Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alteration

Legacy Member
Sköll zei:
Pure cacao smaakt rotslecht trouwens,ik bedoel wel 100% puur.
Bij gewone pure zit nog veel suiker bij.

Ik weet nog in Italië dat ik daar een kommetje echt pure cacaopoeder kreeg en een potje suiker en toen ik die pure in mijn melk deed verschoot ik enorm van de smaak ervan,niet lekker.
Toen ik er dan suiker bij deed kreeg ik de bekende chocoladesmaak.

Bijzonder relatief

stormtrooper

Legacy Member
RiskGhost zei:
Zijn er nog sukkels als ik die alleen thuis blijven vanavond zonder te kunnen (of willen) vieren? :unsure:

Enigste speciale dat ik gepland heb voor mezelf is een filmmarathonneke (Signs, Shawshank Redemption & Inception) en m'n favoriet gerecht, spaghetti bolognaise, eten.

Forever alone. :sad:

Ach, trek het u niet aan :p

Ik "vier" het ook op mijn gemakske thuis. Al die nieuwsjaarzever trekt mij niet echt aan.

Yusifer

Legacy Member
Allez, dan kunnen we volgend jaar ne forever alone oudejaarsparty opzette zie. :D

S.conceiçao7

Legacy Member
RiskGhost zei:
Allez, dan kunnen we volgend jaar ne forever alone oudejaarsparty opzette zie. :D

en nogtans die mega coca cola fuif vlakbij uwen deur :p
ik vertrek er binnen 10 minuten naartoe!

a143290

Legacy Member
HTC Legend batterij test update:

Test is wat in het water gevallen omwille van de vele sms'jes gisteren natuurlijk :p Zit na 4 dagen op 27% dus ik denk dat 5 dagen de maximum is dat je met deze smartphone kan doen zonder mobiel internet.

Nu nog is volledig laten platgaan en dan de laatste test: 3G, maar geen fb/gmail/nieuws/... sync

MrKend54l

Legacy Member
a143290 zei:
HTC Legend batterij test update:

Test is wat in het water gevallen omwille van de vele sms'jes gisteren natuurlijk :p Zit na 4 dagen op 27% dus ik denk dat 5 dagen de maximum is dat je met deze smartphone kan doen zonder mobiel internet.

Nu nog is volledig laten platgaan en dan de laatste test: 3G, maar geen fb/gmail/nieuws/... sync

Wees blij ik haal met mijn incredible s amper 1,5dag zonder mobiel en amper sms'en.

Carrion

Legacy Member
Hoe kunt ge met kbc online betalen via ne IBAN nummer, want ik heb enkel de IBAN van de begunstigde en geen rekeningnummer maar ik vind die optie precies nie.

Carrion

Legacy Member
Ja weet het, ma kom van dexia, en daar is voor elk type (gewoon, BIC, IBAN) een verschillend vak :p ma merci!

MrKend54l

Legacy Member
Weet er iemand een online shop waar je goedkoop een USB autolader en een mini USB kabel kan kopen?
30euro op coolblue vind ik toch een beetje te veel van het goede.

JohnnyricoMC

Legacy Member
MrKend54l zei:
Weet er iemand een online shop waar je goedkoop een USB autolader en een mini USB kabel kan kopen?
30euro op coolblue vind ik toch een beetje te veel van het goede.

Dealextreme
Spotgoeiekoop, maar de gratis shipping is ca 2-3 weken.

Alteration

Legacy Member
MrKend54l zei:
Weet er iemand een online shop waar je goedkoop een USB autolader en een mini USB kabel kan kopen?
30euro op coolblue vind ik toch een beetje te veel van het goede.

JohnnyricoMC zei:
Dealextreme
Spotgoeiekoop, maar de gratis shipping is ca 2-3 weken.

amazon.co.uk
Qua reviews mijn favoriete shop

Morrissey

Legacy Member
Er is toch een IMAX in Brussel? Ik zie daar toch altijd in't groot IMAX staan op muur van Kinepolis. Ofwel is IMAX de afkorting van iets volledig anders ? :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Ow, wist ik niet. Lang geleden dat ik nog eens naar Kinepolis geweest ben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan