Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Dennoman zei:
Zo vroeg moeten opstaan op ne zondag is toch echt nimeer normaal :(

Wel mooi excuus om straks naar Gent te gaan en Huasheng (mss) in levende lijve te zien :p

gij snoeper

Iemand

Legacy Member
Dennoman zei:
Zo vroeg moeten opstaan op ne zondag is toch echt nimeer normaal :(

Wel mooi excuus om straks naar Gent te gaan en Huasheng (mss) in levende lijve te zien :p
Ge kunt het ook subtieler proberen aanbrengen dat ge in haar broek wilt zitten ze gast :s:s:s:s

Lacuna

Legacy Member
Dat ik vandaag tot 18.00u moet werken.
Verdomde weekendshiften. Wat haat ik het om "flexibel" te zijn. :(

Atrox

Legacy Member
Lacuna zei:
Dat ik vandaag tot 18.00u moet werken.
Verdomde weekendshiften. Wat haat ik het om "flexibel" te zijn. :(

Waar werkt gij nu? Kdacht da gij vroeger voor de Carrefour werkte?

Bosvos

Legacy Member
morgen om 5 uur uit mijn bed en dat nog heel de maand lang :(

en vandaag is er niemand te vinden om eens rustig iets te gaan doen...

Johnny Sniper

Legacy Member
moeder die zaagt vanaf ge nog maar uwe kop binnensteekt + straks komt er familie op bezoek, allemaal lief lachen naar elkaar en achteraf weer achter de rug bezig zijn. meh.

FroFro

Legacy Member
maar even van de zon kunnen genieten en ze is alweer weg :( En ff probere saxofonen maar na 6 jaar kan ik er echt gene zak meer van :p

Matt.

Legacy Member
FroFro zei:
maar even van de zon kunnen genieten en ze is alweer weg :( En ff probere saxofonen maar na 6 jaar kan ik er echt gene zak meer van :p

Hier nog geen wolkje aan de lucht. :p

Audiosleef

Legacy Member
Ik weet niet of dat overal zo in vlaanderen is, maar hier in onze regio moeten alle feestjes stoppen om 3 uur of de politie komt ze stilleggen. Dat is minstens een uur te vroeg vind ik, zeker als de feestjes maar echt op gang komen rond 11-12 uur :sad:

MadisonAv

Legacy Member
Johnny Sniper zei:
moeder die zaagt vanaf ge nog maar uwe kop binnensteekt + straks komt er familie op bezoek, allemaal lief lachen naar elkaar en achteraf weer achter de rug bezig zijn. meh.

Met uwe kop zullen ze wel genoeg gesprekstof hebben om achteraf over te spreken.:p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Stomme zondag met die stomme kathedraal die eindeloos blijft afgaan, menne wekker die vroeg opstond om iemand anders wakker te maken en die stomme paarde die elke fucking 3 minuten die door de straat donderen, gaaaaaaaaah!
Er moest nog bijkomen da die russen van hierover hun ramen open zette en dan zouk helemaal zijn zot geworde.

ng

Legacy Member
Terrasje willen doen, maar niemand die zin heeft om te gaan. En alleen gaan is niet zo leuk é.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan