Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nzr

Legacy Member
Gavin zei:
Bij deze ga ik me morgen onmiddelijk een externe HD kopen. Ik heb mijn lesje wel geleerd.

zwier dat gewoon op nen FTP server, dan kan je er altijd en overal aan:p

ng

Legacy Member
GuntherDW zei:
my homeserver had it's first crash na anderhalf jaar zonder problemen gewerkt te hebben :sad:
ineens niks van netwerk meer, en kon niet meer lokaal inloggen, maar hij reageerde precies wel nog op keyb input

dan toch maar reboot moeten doen :sad:
on a brighter side, het koeleretje rammelt niet zoveel meer, het blaast nu terug perfect :p (en nee da was niet de cause, hij was meer dan koel genoeg voor operation :p)

Kiest eens een taal.

josuwa

Legacy Member
Onze twee katten geraakt door dezelfde auto, één dood, één poot gebroken en zit nu in kliniek. Damn man :-/

Babs

Legacy Member
Gavin zei:
Bij deze ga ik me morgen onmiddelijk een externe HD kopen. Ik heb mijn lesje wel geleerd.

Ik was vroeger van het principe "da overkomt mij nooit" tot ik daar da virus had van AVG. Kwas toch ook serieus in paniek dat ik al mijn programma's en schoolwerk kwijt ging zijn :eek:

Sindsdien ook een extern schijfke gekocht, maar kdurf het al niet meer te gebruiken omdat er een virus rondgaat op school :sop:


Mijn ergernis is dat ik vrees voor mijn jaar. De projecten vlotten allemaal niet en zitten soms zelf helemaal vast. Andere weet ik dan weer geen beginnen aan.
Veel te weinig tijd :(

bludgeoned

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik was vroeger van het principe "da overkomt mij nooit" tot ik daar da virus had van AVG. Kwas toch ook serieus in paniek dat ik al mijn programma's en schoolwerk kwijt ging zijn :eek:

Sindsdien ook een extern schijfke gekocht, maar kdurf het al niet meer te gebruiken omdat er een virus rondgaat op school :sop:


Mijn ergernis is dat ik vrees voor mijn jaar. De projecten vlotten allemaal niet en zitten soms zelf helemaal vast. Andere weet ik dan weer geen beginnen aan.
Veel te weinig tijd :(
Oh nee, hier gaan we weer.
Babsie en examentijd = "ik ga zeker gebuisd zijn, veel te moelijk,..."
Babsie en puntentijd = "Ik dacht echt dat ik gebuisd ging zijn, maar wonder boven wonder ben ik toch geslaagd".
Gelukkig zit je in je laatste jaar.

deyoeri

Legacy Member
Werken aan uw taak in de bib, zoeken voor dood, maar niks dat nuttig is -_-

Bubba

Legacy Member
bludgeoned zei:
Oh nee, hier gaan we weer.
Babsie en examentijd = "ik ga zeker gebuisd zijn, veel te moelijk,..."
Babsie en puntentijd = "Ik dacht echt dat ik gebuisd ging zijn, maar wonder boven wonder ben ik toch geslaagd".
Gelukkig zit je in je laatste jaar.

Lol inderdaad. Dat heb ik ook al een aantal keer zien terugkomen. :p

En dan in een andere thread was ze aan het zeggen hoe ergerlijk ze het vond als mensen zeiden dat ze bang hadden voor de examens enzo en er daarna gewoon los door waren...
Een beetje hypocriet hé. :)

Dennoman

Legacy Member
BuBbA zei:
Lol inderdaad. Dat heb ik ook al een aantal keer zien terugkomen. :p

En dan in een andere thread was ze aan het zeggen hoe ergerlijk ze het vond als mensen zeiden dat ze bang hadden voor de examens enzo en er daarna gewoon los door waren...
Een beetje hypocriet hé. :)
Hehe, yep :p

Zit nu met zo één in een groepje om een laatste taak af te werken voor de examens. Dat is wel het voordeel iig: ik wil dingen gedaan krijgen en zij is ziekelijk perfectionistisch, dus kan niet anders dan goed zijn :p

Ik erger me over het algemeen wel vreselijk aan haar though (niet gij hoor Babs, dat kind uit mijn groep :p). Zit constant bezig over hoe slecht haar taken wel niet zijn, terwijl die echt altijd gewoon tot in de puntjes verzorgd zijn, prima geschreven en ga zo maar even door. Zit ze te zeiken dat haar Chinees tijdens haar jaar in China zoveel slechter geworden is terwijl ze nu iedereen zwaar pwnt (ik kan goe mee, maar ik ben dan ook een jaar naar China geweest :p). Echt hé, is dat om naar complimentjes te vissen ofzo? Kan een vrouw dat hier eens komen uitleggen misschien? :p want ik snap zo'n gedrag toch echt niet hoor. Enfin, als ge u gemotiveerder voelt door uzelf keihard te stressen voor examens en constant uzelf in te prenten dat ge gaat falen: knock urself out é :p

Darks

Legacy Member
Mij zien ze ook niet snel op een markt. Ik krijg het daar hennig op mijn zenuwen. Dat geduw en getrampel en dan dat gelemmeteer van die marktkramers, en dan rijdt er nog eens zo'n bomma met haar karreke over uw tenen, om wild van te worden :angry:

ugh

Legacy Member
Dennoman zei:
Meteen nog een ergernis: het te vaak gebruiken van Engelse woorden of amerikanismen die totaal uit het niks komen :p Oproep tot een grootschalige boycot van de amerikanisering van onze maatschappij: sluit uw Facebookaccount en ga hyven! :niceone:
Genius ^^

Dennoman zei:
Dennoman zei:
yep


Ik erger me over het algemeen wel vreselijk aan haar though ...

Zit ze te zeiken dat haar Chinees tijdens haar jaar in China zoveel slechter geworden is terwijl ze nu iedereen zwaar pwnt

knock urself out é :p

Wat was uw ergernis ook al weer?

Babs

Legacy Member
bludgeoned zei:
Oh nee, hier gaan we weer.
Babsie en examentijd = "ik ga zeker gebuisd zijn, veel te moelijk,..."
Babsie en puntentijd = "Ik dacht echt dat ik gebuisd ging zijn, maar wonder boven wonder ben ik toch geslaagd".
Gelukkig zit je in je laatste jaar.

Zucht :p
OK OK, er zit mss een beetje waarheid in, maar ik heb echt schrik altijd.

Maar dit zijn projecten. Als het af is en alles werkt moet ge u al geen zorgen maken. De meeste zijn echt niet af, en zullen waarschijnlijk ook niet meer af geraken. En dan werkt alles ook nog niet.

Programmeren is a bitch :sop:

hatetn

Legacy Member

Bubba

Legacy Member
BaBsie zei:
Zucht :p
OK OK, er zit mss een beetje waarheid in, maar ik heb echt schrik altijd.

Maar dit zijn projecten. Als het af is en alles werkt moet ge u al geen zorgen maken. De meeste zijn echt niet af, en zullen waarschijnlijk ook niet meer af geraken. En dan werkt alles ook nog niet.

Programmeren is a bitch :sop:

Allé nu, programmeren is toch plezant! :)

Als u programma uiteindelijk werkt dan toch. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan