Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Général Zantas

Legacy Member
Rustig avondje thuis met een goed boek/serie of al zuipende te veel geld opdoen met wat maten?

Goldensky

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Iemand een tipje om een gescheurde mondhoek te verhelpen ?
Dankzij het koude, kille weer :angry: krijg ik droge lippen, en natuurlijk ook een gescheurde mondhoek

Nauwelijks te zien, maar het is gewoon erg irritant als ik een koekje moet eten :sad:

vaseline, handcreme, olijfolie. Of natuurlijk zo nen lippenbalsem. Voor de rest kan je daar niet veel aan doen.

Xitra

Legacy Member
Wat me afvroeg in steden met hoge gebouwen (zoals in us) als er ijs op die gebouwen komt doen ze dit weg ofzo? Kan me toch in beelden moet er zo'n ijspekel vallen van zo'n hoogte toch wel dodelijk is? (verveling leidde tot dit) :sad:

Tibokio

Legacy Member
Het minimaliseren en terug weergeven enal van mijn vensters hier gaat ineens keitraag, alsof die in slowmotion minimaliseert :wtf: iemand een idee hoe ik da kan versnellen?

glashelder

Legacy Member
Hey, waar is dat topic over psychologen naartoe? Had daarin geantwoord en ben dan gaan blokken. Ik kom nu terug en het is weg?

Lemme

Legacy Member
Ik moet DRINGEND belangrijke medicamenten naar Bourg St Maurice (FR) krijgen, want mijn schoonvader is die vergeten. Ik heb al geprobeerd via Fed Ex, UPS,... maar die werken natuurlijk niet in het weekend. Ook via de NMBS geen succes.

Heeft er iemand een idee hoe ik dat morgen nog daar kan krijgen zonder dat er iemand moet terug komen?

svp46

Legacy Member
Lemme zei:
Ik moet DRINGEND belangrijke medicamenten naar Bourg St Maurice (FR) krijgen, want mijn schoonvader is die vergeten. Ik heb al geprobeerd via Fed Ex, UPS,... maar die werken natuurlijk niet in het weekend. Ook via de NMBS geen succes.

Heeft er iemand een idee hoe ik dat morgen nog daar kan krijgen zonder dat er iemand moet terug komen?

Proberen een apotheker van ginder te vinden?
Edit: of proberen bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis het uit te leggen?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Medal of Honor aan serieuze korting op Steam, maar de reviewscores doen me nogal twijfelen. Doen?

Lemme zei:
Ik moet DRINGEND belangrijke medicamenten naar Bourg St Maurice (FR) krijgen, want mijn schoonvader is die vergeten. Ik heb al geprobeerd via Fed Ex, UPS,... maar die werken natuurlijk niet in het weekend. Ook via de NMBS geen succes.

Heeft er iemand een idee hoe ik dat morgen nog daar kan krijgen zonder dat er iemand moet terug komen?

De enige (buitengewoon dure) oplossing die ik zie als je schoonvader daar echt geen gelijkwaardige medicijnen kan vinden, is de medicijnen op het vliegtuig naar Geneve mee te nemen. Maar dat is zo duur, het zou me sterk lijken dat er daar geen apotheek is die iets gelijkaardigs in stock heeft of kan maken.

Lorrekvk

Legacy Member
Een gsm verkopen zonder factuur maar wel met het IMEI nummer, is dat dezelfde waarde als de gsm te verkopen mét de factuur?

SiRdeK

Legacy Member
Weet iemand hoeveel ge op de wiskunde olympiade moet hebben om door te zijn? Het ging in totaal op 150 en ik heb 76, ma misschien moest ge meer halen om echt door te zijn.

Ik hoop het want ik wil ni nog ne namiddag verspillen :unsure:

Général Zantas

Legacy Member
76 maar, en gij durft dat hier te posten? Lefgozer.

Ik denk trouwens dat je er door bent.

SiRdeK

Legacy Member
Ja seg ik deed mee voor de frieten die we kregen int school :)

Godmiljaar nu moet ik zeker naar de volgende ronde. Doeme toch.

moustii

Legacy Member
SiRdeK zei:
Ja seg ik deed mee voor de frieten die we kregen int school :)

Godmiljaar nu moet ik zeker naar de volgende ronde. Doeme toch.

Volgens mij niet hoor je moet er niet alleen door zijn je moet meer halen als een bepaalde score (cesuur?) die wordt bepaald door de organisatie. Er mogen maar x aantal mensen naar de 2de ronde.

SiRdeK

Legacy Member
moustii zei:
Volgens mij niet hoor je moet er niet alleen door zijn je moet meer halen als een bepaalde score (cesuur?) die wordt bepaald door de organisatie. Er mogen maar x aantal mensen naar de 2de ronde.
Ja dat dacht ik ook, maar ik vind er niets over op de site. Toen ik mijn score berekende stond er niets bij van dat ik door mag.

edit: via Google gevonden dat de cesuur toch rond de 100 ligt :p Sjans.

Sick`

Legacy Member
Rhandd zei:
Rustig avondje thuis met een goed boek/serie of al zuipende te veel geld opdoen met wat maten?

Wat dacht van gewoon een goed boek/serie en nen bak bier thuis lekker warm in de zetel? :p

sluysen

Legacy Member
Ik heb van DealExtreme een tracking code gekregen.
Die moet ik ingeven op de site van de HongKong Post.

Maar als ik die ingeef (via Hongkong Post - Mail Tracking) dan krijg ik nogmaals een pagina waar men een reference nummer vraagt.

Dit heb ik dus niet gekregen, enkel een tracking code. Hoe kan ik nu mijn pakketje tracken? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan