Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik héb een leven!
En tis nog superleuk ook!
Juij mij :woohoo:

Ahja, want een leven met ambiance kan alleen maar dronken rijden inhouden en overal lopen kotsen!
(En niet vergeten, er daarna over stoefen op 9lives!)

Als ik zo over kom heb je duidelijk nog niet veel van men posts gelezen.
Now buzzz off (had ik daar bijna even het f* woord gebruikt, tss)

Waar heb ik het over dronken rijden en overal lopen kotsen :lol:
ge ziet weer dingen die er ni zijn..

en ik heb het ook over je hautaine manier van doen soms..
maarja dat merk je natuurlijk niet van jezelf..

RemcoB

Legacy Member
GuntherDW zei:
lol, wa zijde aan't proberen joh?
leave arifiene alone! :p

wat doede gij eig nog hier? :unsure:

Geloof me, ik zou zo'n vrouw als arifiene niet aankunnen, dus je hebt het helemaal verkeerd van wat ik aan 't proberen zou zijn! ;D
En wat ik hier nog doe? Uhmm... Post plaatsen misschien? Voorwat zou 'k weggaan? Waarom ben jij hier nog? :oink:

:applause:

squan

Legacy Member
sluysen zei:
ja maar ik denk dat hij ook wel wat overdrijft soms..

ik praat ni goe wat hij soms zegt hé, maar toch liever zo'n levensstijl dan die andere..

life is to short/sucky to be serious..

Al hoe en wel als ge 't voor uw eigen een beetje uitdagend maakt, maar als ge anderen ermee in gevaar brengt zijde nie goe bezig. ALS het allemaal waar is wat ie zegt é ...

Anarchist12911

Legacy Member
Ik vind zijn gedrag niet bepaald extremer dan de gemiddelde bandwerker of garagist. :p
Ik wil nu niet veralgemenen... maar het zijn meestal wel die types. :unsure:

De meeste die ik ken liggen het wel niet op het internet te posten. Ik denk dat er zo duizenden personen zijn in Vlaanderen, waarvan er een paar elk weekend zichzelf (of anderen) morsdood rijden.

Arifiene

Legacy Member
sluysen zei:
Waar heb ik het over dronken rijden en overal lopen kotsen :lol:
ge ziet weer dingen die er ni zijn..

en ik heb het ook over je hautaine manier van doen soms..
maarja dat merk je natuurlijk niet van jezelf..

HIJ heeft het constant over die dingen ;).
Iedere week komt hij hier vertellen wat voor idiote dingen hij heeft uitgestoken (zoals met de auto vertrekken op een fuif en niet eens meer weten hoé em in godsname is thuisgeraakt).
Dus ik baseer me zeker ni op 1 stomme post ;).
En ik ben dus ook geen heilig boontje ;).

Hautain ben ik wel natuurlijk, ahja, daar heb ik alle recht toe nietwaar?

fireflymr

Legacy Member
Mijn ergernis: de generatie ************* begint zijn rijbewijs te halen.

u4ea

Legacy Member
fireflymr zei:
Mijn ergernis: de generatie ************* begint zijn rijbewijs te halen.

en dat is slechter dan zonder rijbewijs rijden omdat....
ge ga mij ni wijsmake da die manne hun da iets kan schelen om zonder rijbewijs te rijden:p

ergernis: altijd als ik naaar de dokter ga zit ik daar een uur en half en altijd moet daar een klein kind zitten met een moeder da mij op alle mogelijke maniere moet kunne kl*ten :angry:

Preske

Legacy Member
Dude87 zei:
das nie kwestie van stoer te doen, kwil gewoon mijn rijbewijs nie kwijt zijn en geen boete hebben

en vluchten is da een minder zware straf dan vluchtmisdrijf?

weet ge wat nog een goede manier is om uw rijbewijs niet kwijt te raken of een boete te krijgen?

u aan de verkeersregels houden

Crosserke

Legacy Member
sluysen zei:
eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...

get a life

dus wegrijden aan 150 per uur van de flikke is ambiance , zuipen en rijden is ambiance ?

khoop da em es met zijn ambiance onder uwe party inrijd , zien wie vergevingsgezind is dan

Crashtestdummy

Legacy Member
Preske zei:
weet ge wat nog een goede manier is om uw rijbewijs niet kwijt te raken of een boete te krijgen?

u aan de verkeersregels houden
ik heb die regels niet gemaakt of ervoor gekozen, ik kies mijn eigen regels

Karre

Legacy Member
Bende neuten. Altijd dat gemekker op Dude87 gaat zijn leven echt wel niet veranderen.

Brecht

Legacy Member
kat heeft blaasstenen, dus das beter dan wat we aanvankelijk dachten, namelijk nierfalen. gaat opgelost worden door aangepaste voeding, jepla, 36€ per zakske :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan