rechtervoet
Legacy Member
ik heb mezelfs weer eens in de problemen doen belanden en ik zou graag het advies willen weten van iemand die rechten studeert. want ik weet niet wat te doen momenteel.
het verhaal is als volgt ; ik had een discussie met een klasgenoot in de klas die onderinvloed was een drugs weet nie welke en die discussie kwam altijd maar erger en erger (een discussie die trouwen op niets trok , ik had hem zogezegd geklikt van zn drugsgebruik terwijl ik totaals niets gedaan/gezegd had) tot op een punt dat ik na school aan de poort moest staan om te vechten
op da gegeven moment zei dat hij paranoia is en het me niet intresseert en mn rug draaide. toen ik gedraaid was riep hij voor de hele klas een racistische opmerking over mn vriendin waarmee ik al 1.5 jaar samen mee ben. ik draaide me weer om en zei : wat ? vervolgens stond hij ook recht en griep me vast aan me kraag en trekte me naar hem toe. ik heb hem toen een slag gegeven en hij trok me naar de grond toe en viel op hem waardoor hij zn vinger brak en ik mn druim zwaar verstuikte en na een dag kwam het ook onstoken waardoor het traag geneesde. nu ja we kregen allebei straf maar bijna 3 weken later krijg ik nu politie aan mn deur omdat hij klacht heeft ingediend voor slagen en verwondingen.
nu ik heb al eens klacht gehad van slagen en verwondingen en de rechtzaak daarvan is nog altijd bezig.
de school steunt mijn verklaring zowel de schoolpshygoloog en de leerkracht die het zag gebeuren.
ik heb vandaag mn verklaring algelegd maar niets over zn drugsgebruik gezegd omdat ik dat niet kan bewijzen.
ik weet nu niet meer wat ik moet doen. ik ben totaal niet agresief ofzo, ben nu gwn de kluts kwijt.
mss iemand die wat advies kan geven want ik weet het ook niet meer...
(kan zijn dat er veel fouten in de text staan sry maar ik sta volop van de zenuwen)
het verhaal is als volgt ; ik had een discussie met een klasgenoot in de klas die onderinvloed was een drugs weet nie welke en die discussie kwam altijd maar erger en erger (een discussie die trouwen op niets trok , ik had hem zogezegd geklikt van zn drugsgebruik terwijl ik totaals niets gedaan/gezegd had) tot op een punt dat ik na school aan de poort moest staan om te vechten
op da gegeven moment zei dat hij paranoia is en het me niet intresseert en mn rug draaide. toen ik gedraaid was riep hij voor de hele klas een racistische opmerking over mn vriendin waarmee ik al 1.5 jaar samen mee ben. ik draaide me weer om en zei : wat ? vervolgens stond hij ook recht en griep me vast aan me kraag en trekte me naar hem toe. ik heb hem toen een slag gegeven en hij trok me naar de grond toe en viel op hem waardoor hij zn vinger brak en ik mn druim zwaar verstuikte en na een dag kwam het ook onstoken waardoor het traag geneesde. nu ja we kregen allebei straf maar bijna 3 weken later krijg ik nu politie aan mn deur omdat hij klacht heeft ingediend voor slagen en verwondingen.
nu ik heb al eens klacht gehad van slagen en verwondingen en de rechtzaak daarvan is nog altijd bezig.
de school steunt mijn verklaring zowel de schoolpshygoloog en de leerkracht die het zag gebeuren.
ik heb vandaag mn verklaring algelegd maar niets over zn drugsgebruik gezegd omdat ik dat niet kan bewijzen.
ik weet nu niet meer wat ik moet doen. ik ben totaal niet agresief ofzo, ben nu gwn de kluts kwijt.
mss iemand die wat advies kan geven want ik weet het ook niet meer...
(kan zijn dat er veel fouten in de text staan sry maar ik sta volop van de zenuwen)




