Avilowca
Legacy Member
Kristien Hemmerechts in Reyers Laat.
Wat een zure pruim. Ik kan begrijpen dat ze geen fan is van de humor van Gunther Lamoot. Zelf kan ik die ook niet altijd smaken. Maar moet je dan echt op TV daar over komen klagen? Als ze wilt komen vertellen over haar laatste boek is dat voor mij goed. Maar ze nodigen toch ook geen recensent uit die alleen maar komt mekkeren over de betrekkelijke kwaliteit van haar laatste werken?
Wat een zure pruim. Ik kan begrijpen dat ze geen fan is van de humor van Gunther Lamoot. Zelf kan ik die ook niet altijd smaken. Maar moet je dan echt op TV daar over komen klagen? Als ze wilt komen vertellen over haar laatste boek is dat voor mij goed. Maar ze nodigen toch ook geen recensent uit die alleen maar komt mekkeren over de betrekkelijke kwaliteit van haar laatste werken?
. Ik heb't al gehoord van enkele die wat toegetakeld zijn.

.


