Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


idd, mn vest hebbek apart besteld bij neckermann vorig jaar (khad ook nog een gans kostuum voor 50€ besteld maar daar moestek te lang op wachteVinceFeet zei:Smijt daar niet teveel geld tegenaan. Op zo'n schoolbal wil het er al is ruig aan toe gaan en uw kostuum zou niet het eerste zijn dat op die manier sneuvelt! C&A is the place to be als je het mij vraagt!
), die vest kostte 50€, khad nog een zwarte jeansbroek dak dan gedragen heb (was toch maar vo 3 mondeling exames en galabal), ondertussen hebbek ne zwarte en grijze broek van c&a in de reclame gekocht, 40€ vo de 2 geloofk, en dan nog ne hoop hemden van elk 25€, dassen lenek van mn pa.idd angelico litrico is het daar in de C&A als ik me niet vergis, kheb dat ook gekocht voor mondeling examens maar ondertussen ook al paar bals gehad waaruit bleek dat het wel handig is om zo'n kostuum te kopenVinceFeet zei:Smijt daar niet teveel geld tegenaan. Op zo'n schoolbal wil het er al is ruig aan toe gaan en uw kostuum zou niet het eerste zijn dat op die manier sneuvelt! C&A is the place to be als je het mij vraagt!
[TFT]Poky zei:tip : ga met de solden naar de zara

)VinceFeet zei:Smijt daar niet teveel geld tegenaan. Op zo'n schoolbal wil het er al is ruig aan toe gaan en uw kostuum zou niet het eerste zijn dat op die manier sneuvelt! C&A is the place to be als je het mij vraagt!

)
, op de schoenen na dan als ge nog geen deftige hebt, ma da is ook te vinden voor 50€ ofzo 