Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n9ne

Legacy Member
Vorige keer dat ik bij deslegte was gaven die echt nen slechten prijs. Ksmijt ze nog liever gewoon op zolder. Was wel al enkele jaren geleden.

MisterX334

Legacy Member
@ Alteration
Haha ja dat had ik wel door. Maar ik vraag me gewoon af hoeveel percent je ongeveer krijgt op boeken in nieuwstaat. Het zijn namelijk veel boeken, en ik heb niet zo veel zin om ze allemaal online te verkopen.

Bonaventura

Legacy Member
Therapy zei:
Hoeveel hebt gij op uwe kop gesmeerd? :unsure: Bij mij is da tegen het einde van de dag bijna vanzelf weg en wat er nog op zit gaat er met een keer haren wassen uit.

Wut? Op het einde van de dag al? :o Bij mij blijft dat erin zitten totdat mijn haar vanzelf vettig is... Maar meestal krijg ik waxeffect wel weg met één keer met shampoo wassen, maar ge merkt wel dat uw haar vrij snel terug vettig is :)

pinoken zei:
Haarwax? Dat moet je er gewoon uitwassen. Gewoon een aantal keer wassen met shampoo en normaal zou het er op den duur uit gaan. Dat spul kan wel een paar dagen in je haar zitten en hoe langer je wacht hoe beter het er uit gaat.

True :)

piemel zei:
iemand een idee hoe ge fatsoenlijk wax uit uw haren gewassen krijgt?

Check hierbeuven!

die_another_day

Legacy Member
Waar kan iemand zich laten testen of hij add/adhd zou hebben? En hoeveel kost zo'n 'test'?

pinoken

Legacy Member
die_another_day zei:
Waar kan iemand zich laten testen of hij add/adhd zou hebben? En hoeveel kost zo'n 'test'?

Als je met je vraag naar de huisdokter gaat, zal die u ongetwijfeld wel kunnen doorverwijzen.


HaNSoNn zei:
Wut? Op het einde van de dag al? :o Bij mij blijft dat erin zitten totdat mijn haar vanzelf vettig is... Maar meestal krijg ik waxeffect wel weg met één keer met shampoo wassen, maar ge merkt wel dat uw haar vrij snel terug vettig is :)



True :)



Check hierbeuven!

Als je al 17 jaar bij een kapper leeft, leert ge die dingen. Niks dan voordelen, een kapsalon 3 kamers verder met een stock haar-producten als dat nodig is. :p

Bruleetn

Legacy Member
Weet iemand toevallig waar je Partytenten kan kopen, aan een redelijke prijs? Het is om mee te doen op een festival.

Bonaventura

Legacy Member
pinoken zei:
Als je met je vraag naar de huisdokter gaat, zal die u ongetwijfeld wel kunnen doorverwijzen.

Als je al 17 jaar bij een kapper leeft, leert ge die dingen. Niks dan voordelen, een kapsalon 3 kamers verder met een stock haar-producten als dat nodig is. :p

Over haar gesproken, ik zou dringend nog eens moeten gaan, ik kan mijn haar al zien :o
Ik gebruik momenteel wax van schwarzkopf, zo'n groen potje :D

Bruleetn zei:
Weet iemand toevallig waar je Partytenten kan kopen, aan een redelijke prijs? Het is om mee te doen op een festival.

De Aldi? Maar da's meestal maar tijdelijk, anders denk ik de Macro of zo, misschien eens kijkje nemen op 2dehands of kapaza.

pinoken

Legacy Member
HaNSoNn zei:
Over haar gesproken, ik zou dringend nog eens moeten gaan, ik kan mijn haar al zien :o
Ik gebruik momenteel wax van schwarzkopf, zo'n groen potje :D



De Aldi? Maar da's meestal maar tijdelijk, anders denk ik de Macro of zo, misschien eens kijkje nemen op 2dehands of kapaza.

Ik kan op mijn haar zabberen. :unsure:

Bonaventura

Legacy Member
pinoken zei:
Ik kan op mijn haar zabberen. :unsure:

Dat kon ik twee jaar geleden, inmiddels ben ik afgestapt van mijn Phil Rudd look :p

Als je bij Mobistar (Orange Music) gratis sms'jes hebt, stuur je dan ook gratis naar het buitenland?

Alteration

Legacy Member
MisterX334 zei:
@ Alteration
Haha ja dat had ik wel door. Maar ik vraag me gewoon af hoeveel percent je ongeveer krijgt op boeken in nieuwstaat. Het zijn namelijk veel boeken, en ik heb niet zo veel zin om ze allemaal online te verkopen.

'k Zou ze toch op't internet zwieren ;)
Hebben hier een hoop boekjes (gebruikt, en of) op 2dehands gezet en op een paar dagen 't meeste al weg voor de helft van aankoopprijs.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Fireflies zei:
"Long hair is an unpardonable offense which should be punishable by death." - Morrissey

'De schietpartij in Noorwegen was minder erg dan de slachting die hamburgerketen McDonald's dagelijks aanricht' - Morrissey

Your argument is invalid :unsure:

Lospeed

Legacy Member
Bruleetn zei:
Weet iemand toevallig waar je Partytenten kan kopen, aan een redelijke prijs? Het is om mee te doen op een festival.

blokker verkocht onlangs goedkope (ideaal voor festival dus), ik weet wel niet zeker of ze deze nog steeds verkopen.

Carrion

Legacy Member
Bruleetn zei:
Weet iemand toevallig waar je Partytenten kan kopen, aan een redelijke prijs? Het is om mee te doen op een festival.

Dreamland en/of happyland. 15-20 euro fzo.

Matt.

Legacy Member
Nog iemand in centraal-West-Vlaanderen (Torhout-Roeselare) een knal/beving gemerkt? :s Gans 't appartementsgebouw was hier aan't trillen en iemand die 15km verderop woont vraagt mij hier nu of ik ook die luide knal gehoord heb. :wtf: En op facebook ook een hoop mensen die iets gemerkt hebben. :s

Crashtestdummy

Legacy Member
tzal wel weer ne straaljager zijn die gepasseerd is, tvliegen er wekelijks boven roeselare

Matt.

Legacy Member
Ja, ook aan gedacht, maar toch vreemd dat ik geen knal gehoord heb maar toch gans et gebouw aan 't trillen was dan. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan