Archief - Gamer gezocht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tooneke

Legacy Member
Wij moeten voor nederlands een gamer interviewen. Wij zoeken iemand dat dat wilt doen. Je moet ook op de foto met ons als bewijs dat we jou hebben geïnterviewd. Het is voor een soort kalender dat we moeten maken met de klas. We moeten tegen volgende week zeker iemand hebben. Het zou wel handig zijn dat we in beveren kunnen afspreken in beveren of als je ook met photoshop overweg kan kunnen we het via msn doen.

merci alvast

tooneke

Legacy Member
da is voor als het te moeilijk is voor af te spreken he. Ter info het afspreken zal in beveren moeten gebeuren want mijnen maat waardak het mee doe is mee krukke on het lope

Santa

Legacy Member
Kent gulder echt niemand die gamet? :p
Ik ben nu zelf gene gamer maar ik ken toch genoeg volk uit de buurt die meer dan genoeg gamet ze :p

$anka

Legacy Member
vanaf hoeveel uur per dag noemen jullie iemand een gamer?

want er loopt volk genoeg rond dat wel af en toe is een spelleke speelt ze

Myst!Q

Legacy Member
Ik denk dat veel mensen zullen weigeren van hier aan mee te doen :)

Santa

Legacy Member
Nja weigeren. Gewoon de moeite niet getroosten om hun er voor in te spannen :p

Myst!Q

Legacy Member
Santa| zei:
Nja weigeren. Gewoon de moeite niet getroosten om hun er voor in te spannen :p

Bij mijn weten zijn gamers nog nooit in een positief daglicht gesteld, waarom zouden ze der nu beter van worden ? :)

Bram

Legacy Member
ik speel af en toe een game en kan overweg met photoshop... moest ge niemand vinden moogt ge mij wel nen PM sturen... ik wil zelfs naar beveren komen, ma dan gaat ge wel mijnen trein moeten betalen en een cola of twee...

bv volgende week woensdag past wel voor mij, in de middag ofzo... ik hem toch nog een weekje vakantie...

screaM^

Legacy Member
ik heb vroeger massas gespeeld op redelijk niveau, nu iets minder, maar ik speel nog altijd wel

ben van zoersel, 15km van antwerpen, kan photoshoppen etc dus als ge wilt kan/wil ik het wel over msn doen

laat maar iets weten

scipicore

Legacy Member
tooneke zei:
Wij moeten voor nederlands een gamer interviewen. Wij zoeken iemand dat dat wilt doen. Je moet ook op de foto met ons als bewijs dat we jou hebben geïnterviewd. Het is voor een soort kalender dat we moeten maken met de klas. We moeten tegen volgende week zeker iemand hebben. Het zou wel handig zijn dat we in beveren kunnen afspreken in beveren of als je ook met photoshop overweg kan kunnen we het via msn doen.

merci alvast

meneer volgt toevallig 5TSO in sintmaarten zeker? :)
meneer heet toevallig toon smet zeker? :)
meneer zijn maat heet toevallig glenn d'hooghe zeker? :)
meneer die deze post schrijft heet toevallig stijn vrolijk zeker? :)

*ik ben uw gamer ;x* en ge hebt al foto's genoeg van mij dusja :P

punk

Legacy Member
Trekt ne foto met uw neef erop ofzo en maakt da interview rap zelf...

Myst!Q

Legacy Member
punk zei:
Trekt ne foto met uw neef erop ofzo en maakt da interview rap zelf...

Het doel van de foto is waarschijnlijk dat er een 'nerd' moet opstaan en zoniet dan is je intervieuw niet correct want leraars asocieren gamers met nerds, dusja ..

Kurobu

Legacy Member
niet overdrijven he mystiq ;)

@ ts : als ge mijn vervoer regelt of zelf tot hier kunt komen .. doe gerust :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan