SiRdeK
Legacy Member
Ja daar vrees ik dus ook voor. In theorie is de reis van hier naar mijn vriendin in Brecht ook 2 uur, maar ik ben al vaak 3 uur en half onderweg geweest.glashelder zei:Plus wachtmomenten, want je moet al heel veel geluk hebben dat je direct een bus/trein hebt op het moment dat je er één nodig hebt natuurlijk. Zo moet ik elke dag 20 minuten aan mijn reistijd toevoegen omdat mijn trein op hetzelfde moment toekomt als mijn bus vertrekt, waardoor ik moet wachten op de volgende.
In theorie zit ik 20 minuten op de bus, 20 minuten op de trein en misschien 5-10 minuutjes op de tram. In de praktijk doe ik er 1,5 uur over.




), 't enige rotte is dat ge op den terugweg goe moet doorlopen om uwen trein te halen.