Alteration
Legacy Member
Sköll zei:Pure cacao smaakt rotslecht trouwens,ik bedoel wel 100% puur.
Bij gewone pure zit nog veel suiker bij.
Ik weet nog in Italië dat ik daar een kommetje echt pure cacaopoeder kreeg en een potje suiker en toen ik die pure in mijn melk deed verschoot ik enorm van de smaak ervan,niet lekker.
Toen ik er dan suiker bij deed kreeg ik de bekende chocoladesmaak.
Bijzonder relatief

ad:


.