Archief - Handtekening

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EazY

Legacy Member
schrijf gewoon m'n achternaam met 'n puntje erna ^^

ook nie bijster slim om je handtekening online te zetten imo

Starrk

Legacy Member
Mijn naam is Jani, hoe ziet mijn handtekening eruit:

De geschreven 'J' waar ik de lus doortrek. Op de doorgetrokken streep schrijf ik dan a + n + i en de 'i' trek ik dan weer door onder de J.

kil911ler

Legacy Member
Ik zet gewoon m'n voornaam + achternaam, kzin ne lege fak om zelf 1 uit te vinden met zo'n cool gekrabbel ^^

SoliD

Legacy Member
Ik kruis m'n eerste voornaamletter met m'n achternaam. Voor de rest zeer normaal geschreven, lelijk dus :p

Stancke

Legacy Member
Ik ben al 18 gepasseerd en heb nog altijd geen handtekening, meestal schrijf ik gwn m'n achternaam ofzo met een grote krul. :)

128MB

Legacy Member
Op stage moest ik leveringen aannemen en dus daarvoor tekenen.
't maakde nie veel uit wat ik tekende als er maar iets stond.

EternalSilence

Legacy Member
ik heb nog steeds geen handtekening en ben bijna 20

als ik dan toch eens een krabbel moet zetten op een officieel document, probeer ik mijn voornaam te schrijven, maar heel rap dan, en paar krabbels erdoor.

spijtig genoeg trekken ze meestal niet op elkaar als je er zo een paar naast elkaar legt. :p

Tha_nOn

Legacy Member
stuk van mijn voornaam + mijn initalen van mijn achternaam met wat gekribbel door <o/ enorm kleine kindjesachtig nog, ik kan da gewoon niet mooi en sierlijk\o/

Gentille

Legacy Member
Ik schreef de beginletter van mijn naam en dan daarachter mijn familienaam met een streepje eronder. Vrij simpel :lol:

SilentSpring

Legacy Member
lol, toeval:p. Daarnet zattek hier handtekeningen uit te vinden:p
Ik zet altijd m'n achternaam, ben bijna 19.
m'n pa was daar overlaatst vies om, omda'k om m'n rijbewijs enzo dus ook getekend heb met enkel m'n achternaam.
Volgens hem kan iedereen dat dan faken...
Nen andere handtekening kan ook gefaket worden, miss iets moeilijker.

Soit, vandaag was'k economie aan't blokken, en onder 't blokken heeltijd op ne blaadje zitten krabbelen:p.

Nu hebbek nen aanvaardbare handtekening gevonden, en die ga ik dus voortaan gebruiken.

Niets speciaals hoor, gewoon hoofdletter D (zoals hij op het klavier van een pc staat) met een hoofdletter S erdoor.
Als ge dat nogal zwierig doet trekt het toch op iets:p.
(en 't is in ieder geval beter dan niks)

demon326

Legacy Member
ik zet gewoon mijn voledige achternaam endan de eerste letter vanmijn voornaam

dus zo: achternaam.B

en als het is voor de post ofzo op een electronis ding zet ik een random krabbel :unsure:

SilentSpring

Legacy Member
benny zei:
ik zet gewoon mijn voledige achternaam endan de eerste letter vanmijn voornaam

dus zo: achternaam.B

en als het is voor de post ofzo op een electronis ding zet ik een random krabbel :unsure:

hehe, op zo'n pda ding aftekenen is't ier altijd gans verneukt:p.

Had een pakje laten leveren in een kialapunt, moest dus aftekenen op zo'n pda.
Nu, aan de onderkant van dat bakje stonden knopjes, dus ik kon niet steunen met m'n pols, en dan schrijf ik lelijk.
Uiteindelijk was't net alsof da'k alle letters van m'n achternaam op elkaar geschreven had:p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan