Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
glashelder zei:Zit ik de hele middag uit te kijken naar de pizza, komt mijn papa thuis met een ander merk (huismerk van Delhaize of zo). Vieze bocht, met poeder op en heel uitgedroogd. Heel m'n humeur sloeg ineens om.

Arifiene zei:Deze avond tegen de kastdeur geknald en nu uiteraard barstende hoofdpijn![]()


stoomboot zei:Ford Genk krijgt 58 miljoen euro steun van Vlaamse regering - Hbvl.be
Co2-neutraal fabriek... Ik kan me al inbeelden dat dit de verbloeming is voor "sluiting".
Al dat geld
En dan de afspraak dat ze zogezegd iedere dag 1000 auto's moeten produceren en het aantal werknemers moeten behouden
Zo hebben ze er de afgelopen 4 maanden al minstens 1 dopdag per week.
Die kosten van die dopdagen zullen er wel nog niet bij gerekend zijn...


e.House zei:Zeker van dat daar wel iets zit?
Li1quid zei:Twilight braking dawn part 1 gezien. Slechtste film die ik ooit heb gezien...
evil_konijn zei:Wat een grap, mijn driejarig neefje zei dat ook laatst.


BlazeMusic zei:http://static0.demorgen.be/static/photo/2011/11/15/14/album_large_4507514.jpg
Dit poppetje is 15 en heeft een modellenwedstrijd gewonnen deze week.
Ziet niemand dan dat het kind veel te mager is?
Ne mens zou zich tegenwoordig nog moeten gaan schamen dat hij 68 kg weegt... schandalig! :doh:
Aangezien ze model is, zal ze niet zo klein zijn. Een gewicht van 68 kilogram is acceptabel van 1m66, dus dat zou wel meevallen, denk ik.PinkyNTheBrain zei:68 zou dan weer te zwaar zijn voor da meiske wrs