Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 24

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

themummy123

Legacy Member
Therapy zei:
Het probleem met die "allochtonen" is dat de grote hoop zich nie aanpast. Da zou al heel veel oplossen imo.
Nee, het probleem is dat jij dat denkt, maar in de realiteit is dat niet waar(tis de minderheid), met racisme als gevolg.:(

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Therapy zei:
:lol: Ik heb geen zin in deze discussie ...

Ik eigenlijk ook totaal niet... Alles wat ik hier zeg wordt veralgemeent/vervormt en in domme vergelijkingen gepropt.

Je bent niet verplicht om familielid X in huis te nemen. En al dat stelen... Dat gaat hier wel om moord? Terug deporteren en dat ze in hun thuisland maar de volle laag krijgen.

Geen problemen met verhuizen want ze krijgen een celletje dat ze met 20 kunnen delen.

denkimi

Legacy Member
themummy123 zei:
Nee, het probleem is dat jij dat denkt, maar in de realiteit is dat niet waar(tis de minderheid), met racisme als gevolg.:(
dat hangt af van hoe je "aanpassen" definieert. voor u zijn de meeste allochtonen misschien genoeg aangepast, maar daar lijkt een groot deel van de vlamingen het niet mee eens te zijn.

themummy123

Legacy Member
denkimi zei:
dat hangt af van hoe je "aanpassen" definieert. voor u zijn de meeste allochtonen misschien genoeg aangepast, maar daar lijkt een groot deel van de vlamingen het niet mee eens te zijn.
Kzal het zo zeggen. De allochtonen die in Rotterdam in de Media Markt werken, zouden in België nooit aan een soortgelijke job komen. Reden? Vlaamse mentaliteit.

Implar

Legacy Member
themummy123 zei:
Kzal het zo zeggen. De allochtonen die in Rotterdam in de Media Markt werken, zouden in België nooit aan een soortgelijke job komen. Reden? Vlaamse mentaliteit.

Of preservatie van de eigen cultuur. Ik "ken" hier mensen van buitenlandse origine die het haten als er weer een of andere lichtgekleurde medemens zijn eigen cultuur wil opdringen.

Als ze naar hier willen komen, werk zoeken, zich aanpassen aan onze manier van leven, deftig Nederlands leren,... heb ik er geen enkel probleem mee, maar het overgrote deel komt gewoon keet schoppen en op de kap van de vlaming leven.

Kom je naar hier en verwacht je dat alles voor je gedaan gaat worden? GTFO.

rscaboy

Legacy Member
Leuke dag geweest en zo jongens maar er is een pol & actua forum. En indien je je daar niet kan aan aanpassen... GTFO

nonkel wulle

Legacy Member
Mn beste maat die nogaltijd vermist wordt...

Kdenk dak lang niet meer zal kunnen glimlachen.

sir oinksalot

Legacy Member
GMotha zei:
Jah, vond het ook maar een vreemde vergelijking :/
Hoe zou dat eruit zien? Aleja, heb al eens een marrokaanse metalhead gekend, funny hoe hun baard minder fundy overkomt als het gekoppeld is met lang haar en een t-shirt van opeth ofzo.

toevallig de farid? de enigste marrokaanse metalhead uit die contreien die ik ken :p

Hawk

Legacy Member
Net een vrouw die serieus stinkt naast me op de trein komen zitten, jakkes.

Gelukkig stap ik uit in 5min :s

sevencrowns

Legacy Member
Hawk zei:
alternatieve-punk-allochtoon.

Zo hard geprobeerd om hier geen commentaar op te geven maar;

:')



Edit; OT: ineens een pop up van Livejasmin.com op mijn pc hier op't werk. :angry:

danzig_6

Legacy Member
ik erger mij steendood aan alle domme uitspraken die ik vandaag al heb gehoord ivm de gebeurtenissen in Luik.
"tis weer niet raar dat het een bruine is"
"al die zwartzakken zijn hetzelfde"
"ze moesten ze allemaal terugschoppen"

dit deze morgen allemaal gehoord op mijn werk terwijl één van onze collega's van Turkse origine is.
"maar dat slaat niet op jou hoor, want gij zijt ne goeien werker"

achterlijke praat...

Hawk

Legacy Member
Ondertussen uit de trein, wat een opluchting

danzig_6 zei:
dit deze morgen allemaal gehoord op mijn werk terwijl één van onze collega's van Turkse origine is.
"maar dat slaat niet op jou hoor, want gij zijt ne goeien werker"
lol. Wat doet ge van werk als k vragen mag?

En idd domme praat, en ze spreken zichzelf tegen

Baats

Legacy Member
Op facebook:

"X: Kben genen racist, ma tzijn altijd buitenlanders die zulke problemen veroorzaken"

:')

sparks

Legacy Member
Baats zei:
Op facebook:

"X: Kben genen racist, ma tzijn altijd buitenlanders die zulke problemen veroorzaken"

:')

Ik mijd nu wijselijk mensen die zo een uitspraken zouden kunnen maken.
Daar zou toch niets goeds van komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan