Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
moloko zei:
Welke ZOT is er op gekomen om menthol in shampoo te doen?Je krijgt dat in uw ogen en dat is een half uur miserie.Piekende ogen.

Ik heb hier vroeger eens exact dezelfde post gemaakt!
Ik heb wel nooit antwoord gekregen... :-(

Sick`

Legacy Member
moloko zei:
Welke ZOT is er op gekomen om menthol in shampoo te doen?Je krijgt dat in uw ogen en dat is een half uur miserie.Piekende ogen.

Is dat niet enkel bij een speciale peeling shampoo? Dient om de porien van je huid open te zetten fzoiets.

Waelvis

Legacy Member
Matthias92 zei:
Gisteren need for speed gezien daar.
Na film nog ene gaan drinken en dan parking willen verlaten en mijn ticketje nergens meer te vinden...
Dan maar al bumperklevend aan mijne maat zijn auto door de bareel geslipt :p

Haha..


Ik parkeer daar gratis :-)

Gamer94

Legacy Member
Jobbeurs:

Veel te veel volk op een te kleine plaatsvoorziening => verschillende zweetgeuren door elkaar, heerlijk

Zowat 80% waren volwassen personen boven de 30..

Implar

Legacy Member
Keelontsteking met bijhorende vermoeidheid :(

Het is net niet erg genoeg om naar de dokter te gaan, maar ik val bijna in slaap op het werk...

Swindels

Legacy Member
Wa zijn ze daar nu eigenlijk van plan in ‪‎familie‬, dat de Rudy zogezegd verliefd wordt op da mannelijk fotomodel?
Dikke bullshit, homo worde nie door de flits van ne camera ze!

En yes I know, familie is shit maar toevallig staat da soms op de achtergrond te spelen, vooral de dinsdag en de donderdag want dan kijk ik naar mijn pop up restaurant :p

Karre

Legacy Member
Swindels zei:
Wa zijn ze daar nu eigenlijk van plan in ‪‎familie‬, dat de Rudy zogezegd verliefd wordt op da mannelijk fotomodel?
Dikke bullshit, homo worde nie door de flits van ne camera ze!

En yes I know, familie is shit maar toevallig staat da soms op de achtergrond te spelen, vooral de dinsdag en de donderdag want dan kijk ik naar mijn pop up restaurant :p

In familie kan alles, die Evy werd wel plots lesbisch :unsure:

kil911ler

Legacy Member
En plots wilde ze een kind met aar lief, maar Nico moest het zaad inbrengen op de natuurlijke wijze :unsure:

rscaboy

Legacy Member
Swindels zei:
Wa zijn ze daar nu eigenlijk van plan in ‪‎familie‬, dat de Rudy zogezegd verliefd wordt op da mannelijk fotomodel?
Dikke bullshit, homo worde nie door de flits van ne camera ze!

En yes I know, familie is shit maar toevallig staat da soms op de achtergrond te spelen, vooral de dinsdag en de donderdag want dan kijk ik naar mijn pop up restaurant :p

Doet me aan denken aan mensen die een tread starten met "een vriend van mij..."
Anywayz blijkbaar veel fans van Familie hier op het forum.


btw is Walter nog altijd samen met zijn kuisvrouw?

Swindels

Legacy Member
rscaboy zei:
Doet me aan denken aan mensen die een tread starten met "een vriend van mij..."
Anywayz blijkbaar veel fans van Familie hier op het forum.


btw is Walter nog altijd samen met zijn kuisvrouw?

Nee Walter is vermoord door Jan nadat aan het licht is gekomen dat ie vroeger Maarten misbruikt heeft.

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Brief aangekregen dat ik moet gaan bijzitten bij de debiele verkiezingen..

rscaboy

Legacy Member
Swindels zei:
Nee Walter is vermoord door Jan nadat aan het licht is gekomen dat ie vroeger Maarten misbruikt heeft.

Walter was een pedofiel? :lol: Ik denk dat ik die serie opnieuw zal gaan volgen.

The_Cat

Legacy Member
Swindels zei:
Nee Walter is vermoord door Jan nadat aan het licht is gekomen dat ie vroeger Maarten misbruikt heeft.

Serieus? En wat voor straf heeft jan gekregen?

Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

Swindels

Legacy Member
The_Cat zei:
Serieus? En wat voor straf heeft jan gekregen?

Verstuurd vanaf mijn C5503 met Tapatalk

Jan is ontsnapt naar Frankrijk en heeft daar een tijdje als clochard in Parijs geleefd.

rscaboy

Legacy Member
Swindels zei:
Jan is ontsnapt naar Frankrijk en heeft daar een tijdje als clochard in Parijs geleefd.

Maar hij heeft toch een café?

btw is Anna al aan het dementeren?

Swindels

Legacy Member
Ja ondertussen is hij terug en heeft hij inderdaad een cafe. Anna is even gescheiden geweest van Albert en heeft een toyboy gehad waarvan ze hiv heeft gekregen. Nu is ze terug bij Albert maar die weet niet dat ze een soa heeft.

rscaboy

Legacy Member
Swindels zei:
Ja ondertussen is hij terug en heeft hij inderdaad een cafe. Anna is even gescheiden geweest van Albert en heeft een toyboy gehad waarvan ze hiv heeft gekregen. Nu is ze terug bij Albert maar die weet niet dat ze een soa heeft.

heeft Anna die hiv gehouden toen de relatie voorbij was?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan