Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hitman47 zei:WIN
Ik voel mij ook trouwens totaal ni verbonden mee mijn grootouders
langs mijn ma hare kant hebben we 13 jaar ofzo ruzie gehad (ze moesten mijn pa écht écht ni hebben), kga der enkel om mijn ma een plezier te doen nadat mijn pit er einde aan had gemaakt. Was best gezellig ge ga der dan gaan zitten midden in uwen 2e zit. En dan vinde da erg voor u ma maar moede tegelijk u inhouden om nee droogweg "fuck ja, duuhh" te antwoorden als iemand vraagt "of het wel nog zal gaan om te leren" en " dat da wel een ongelukkig tijdstip is"
Langs mijn pa zijne kant zitten ze 10 maand op een jaar int buitenland, en als ik zie wat voor een effect da die mensen op mijn pa hebben en wa voor achterlijke dingen die soms doen. (vb. ne nieuwjaarscadeau vorig jaar (zilverservies, paar 100€ waard) met daarbij een briefke "dit is jullie nieuwjaar 2010, of dit jaar toen ze daar gingen eten "Ja over een kwartier begint thuis eh, woepla tv aan"). Ik kon mijn verjaardag bijvoorbeeld niet komen ophalen bij hen thuis omdat ik simpelweg 2e zit had en zij nogal ver wonen waarop ik hem dan maar met nieuwjaar moest komen halen (goe wetende da ze dus 5 dagen voor mijne verjaardag bij ons thuis zijn gepasseerd). Kga der binnekort naartoe kga prbly 200€ krijgen, maar voor mijn part mogen ze die houden bleh kzou liever thuisblijven.

lilpunk zei:tiens, hier werkt alles naar behoren![]()

lilpunk zei:godver, msn werkt nie meer :/
FroFro zei:Wat een gedoe man, heb nen helen avond tussen Vista en XP mogen switchen omda internet op XP ni werkt, in een poging zo CATIA te kunne installen. V6 werkt nu eindelijk maar is zo anders dan V5 dakker gene zak mee kan, en V5R19 werkt nog niet
Foert, kga slapen!
Heb nu wel eindelijk es nen dualboot PC, das wel vet.

.
downloaden aan 10.9MB/s, das mijn nieuwe ultimate high :|FroFro zei:Mja, ma daar gaan mijn programma's zeker niet op werken..
Mja tis niet alleen dat, er is geen verbondenheid, ze zijn oerkatholiek (heel die kant van de familie trouwens) en dat uit zich in alles wat ze doen (en ik ben zo atheistisch als maar kan zijn), ik krijg constant onder men voeten omdat ik niemeer wil gaan, maar daarvoor ook al omdat ik 'te weinig' ging (ja omdat mijn neven en nichten moésten gaan en die daar elke week zaten, kzal daar mijn tijd aan hangen, want mijn opa zegt nooit iets, ik heb wel betere dingen te doen). Enfin ja, op een gegeven moment heb ik gwn gezegd: that's it, ik ga niemeer. Dan begonnen ze te 'dreigen' dat ik geen nieuwjaar meer zou krijgen (en dat was vroeger 100 frank, nu 10 euro). Dus eigenlijk kon ik al 60 euro rijker zijn. Jammerhitman47 zei:WIN
Ik voel mij ook trouwens totaal ni verbonden mee mijn grootouders
langs mijn ma hare kant hebben we 13 jaar ofzo ruzie gehad (ze moesten mijn pa écht écht ni hebben), kga der enkel om mijn ma een plezier te doen nadat mijn pit er einde aan had gemaakt. Was best gezellig ge ga der dan gaan zitten midden in uwen 2e zit. En dan vinde da erg voor u ma maar moede tegelijk u inhouden om nee droogweg "fuck ja, duuhh" te antwoorden als iemand vraagt "of het wel nog zal gaan om te leren" en " dat da wel een ongelukkig tijdstip is"
Langs mijn pa zijne kant zitten ze 10 maand op een jaar int buitenland, en als ik zie wat voor een effect da die mensen op mijn pa hebben en wa voor achterlijke dingen die soms doen. (vb. ne nieuwjaarscadeau vorig jaar (zilverservies, paar 100€ waard) met daarbij een briefke "dit is jullie nieuwjaar 2010, of dit jaar toen ze daar gingen eten "Ja over een kwartier begint thuis eh, woepla tv aan"). Ik kon mijn verjaardag bijvoorbeeld niet komen ophalen bij hen thuis omdat ik simpelweg 2e zit had en zij nogal ver wonen waarop ik hem dan maar met nieuwjaar moest komen halen (goe wetende da ze dus 5 dagen voor mijne verjaardag bij ons thuis zijn gepasseerd). Kga der binnekort naartoe kga prbly 200€ krijgen, maar voor mijn part mogen ze die houden bleh kzou liever thuisblijven.

:ironic:Massman zei:Mooi zo!![]()