Kreative88
Legacy Member
Ik had vandaag iets heel raar en vervelend voor.
Ik ben een student multimedia en we moeten van school uit opzoek gaan naar een stageplaats wat ik dus had gedaan was een deftige mail opgesteld met mijn gegevens, portfolio link enz...
Nu kreeg ik vanmorgen een telefoon van een van de personen waar ik naar gemaild had. In tegenstelling tot wat ik had verwacht kwam hij meteen heel dreigend over, hij zei hetvolgende:
"Hoe kom je aan mijn e-mail adres?... Niemand stuurt me op dit e-mail adres!!! dit is puur privé"
ik heb meteen mijn excuses aangeboden maar blijkbaar volstond dat niet... dus ging hij verder
"Het is aan jou de taak om uit te zoeken hoe je aan dit e-mail adres bent gekomen zoniet leg ik klacht neer bij belgacom!!!" (al schreeuwend)
meteen daarna hing hij op, ik was zo onder de indruk dat ik er gewoon geen woorden voor had, maar kan dit? Het gaat inderdaad om een skynet e-mail adres van belgacom.
Het is dus bij die ene email gebleven (dus overlast / spam kan je dit moeilijk noemen). Het e-mail adres had ik van een vriend (die ook van niets wist).
Ik maak me niet meteen zorgen, het is toch zeker niet verboden om e-mails te sturen? En er bestaat toch niet zoiets als een "Privé e-mail adres".
Goed jah, ik kan begrijpen dat mensen erg gesteld zijn op hun privacy maar dat ze dan op deze manier gaan reageren... Nuja wat ik me dus afvraag kan hij werkelijk klacht neerleggen tegen mij?
Greetz
Ik ben een student multimedia en we moeten van school uit opzoek gaan naar een stageplaats wat ik dus had gedaan was een deftige mail opgesteld met mijn gegevens, portfolio link enz...
Nu kreeg ik vanmorgen een telefoon van een van de personen waar ik naar gemaild had. In tegenstelling tot wat ik had verwacht kwam hij meteen heel dreigend over, hij zei hetvolgende:
"Hoe kom je aan mijn e-mail adres?... Niemand stuurt me op dit e-mail adres!!! dit is puur privé"
ik heb meteen mijn excuses aangeboden maar blijkbaar volstond dat niet... dus ging hij verder
"Het is aan jou de taak om uit te zoeken hoe je aan dit e-mail adres bent gekomen zoniet leg ik klacht neer bij belgacom!!!" (al schreeuwend)
meteen daarna hing hij op, ik was zo onder de indruk dat ik er gewoon geen woorden voor had, maar kan dit? Het gaat inderdaad om een skynet e-mail adres van belgacom.
Het is dus bij die ene email gebleven (dus overlast / spam kan je dit moeilijk noemen). Het e-mail adres had ik van een vriend (die ook van niets wist).
Ik maak me niet meteen zorgen, het is toch zeker niet verboden om e-mails te sturen? En er bestaat toch niet zoiets als een "Privé e-mail adres".
Goed jah, ik kan begrijpen dat mensen erg gesteld zijn op hun privacy maar dat ze dan op deze manier gaan reageren... Nuja wat ik me dus afvraag kan hij werkelijk klacht neerleggen tegen mij?
Greetz



Negeren en idd best een andere stageplaats zoeken
gewoon da adres hier op zwam posten. Damn wat een zielige persoon...