Preske
Legacy Member
Dennoman zei:Zo vroeg moeten opstaan op ne zondag is toch echt nimeer normaal
Wel mooi excuus om straks naar Gent te gaan en Huasheng (mss) in levende lijve te zien![]()
gij snoeper
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Zo vroeg moeten opstaan op ne zondag is toch echt nimeer normaal
Wel mooi excuus om straks naar Gent te gaan en Huasheng (mss) in levende lijve te zien![]()
Ge kunt het ook subtieler proberen aanbrengen dat ge in haar broek wilt zitten ze gastDennoman zei:Zo vroeg moeten opstaan op ne zondag is toch echt nimeer normaal
Wel mooi excuus om straks naar Gent te gaan en Huasheng (mss) in levende lijve te zien![]()




fraCk zei:HLN België - Drie gevangenen ontsnapt uit gevangenis Itter (769002)
idd, ik straks de trein naar a'pen ^)

Lacuna zei:Dat ik vandaag tot 18.00u moet werken.
Verdomde weekendshiften. Wat haat ik het om "flexibel" te zijn.![]()
Nee, vroeger was het Delhaize.Atrox zei:Waar werkt gij nu? Kdacht da gij vroeger voor de Carrefour werkte?
Nu zit ik bij Thomas CookCryTeX zei:Zondag = Verveeldag =/

FroFro zei:maar even van de zon kunnen genieten en ze is alweer wegEn ff probere saxofonen maar na 6 jaar kan ik er echt gene zak meer van
![]()

Hier enkele, maar het is imo alweer te warm hier.matthi_182 zei:Hier nog geen wolkje aan de lucht.![]()
Johnny Sniper zei:moeder die zaagt vanaf ge nog maar uwe kop binnensteekt + straks komt er familie op bezoek, allemaal lief lachen naar elkaar en achteraf weer achter de rug bezig zijn. meh.

Wat is dit???!!!Tremium zei:
|) ][ |V| ][;11327886 zei:Ik hoop het![]()