Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Zit ik de hele middag uit te kijken naar de pizza, komt mijn papa thuis met een ander merk (huismerk van Delhaize of zo). Vieze bocht, met poeder op en heel uitgedroogd. Heel m'n humeur sloeg ineens om.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
glashelder zei:
Zit ik de hele middag uit te kijken naar de pizza, komt mijn papa thuis met een ander merk (huismerk van Delhaize of zo). Vieze bocht, met poeder op en heel uitgedroogd. Heel m'n humeur sloeg ineens om.

amai, een hele namiddag uitkijken naar pizza
ok dan :unsure:

glashelder

Legacy Member
Da's toch niet zo raar? Allez, gewoon, uitkijken naar iets wat je 's avonds zal eten? Zo van "hoera, vanavond x"

Muscleduck

Legacy Member
Repke voor Glashelder, ik kan ook een hele dag uitkijken naar een lekker avondmaal :)
(vandaag heel de dag uitgekeken naar frietjes vanavond :love:)

Arifiene

Legacy Member
Deze avond tegen de kastdeur geknald en nu uiteraard barstende hoofdpijn :sop:

stoomboot

Legacy Member
Ford Genk krijgt 58 miljoen euro steun van Vlaamse regering - Hbvl.be

Co2-neutraal fabriek... Ik kan me al inbeelden dat dit de verbloeming is voor "sluiting".

Al dat geld :crazy:
En dan de afspraak dat ze zogezegd iedere dag 1000 auto's moeten produceren en het aantal werknemers moeten behouden :rofl:

Zo hebben ze er de afgelopen 4 maanden al minstens 1 dopdag per week.
Die kosten van die dopdagen zullen er wel nog niet bij gerekend zijn...

UrbanusVanAnus

Legacy Member
stoomboot zei:
Ford Genk krijgt 58 miljoen euro steun van Vlaamse regering - Hbvl.be

Co2-neutraal fabriek... Ik kan me al inbeelden dat dit de verbloeming is voor "sluiting".

Al dat geld :crazy:
En dan de afspraak dat ze zogezegd iedere dag 1000 auto's moeten produceren en het aantal werknemers moeten behouden :rofl:

Zo hebben ze er de afgelopen 4 maanden al minstens 1 dopdag per week.
Die kosten van die dopdagen zullen er wel nog niet bij gerekend zijn...

ik vind het wel goed eigenlijk
mja, ik ben ook biased :p
Ik woon daar heel kortbij en ken veel mensen die daar werken

stoomboot

Legacy Member
Ik heb daar ook een tijdje gewerkt.
Vandaar dat ik weet hoe het er aan toe gaat.


Wel belachelijk dat ze bij de Ford het aantal volk willen/moeten behouden (waar er ettelijke honderden teveel zitten!), maar natuurlijk weer niets reppen over de toeleveringsbedrijven waar minstens evenveel volk werkt.

Die staking onlangs is nog maar het begin. Er zullen toeleveringsbedrijven moeten sluiten omdat de Ford zijn volk niet mag afdanken en dus de taken van de toeleveringsbedrijven terug in huis zullen nemen.


En dan minstens weer iedereen op Ford + toeleveringsbedrijven 1/5de werkweek op den dop zwieren.



Zeer positief ja... :unsure:

Li1quid

Legacy Member
Twilight braking dawn part 1 gezien. Slechtste film die ik ooit heb gezien...

glashelder

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
68 zou dan weer te zwaar zijn voor da meiske wrs
Aangezien ze model is, zal ze niet zo klein zijn. Een gewicht van 68 kilogram is acceptabel van 1m66, dus dat zou wel meevallen, denk ik.

(Al is BMI niet heiligmakend, natuurlijk.)

Rizla+

Legacy Member
Da ik meer en meer goesting heb om alles wat met computers te maken heeft buiten te smijten. Niks anders dan miserie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan