Preske
Legacy Member
Jawel, jullie lezen het goed. Vanaf 1 februari 00.00 stop ik met het modden van het algemeen forum. Ik blijf wel nog mod op zwam dus daar zijn ze nog niet van mij vanaf
.
twas heel plezant voor de bijna 2 jaar die ik hier heb kunnen en mogen modden, maar kan gezien m'n huidige situatie m'n "job" om 2 drukbezochte forums en al hun subforums te modereren niet meer naar behoren uitvoeren.
Ik ga hier niet weg, ge zult mij hier nog veel zien, ik zal ulle hier enkel geen straf meer kunnen geven ^^
.twas heel plezant voor de bijna 2 jaar die ik hier heb kunnen en mogen modden, maar kan gezien m'n huidige situatie m'n "job" om 2 drukbezochte forums en al hun subforums te modereren niet meer naar behoren uitvoeren.
Ik ga hier niet weg, ge zult mij hier nog veel zien, ik zal ulle hier enkel geen straf meer kunnen geven ^^

ad: 



