Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Oldskooler zei:
Hyven, dat klinkt pas amerikaans.
Nietes! Hyves.nl, voor de echte taalpurist! :p
Nujah, taalpurist niet echt, ik hou wel van leenwoorden, maar constant dingen vervangen vind ik niet nodig ^^

denkimi

Legacy Member
laurensvd zei:
Deur en notenkraker kapot. Lijkt me duidelijk dat de tools de limiting factor zijn :p
(en khad toevallig spek met geitenkaas gegeten voor die noot, khad eieren moeten pakken zeker :()

eerst gooit ge de noot een paar keer met volle kracht op een stenen vloer, en daarna gebruikt ge zo'n opener voor glazen bokalen om de 2 helften van elkaar te krijgen

laurensvd

Legacy Member
Op de vloer gooien werkt niet, tis zo'n rare platte noot dus da botst altijd op zenne sterke platte kant. Mokerhamer heb'k jammer genoeg niet op men kot liggen...
Pakt da'k 't morgen op de faculteit in een bankschroef ofzo steek :p

Gavin

Legacy Member
In een onoplettendheid systeemherstel aangeklikt in plaats van herstelpunt bij de 'recovery service' van HP.

Resultaat: format (zonder enige backup) in plaats van de PC van een dag geleden.

Ik ben de sigaar, mannen.

HighWire

Legacy Member
laurensvd zei:
Kword gefrustreerd van wat noten die ik niet openkrijg :angry:
De notenkraker is al in twee gebroken en ander creatieve ideeën om dat open te krijgen werken dus niet. Iemand nog tips :confused:

Doe gelijk Jeremy Clarckson: Gebruik een hamer :p

gizmo666

Legacy Member
Gavin zei:
In een onoplettendheid systeemherstel aangeklikt in plaats van herstelpunt bij de 'recovery service' van HP.

Resultaat: format (zonder enige backup) in plaats van de PC van een dag geleden.

Ik ben de sigaar, mannen.

kon je dan niet op annuleren klikken ofzo? of had je het pas gemerkt als het gedaan was?

GuntherDW

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Visual studio draait daar ni eens op.

well duh, da's net hetzelfde als ik zou zeggen "internet explorer draait niet op linux!!!" :p
besides, waarom visual studio gebruiken, buiten mss voor een of andere exotische windows only taal :p
altijd leuk trouwens als MS op hun eentje zomaar even beslist om de halve STD C lib als deprecated aan te taggen, zeker dat ge hun nog wilt volgen? :p

GuntherDW

Legacy Member
my homeserver had it's first crash na anderhalf jaar zonder problemen gewerkt te hebben :sad:
ineens niks van netwerk meer, en kon niet meer lokaal inloggen, maar hij reageerde precies wel nog op keyb input

dan toch maar reboot moeten doen :sad:
on a brighter side, het koeleretje rammelt niet zoveel meer, het blaast nu terug perfect :p (en nee da was niet de cause, hij was meer dan koel genoeg voor operation :p)

n9ne

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, met goeie maat van mij was vriendschap bijna afgelopen toen hij keer geld van mij geleend had en ik volgens hem te lang gewacht had om het hem te laten terugbetalen... :wtf:

Begon ineens verwijten naar mijn kop te slingeren dat ik een verwend rijkeluisje was, dat we het niet allemaal zo makkelijk hebben, maar dat ik hem niet als een sukkelaar moest bezien die niet eens zijn schulden terug kon betalen en heel die rikkemetik. Leuk hoor, 'k zal u nog eens geld lenen dacht ik dan. :ironic:

Is uiteindelijk wel goed afgelopen, maar als zoiets nog eens gebeurt zal het rap gedaan zijn. Kerel woont in het buitenland, dus van dat terugbetalen is het gewoon nooit gekomen. Begin het echt ervan te krijgen dat mensen als ze een slechte bui hebben ineens totaal paranoïde beginnen te worden en de wereld gaan zien als één groot complot tegen hen.

Dat is idd wel ziek :o Nuja, uit mijn eigen zeg ik niets meer tegen die kerel, hij moet maar de eerste stap zetten.

at dude87 : was in wetteren, dus kbetwijfel et of gij et ga zijn ^^

Spectre

Legacy Member
Op 8-dec-08, om 08:32 heeft Kris Smekens het volgende geschreven:

Mevrouw, ....

:sop:

Dennoman

Legacy Member
Parnakra zei:
Is hypocrisie een leenwoord? :s:s
Zoals ik al zei, zijn sommige woorden niet vertaalbaar, of tenminste niet zonder belachelijk over te komen. Dat jij leest wat je wilt lezen is niet mijn probleem.

Dreetn

Legacy Member
Deze ochtend 45min op een tram staan wachten die nooit kwam, ookal reden er in de tegengestelde richting. Toen ik half onderkoeld thuis kwam heeft het zeker 5 min geduurd om mijn sleutels uit mijn broekzak te halen. :(

Daarom dat ik 30 min te laat op school kwam...

Parnakra

Legacy Member
Dennoman zei:
Zoals ik al zei, zijn sommige woorden niet vertaalbaar, of tenminste niet zonder belachelijk over te komen. Dat jij leest wat je wilt lezen is niet mijn probleem.
Juist, consequentie is géén leenwoord. :) Got ya! (lollolwtf pun intended)

Gavin

Legacy Member
gizmo666 zei:
kon je dan niet op annuleren klikken ofzo? of had je het pas gemerkt als het gedaan was?
Ik klikte dus de verkeerde optie aan en klikte dan op volgende. Dan was er een gebruikelijk 'weet je zeker?' schermpje en ik klikte ook op ja.

En de volgende zin waren plots: "formatteren van windowspartitie." & "terugplaatsen van de oorspronkelijke image." Ik kon alleen de batterij eruit halen maar dat was me net iets te riskant.

Een data recovery programma heeft nog een stuk of tien Worddocumenten kunnen herstellen maar ik ben drie maand aan schoolwerk kwijt .. volgende week heb ik examen daarvan en ik kan je zeggen dat ik die dingen echt nodig heb.

Bij deze ga ik me morgen onmiddellijk een externe HD kopen. Ik heb mijn lesje wel geleerd.

exCite

Legacy Member
Gavin zei:
Ik klikte dus de verkeerde optie aan en klikte dan op volgende. Dan was er een gebruikelijk 'weet je zeker?' schermpje en ik klikte ook op ja.

En de volgende zin waren plots: "formatteren van windowspartitie." & "terugplaatsen van de oorspronkelijke image." Ik kon alleen de batterij eruit halen maar dat was me net iets te riskant.

Een data recovery programma heeft nog een stuk of tien Worddocumenten kunnen herstellen maar ik ben drie maand aan schoolwerk kwijt .. volgende week heb ik examen daarvan en ik kan je zeggen dat ik die dingen echt nodig heb.

Bij deze ga ik me morgen onmiddelijk een externe HD kopen. Ik heb mijn lesje wel geleerd.

ik heb ooit is door een fout in men systeem ne format gehad van een schijf en ik heb al die files teruggevonden met Recovery, best meerdere tools erop los laten, dan vinde normaal heel veel terug^^

Gavin

Legacy Member
het is niet alleen die format, systeemherstel heeft meteen Windows en al die overbodige HP programma's geïnstalleerd op die schijf, goed voor 24 gigabyte.

De kans dat iets overschreven is, is dus al niet miniem ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan