Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rizla+

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
En van mij. Hoe vaak ik al nonchalante fietsers bijna ongelukken heb zien veroorzaken in en rond Leuven kan ik niet meer op twee handen tellen. Op den duur zou je willen dat er ook voor fietsers een rijbewijs komt.

Leuven is idd de hel met al die fietsers. Echt letterlijk in het midden van de straat, welke dan ook... Zo het straatje tussen de grote markt en de brusselsestraat zijn er al zo belachelijk veel ongelukken daardoor gebeurd...

pinoken

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Waarom klinkt dit zo bekend? :unsure:

Same. Laatste keer dat ik met de auto reed toen mamma er bij zat had ik bijna een ongeluk door haar.

'k Kom op een rond punt aan en ik zie een fietser, ik nader dat kruispunt en ineens wordt die helemaal zot en begint te roepen "Pas op!", "Kijk uit!", etc.

Ik verschiet kei hard aangezien ze ook al half naar mijn stuur grijpt en ik ga bijna van de baan. En dan hare commentaar: "Je had hem niet gezien he! Jongen, beter opletten ge waart bijna van de baan gevlogen". Natuurlijk als je dan roept dat het haar schuld was dan bloedt haar neus en moet ik leren luisteren omdat zij meer rijervaring heeft, Jezus. :ironic:

byter

Legacy Member
Abo kwijt van de voetbal blijkbaar ...iig net half uur achter gezocht en niet gevonden.
Volgende week dus duplicaat halen (en obv is er dan een kost aan verbonden).

Zucht, reageert mijn pa ook gans geïrriteerd ...damn dit kan gebeuren... maar helaas gebeurt dat allemaal wel deze week. Wat een klote week :\

Elosopardo

Legacy Member
Pizza besteld die echt wel super lang op zich laat wachten !! IK HEB HONGER !!

Oij

Legacy Member
Elosopardo zei:
Pizza besteld die echt wel super lang op zich laat wachten !! IK HEB HONGER !!

Wees blij dat ge pizza gaat eten.:p
Er is hier niets deftig in huis dus mag ik weer sandwiches gaan eten. Net als deze morgen en middag. Dat worden dan 12 sandwiches.:unsure:

arvatar

Legacy Member
Morrissey zei:
Vrij zwaar verloren met de zaalvoetbal, 9-2 :s. Absolute kutmatch, en net nu speel ik misschien mijn beste partij van het seizoen. Wel de meest lucky goal gemaakt ooit, ik schiet en de bal ging zeker 3 meter naast, wijkt af en doelman op het verkeerde been.

En op de koop toe, ik HAAT fietsers.

Ik ga hiernet naar huis, ik rij op een baan en zo goed als alles moeten dichtsmijten omdat een koppel (rond de 40) van LINKS komen. Klik: Denk de camion weg, maar ik kwam zo afgereden. Het was donker, 2 fietsers met kind, komen zonder kijken uit die straat links. Als ik 3 seconden vroeger kwam, had ik die meegeschept en ik durf niet aan de gevolgen denken. Die fietser stopt, en wordt dan nog kwaad op mij ook. Ik reed 40 per uur waar ik 50 mag, hij komt van links zonder te kijken, en dan heeft die nog de arrogantie om de schuld op mij af te schuiven. Stomme kutfietsers die de verkeersregels niet kennen :sop:.
Ik (als fietser) erger mij dagelijks aan andere fietsers die denken dat ze overal door en tussen mogen. Ge hebt volkomen gelijk. Repke.

Belgianbonzai

Legacy Member
pinoken zei:
Same. Laatste keer dat ik met de auto reed toen mamma er bij zat had ik bijna een ongeluk door haar.

'k Kom op een rond punt aan en ik zie een fietser, ik nader dat kruispunt en ineens wordt die helemaal zot en begint te roepen "Pas op!", "Kijk uit!", etc.

Ik verschiet kei hard aangezien ze ook al half naar mijn stuur grijpt en ik ga bijna van de baan. En dan hare commentaar: "Je had hem niet gezien he! Jongen, beter opletten ge waart bijna van de baan gevlogen". Natuurlijk als je dan roept dat het haar schuld was dan bloedt haar neus en moet ik leren luisteren omdat zij meer rijervaring heeft, Jezus. :ironic:

Op de achterbank zetten en als da nog nie helpt in de koffer... :unsure:

Alteration

Legacy Member
pinoken zei:
Same. Laatste keer dat ik met de auto reed toen mamma er bij zat had ik bijna een ongeluk door haar.

'k Kom op een rond punt aan en ik zie een fietser, ik nader dat kruispunt en ineens wordt die helemaal zot en begint te roepen "Pas op!", "Kijk uit!", etc.

Ik verschiet kei hard aangezien ze ook al half naar mijn stuur grijpt en ik ga bijna van de baan. En dan hare commentaar: "Je had hem niet gezien he! Jongen, beter opletten ge waart bijna van de baan gevlogen". Natuurlijk als je dan roept dat het haar schuld was dan bloedt haar neus en moet ik leren luisteren omdat zij meer rijervaring heeft, Jezus. :ironic:

Laat uw moeder dan toch rijden. Dan heeft het nog een nut dat ze in dezelfde wagen zit en kan jij haar wonderbare rijkunsten bewonderen.

Overal 10km/h te traag rijden, tenzij het zone 50 is en ze denkt in zone 70 te zitten, amper optrekken ook al zit er een 2.0 onder haar gat, stuurtechniek is alvast niet de naam die ge op haar geklooi kunt plakken, verkeersregels WASDA?,...

mla

Legacy Member
Fransen die er precies nooit in slagen om een juist telefoonnummer in te geven. Weeral nen hele avond berichten en gemiste oproepen van één of andere fransman.

Dastardly

Legacy Member
mla zei:
Fransen die er precies nooit in slagen om een juist telefoonnummer in te geven. Weeral nen hele avond berichten en gemiste oproepen van één of andere fransman.

:')

heb daar dus ook geregeld last van he. geen idee hoe die bij mij uitkomen. ook raar dat dat maar de laatste maanden zo is. is nochtans al een heel oude nummer (nog van helemaal in 't begin toen ge ne nokia kocht en die enkel met orange simkaarten werkte)

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dastardly zei:
:')

heb daar dus ook geregeld last van he. geen idee hoe die bij mij uitkomen. ook raar dat dat maar de laatste maanden zo is. is nochtans al een heel oude nummer (nog van helemaal in 't begin toen ge ne nokia kocht en die enkel met orange simkaarten werkte)

Zeker dat 't Franse nummers zijn? Als ge een kennis hebt die zijn ouwe gsm inleverde voor "recyclage", kan het zijn dat uw nummer nog in het telefoongeheugen stak en dat ding naar den Afrique gestuurd werd.

Muscleduck

Legacy Member
Vandaag start ik mijn PC op na een middagdutje: error :s Nog een error :angry:

Ook BF3 wil niet meer opstarten (deze morgen nog gespeeld). Dus ik denk ik ga systeemherstel doen: Laatste punt: 5 minuten wachten, rebooten, errors :( Dus dan maar een punt van 6 december: zeker 2u wachten, resultaat: geen beterschap :angry:
Nu BF3 aan het herinstalleren, ik hoop dat ik het aan de praat krijg.

glashelder

Legacy Member
mla zei:
Fransen die er precies nooit in slagen om een juist telefoonnummer in te geven. Weeral nen hele avond berichten en gemiste oproepen van één of andere fransman.

Nu je het zo zegt bedenk ik me net dat ik eigenlijk nog nooit een verkeerde oproep van een Nederlandstalig iemand heb gehad :unsure: Idd altijd Franstaligen die het maar niet willen snappen, 't zijn ook altijd van die rare gespreken. Tegen dat ze doorhebben dat ik Jean niet ben en dat Jean hier ook niet in de buurt is.

En ze gaan steeds verder: om één of andere reden is Proximus er sinds een paar maanden ook al van overtuigd dat ik Frans spreek. Ik blijf maar Franse sms'jes krijgen over mijn dataverkeer en zo.

Muscleduck

Legacy Member
Mijn pitta slaat mij wat op, nochtans totaal niet overeten of zo. Mss is het van daarna in mijn bedde naar een filmpje te kijken. 'k Voel het ook pas van sinds ik recht zit :sob: En ik durf nie naar beneden te gaan voor een slokje cola :sad:

Ohm

Legacy Member
Een heel week aan het uitzien naar het weekend zodat ik samen ben met de vriendin. Konden we thuis blijven omdat haar 20 jarige oude zus (echt waar) niet alleen durft thuis te zitten :doh: Ouders waren weg dus het kon een mooie avond worden :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan