Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
nieuwe facebook layout. Ligt het aan mij of is het nu nog smaller geworden?

DBK

Legacy Member
LexElkerlijck zei:
Ok, ik dacht dat we al inmiddels zover gevorderd waren in de adolescentie dat we vooroordelen/stereotypen achter ons konden laten.

LexElkerlijck zei:
Ik ben geen weedjunkie en wil daar niet mee geassocieerd worden, dank u voor uw begrip.

:lol:

Jack The Ripper

Legacy Member
Ik ben niet de enige dus die vindt dat de nieuwe layout op niets trekt.

Muscleduck

Legacy Member
xTechneut zei:
Nog niet, ons ma had koffiekoeken bij, dus daar konnek ni nee tege zeggen. :p

---------------

Daarjuist op de bus zo'ne dakloze, of in ieder geval ene dien het ni breed heeft, jas onder de spinnenwebben, kledij zo vuil als iet, had een lotje van €4 gekocht en had daarmee €50 gewonnen. (Not Bad)

Begint die daar serieus luid te telefoneren (:sop:) naar zenne maat "Ah komde sebiet mee? Kheb €50 gewonnen, da zijn 25 pinte bekan é! Allez drinkt u taske koffie mor leeg en komt hé." :p

Feitelijk wel tristig, maar die was zo content me zen €50 en zen 25 pinten. :D

Hebde geen 50 euro voor mij? Of een bedrag dat ge zelf wel de moeite zou vinden? :p

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Muscleduck zei:
Hebde geen 50 euro voor mij? Of een bedrag dat ge zelf wel de moeite zou vinden? :p

Ah ik vind da wel de moeite zenne. :D

Die 'tristig' daar bedoelde'k mee dat hem dakloos/het niet breed had en zen geld ging tellen in pinten. :p

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Gamer94 zei:
Men oortjes zijn aan het sneuvelen.. Snik snik

Troost u, kzit sinds recent aan men 4e paar en deze week viel er weer van 1 oor een stuk af. :sad:

De reserves zijn uitgeput nu. :/

Muscleduck

Legacy Member
xTechneut zei:
Ah ik vind da wel de moeite zenne. :D

Die 'tristig' daar bedoelde'k mee dat hem dakloos/het niet breed had en zen geld ging tellen in pinten. :p

Dat geld tellen in pinten is idd triestig.

vegitto-kun

Legacy Member
eens wat verder gelezen over die zaak van die overval in die juweelzaak en die madam dat die overvallers heeft neergekogelt.

Het spijt mij echt dat ik het moet zeggen. Het waren weer Marokkanen :/ dan bekijk ik die protesten tegen de juweliers. allemaal Marokkanen.

dat die juweliers maar vrij komen die mensen hebben hun zelf en hun zaak verdedigt. als ge iets wilt stelen dan moet ge de risicos van het vak maar weten.

al goed dat er nog goeie tussen zitten die beseffen dat zon mannen niet moeten worden verdedigt

Black

Legacy Member
Preske zei:
nieuwe facebook layout. Ligt het aan mij of is het nu nog smaller geworden?
Zet uw adblock eens af en kijk naar de pure horror.


eigen ergernis: pampermaatschappij waarin we leven, als dit een voorbode is van hoe het leven gaat worden als vrouwen overal gelijk vertegenwoordigt worden, verhuis ik naar de zuidpool.


'de vlaming durft de randjes eraf te lopen, we moeten hem beletten dat te doen'




zucht...

Muscleduck

Legacy Member
Black zei:
Zet uw adblock eens af en kijk naar de pure horror.


eigen ergernis: pampermaatschappij waarin we leven, als dit een voorbode is van hoe het leven gaat worden als vrouwen overal gelijk vertegenwoordigt worden, verhuis ik naar de zuidpool.


'de vlaming durft de randjes eraf te lopen, we moeten hem beletten dat te doen'




zucht...

Valt nog mee zonder adblock, al laat ik hem toch maar aan staan :p

Remi

Legacy Member
Ik had enkele boeken bij Amazon besteld en het afleveradres bij mij op't werk gezet.
Het werd met taxipost verstuurd, dus had ik gisterenavond eens op de tracker gekeken waar het pakketje zich bevond.
Blijkbaar was om 6u52 de "zending uitgereikt door bpost", ik zat tussen 7 en 14u30 op't werk en had geen postbode gezien.

Kom ik vanmorgen aan op't werk en ligt er een pakketje op mijn bureau. Blijkbaar stond dat gisterenavond op de trap en had de ploegbaas van de nacht dat (gelukkig voor mij) meegepakt. Gezien het op de trap stond, heeft niemand het afgetekend, want die had het dan sowieso al wel aan mij bezorgd. Ook is het vreemd dat het zo laat nog werd 'geleverd'.

Ik mag ergens blij zijn dat het pakketje dus nog op mijn bureau is terecht gekomen en dat het niet per ongeluk werd meegenomen door één of ander debiel sujet dat met de nacht werkt. Ik wou hiervoor de Post dus wel even op de vingers tikken dat het niet de bedoeling is dat ze dat zomaar ergens leggen, zonder handtekening en/of persoonlijke afgave. Kom ik op de site van de post, vind ik bij klantendienst enkel een manier om positieve ervaringen te delen. Een klacht indienen is niet zo eenvoudig precies. :doh:

vegitto-kun

Legacy Member
die ambassadeur van Marokko dat aan het roepen is dat wilders niet zal winnen. maar over deurne zegt hij geen woord. selectief doof zeker?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Een kat doodgereden :(

Was op een heel drukke baan en die verscheen uit het niks, kon niet eens remmen zo laat had ik die gezien.

Da geluid alleen al :sad:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Een kat doodgereden :(

Was op een heel drukke baan en die verscheen uit het niks, kon niet eens remmen zo laat had ik die gezien.

Da geluid alleen al :sad:

Ugh, daar zou ik een week ziek van zijn :sad:

Zacharus

Legacy Member
Remi zei:
Ik mag ergens blij zijn dat het pakketje dus nog op mijn bureau is terecht gekomen en dat het niet per ongeluk werd meegenomen door één of ander debiel sujet dat met de nacht werkt.

Met zo'n uitspraken verdient ge niet minder dan dat het gepakt word, waar is zo'n uitspraak nu goed voor?

vegitto-kun

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Een kat doodgereden :(

Was op een heel drukke baan en die verscheen uit het niks, kon niet eens remmen zo laat had ik die gezien.

Da geluid alleen al :sad:
och ik ken het. shit sucks bro. :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan