Archief - Get paid to sites...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Saffy

Legacy Member
Een week geleden ben ik begonnen met geld verdienen via het internet
Zijn er onder jullie die dat ook doen [GPT sites, HYIP's noem maar op]? En verdient dit deftig of is het verloren tijd?
Welke sites gebruiken jullie zoal?
Graag jullie mening :p

Santa

Legacy Member
Logischerwijze zal het weinig verdienen. Tenzij je er veel tijd in steekt. En dan nog zal het prolly minder zijn als een normale job

Plut0r

Legacy Member
Ik gebruik Google Adsense heb nu $ 130 maar geen idee of ze me zullen uitbetalen veel slechte commentaar al gelezen over Adsense

chosen1

Legacy Member
ik heb nu een paar jaar gespaard met moneymilionair en kheb nu 1.000.000 parels en dus 12.5€ :p

daarbij klikt ge een paar keer per maand op een link die ge via mail krijgt voor een promotie (meestal van dell) en dan krijgt ge parels!

of ge kunt op wa sites browser en letters aanklikken om zo ne puzzel te vervolledigen enz!

Saffy

Legacy Member
Nice! heb net ook iets ontdekt, weet niet of het werkt:
adBux

Ze zeggen 25 links per dag te hebben en 1cent per link
klinkt goed allezins

chosen1

Legacy Member
samyboyseke zei:
Nice!

*link naar Adbux*

Ze zeggen 25 links per dag te hebben en 1cent per link
klinkt goed allezins

ja zo'n dingen mogen dus NIET e :p efkes uw link posten! reported dus

Saffy

Legacy Member
k srr is al weg! maar nu staat hij wel nog in u quote doe die ook weg plz :p

Santa

Legacy Member
Ale pee 25 keer klikken voor 25 cent per dag. Das toch gewoon de moeite niet waard :p

chosen1

Legacy Member
Santa| zei:
Ale pee 25 keer klikken voor 25 cent per dag. Das toch gewoon de moeite niet waard :p

kheb de FAQ eens doorgenomen en het is een venster dat om de 30 sec van site verspringt blijkbaar! dus ge moet er niets aan doen en ze storten als vanaf 5$ maar wel enkel op paypal!

hun huidige totale ingezamelde budget staat nog maar op +-9500$ dus das gene vette e:p wetende da ze 17.000 leden hebben

Saffy

Legacy Member
Dank je, zieter veelbelovend uit, zal me er morgen eens in verdiepen!

TheCrow7

Legacy Member
Beetje onozel om je daar mee bezig te houden. Die tijd kan je beter in een weekendjob ofzo steken, je hebt dan geld en daarbij nog eens wat sociaal contact.

chosen1

Legacy Member
TheCrow7 zei:
Beetje onozel om je daar mee bezig te houden. Die tijd kan je beter in een weekendjob ofzo steken, je hebt dan geld en daarbij nog eens wat sociaal contact.

ahja want die 2 seconde da ik op een link in een mail klik als ik mijn mails toch aan het nakijken ben nemen al het sociale contact weg?

dit zijn dingen waar je helemaal geen tijd in moet steken!

TheCrow7

Legacy Member
chosen1 zei:
ahja want die 2 seconde da ik op een link in een mail klik als ik mijn mails toch aan het nakijken ben nemen al het sociale contact weg?

In ieder geval toch al 2 seconden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan