Suphafly
Legacy Member
protnie zei:Dude is toch wel een extreem geval eh![]()
bwaah mss overdrijft hij wel altijd?
en anders zalt hij hem nog wel ies doodrijden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
protnie zei:Dude is toch wel een extreem geval eh![]()
Arifiene zei:Ik héb een leven!
En tis nog superleuk ook!
Juij mij
Ahja, want een leven met ambiance kan alleen maar dronken rijden inhouden en overal lopen kotsen!
(En niet vergeten, er daarna over stoefen op 9lives!)
Als ik zo over kom heb je duidelijk nog niet veel van men posts gelezen.
Now buzzz off (had ik daar bijna even het f* woord gebruikt, tss)

GuntherDW zei:lol, wa zijde aan't proberen joh?
leave arifiene alone!
wat doede gij eig nog hier?![]()
sluysen zei:ja maar ik denk dat hij ook wel wat overdrijft soms..
ik praat ni goe wat hij soms zegt hé, maar toch liever zo'n levensstijl dan die andere..
life is to short/sucky to be serious..


sluysen zei:Waar heb ik het over dronken rijden en overal lopen kotsen
ge ziet weer dingen die er ni zijn..
en ik heb het ook over je hautaine manier van doen soms..
maarja dat merk je natuurlijk niet van jezelf..
.
.
.RemcoB zei:dude87 is misschien wel een grote ergernis voor de meeste onder ons aan 't worden?
|) ][ |V| ][;11324516 zei:Maar jou overtreft hij toch nog niet hoor.

fireflymr zei:Mijn ergernis: de generatie ************* begint zijn rijbewijs te halen.


Dude87 zei:das nie kwestie van stoer te doen, kwil gewoon mijn rijbewijs nie kwijt zijn en geen boete hebben
en vluchten is da een minder zware straf dan vluchtmisdrijf?
sluysen zei:eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...
get a life
ik heb die regels niet gemaakt of ervoor gekozen, ik kies mijn eigen regelsPreske zei:weet ge wat nog een goede manier is om uw rijbewijs niet kwijt te raken of een boete te krijgen?
u aan de verkeersregels houden
Dude87 zei:ik heb die regels niet gemaakt of ervoor gekozen, ik kies mijn eigen regels
.. groot gelijk 
Ge hebt er wel voor gekozen toen ge uw rijbewijs in ontvangst namDude87 zei:ik heb die regels niet gemaakt of ervoor gekozen, ik kies mijn eigen regels

:applause:Dude87 zei:ik heb die regels niet gemaakt of ervoor gekozen, ik kies mijn eigen regels