Archief - Galabal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eXtreme

Legacy Member
Yow, zoals elke 6de jaar hebben wij op 't einde van het jaar een galabal, waar je met kostuum moet heen gaan hé ;).

Nu vraag ik mij af hoeveel zo'n volledig pak (hemd, das, vest &broek) kost?

Nu wil ik niet het gewone, maar ik zie een beige pak wel zitten...(met zwart hemd)... of een wit pak...kosten deze veel meer? Hoeveel?

En tegenwoordig zijn die gestreepte wel in... :) wel mooi...

Grtz

Trip

Legacy Member
koopt u van den eerste keer een vrij deftig , voor rond de 300€ vind je dat wel .

kunt natuurlijk ook een kopen van 100€ of van 800€..

Massis

Legacy Member
hangt dervanaf...

gast in mijn klas had er eentje gekocht aan meer dan 50% korting, nu kostte het nog maar 300€ :s (normaal 800€)

ik heb zwart vest, zwart hemd, zwarte broek en zilveren das voor 80€ (merk Brice)

geen klagen van :)

(gestreepte zijn bah imo :p )

AkiMbO

Legacy Member
Ik heb :

1 mooi kostuum (zwart)
1 cheap kostuum (zwart)


Mooi gebruik ik voor plechtige dingen (trouw, begrafenis, ....)

En dat goedkoop (€250) om het zwijn te gaan afgeven op (gala)bals


Wit kun je echt maar 1 keer aandoen, de volgende keer is het afgezaagd
Gestreept is ook beetje dat probleem... Het komt wel zeer pimp over (de eerste keer) :)

Peephole

Legacy Member
Ga naar een kringloopwinkel en koop er u één voor 20 euro.

Bontus

Legacy Member
Als ge nie meer gaat groeien: kopen
anders: huren of lenen bij een kennis.

eXtreme

Legacy Member
ehe :P

Akkoord dat dat witte misschien een beetje 'afgezaagd' is na één keer, maar je kan er altijd andere hemden en dassen onder dragen hé... ;) dus ni echt...

Een zwart donkergrijs gestreept is echt mooi..


Nu iemand enig idee of een wit meer/veel meer kost??


Grtz

Trip

Legacy Member
waarom zou da meer kosten ? tis nu ni da witte verf duurder is dan zwarte eh ;)

tis wel zo da ge meer & gemakkelijker zwarte zult vinden & bijgevolg is de kans da ge goedkopere zwarte vindt veel groter

eXtreme

Legacy Member
neenee, da weet 'k zelf, die witte zijn sowieso duurder (standaard wit <-> standaard zwart), maar 'k wil weten hoeveel...

Blue Thunder

Legacy Member
dacht mijn geheel, kostuum, broek, hemd, das = 350 euro ongeveer koste

Fredo

Legacy Member
Moestek van u zijn kzou een normaal kleur nemen da ge later nog kunt aandoen op mondelinge examens bvb.

exploder

Legacy Member
Ik heb een gekocht in de C&A (met streepjes) ma je hebt daar vanalle soorten (je moe wel beetje geluk hebben)

das + kostuum + hemd was 120 euro :)

moemi

Legacy Member
ik zou ook nog op zoek moeten gaan naar een galakleed :Zucht: weer vele uurtjes aftsjoolen tegen ik iets zal gevonden hebben dat mij aantstaat :sad:

SkateDivision

Legacy Member
ben het gewoon gaan huren, kostte mij 35€ en werd aangepast als iets niet zo pastte enz.

morbus`

Legacy Member
In de C&A, H&M, WE (for men), vind ge er voor &#8364;100-&#8364;300 (mooie).
Die echte merkpakken van Armani enzo kosten natuurlijk een pak meer!

Ether

Legacy Member
Ik zou da kopen, later voor mondelinge examens enzo eb je da toch nodig...

Deftig kostuum vind je zeker voor 100&#224;200&#8364;
oke, geen armani dan ofzo, maar das nie nodig e

Grim

Legacy Member
Van Gils: kwaliteit en niet te duur
En zou het bij de klassieke kleuren houden, dan kunt ge er overal mee komen. Zo een wit kostuum is toch beperkt bruikbaar, en tis nog altijd iets anders dan ne fluo-groene t-shirt met roze bollekes kopen (qua prijs).

VinceFeet

Legacy Member
Smijt daar niet teveel geld tegenaan. Op zo'n schoolbal wil het er al is ruig aan toe gaan en uw kostuum zou niet het eerste zijn dat op die manier sneuvelt! C&A is the place to be als je het mij vraagt!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan