla+ zei:
Mensen die 140 rijden waar je maximum 70 mag.

Of hebben we tegenwoordig al slagbomen op de snelweg?
Gelukkig moet ik hun niet doodkloppen, daar zorgen ze zelf wel voor.
Zijt gij serieus?

CL4P-TP

Legacy Member
Rizla+ zei:
Mensen die 140 rijden waar je maximum 70 mag.

Of hebben we tegenwoordig al slagbomen op de snelweg?
Gelukkig moet ik hun niet doodkloppen, daar zorgen ze zelf wel voor.

Dit is toch wel een retard alertje waard ja.

Ketelbuik

Legacy Member
coldplayke zei:
De kiesweek van ekonomika, de decadentie gaat er echt wel over.

Elitaire snobs bij faculteit economie, iedereen weet het.

Rizla+ zei:
Mensen die 140 rijden waar je maximum 70 mag.

Of hebben we tegenwoordig al slagbomen op de snelweg?
Gelukkig moet ik hun niet doodkloppen, daar zorgen ze zelf wel voor.

En zeggen dat weed niet schadelijk is :lol:

Poekie95

Legacy Member
Zubrowka zei:
Poekie is echte trol nu dacht ik hem eens in levende lijven te zien. Helemaal niet gezien.

Verstuurd vanaf mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

:ironic: ge hebt enorm hard uw best gedaan moet ik zeggen, na LLN had ik u niet meer gezien

anyway ik weet uw kot wel zijn, ik pak een taart van bakkerij vangrootloon en smijt hem een dezer dagen persoonlijk in uw gezicht als ge buitenwandelt, dan zult ge me wel in levende lijve zien se

't enige is wel dat ge rapper loopt dan ik, daar moet ik nog iets op vinden

Poekie95

Legacy Member
Pfft, vandaag (enfin gisteren) weer veel te veel tijd verloren met loop/fietswedstrijd (fu Medica de volgende keer zoekt ge maar iemand anders) en nu efkes gecheckt en er staan 64 zaken op m'n todolijst die klaar moeten zijn tegen het einde van het verlengde weekend :(.

That is way too much pressure! :(

Mss toch hulp zoeken en beginnen delegeren want dit komt echt niet meer goed.

Poekie95

Legacy Member
Pfft, vandaag (enfin gisterennamiddag) weer veel te veel tijd verloren met loop/fietswedstrijd (fu Medica de volgende keer zoekt ge maar iemand anders) en nu efkes gecheckt en er staan 64 zaken op m'n todolijst die klaar moeten zijn tegen het einde van het verlengde weekend :(.

That is way too much pressure! :(

Mss toch hulp durven zoeken en beginnen delegeren want dit komt echt niet meer goed.

?therapy?

Legacy Member
Leuke vrouw ontmoet deze avond... blijkt uiteindelijk dat ze les van mijn ma heeft gehad ( BuSO)
Yeah.... ... ...

Karre

Legacy Member
?therapy? zei:
Leuke vrouw ontmoet deze avond... blijkt uiteindelijk dat ze les van mijn ma heeft gehad ( BuSO)
Yeah.... ... ...

En hoe zou je er nu over gedacht hebben had je dat niet geweten?

CherryRed5

Legacy Member
Iedereen die lekker kan uitslapen vandaag en heel de dag game.... en ik om 05:00 uur smorgens op, en heel de dag werken... en morgen weer van het zelfde -0- -.-

Gentei

Legacy Member
CherryRed5 zei:
Iedereen die lekker kan uitslapen vandaag en heel de dag game.... en ik om 05:00 uur smorgens op, en heel de dag werken... en morgen weer van het zelfde -0- -.-

Troost u ik moest om 7hr opstaan om te plassen en kon nie meer in slaap vallen. Trouwens vandaag werken = dubbel betaald...

SusieQ

Legacy Member
Mij mogen ze nog driedubbel betalen, ik werk niet op zondagen. Goeie moed!

Ik ga subiet aperitiefke gaan drinken, burgerke eten, games of thrones inhalen, bezoekske doen bij kameraden en chillen.

Peace out! :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan