lantaarnpaal
Legacy Member
Offthewall zei:Ik peis da ge mij moe serieus nemen eh pipo, ik zit wel met het aspergersyndroom, das is een vorm van autisme en dat heel weedverhaal dat klopt gewoon, ik kan daar gewoon ni goe tegen!!
daarjuist moest ge zoveel moeite doen om uw tekst te schrijven en te editen, nu schrijf je al veel beter en veel sneller achtereen

jij doet me denken aan een teerling

edit: case closed


