Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oplichting met honden, das weeral ne miskoop die int asiel gaat belandenglashelder zei:Als jij een witte golden retriever gekocht hebt, zal die niet bruin worden hoorEr zijn lijnen met lichte goldens en donkere goldens. Mijn oma had vroeger bvb een hele donkere, tegenwoordig zie je meer witte. Dat heeft niet te maken met de leeftijd, die blijven gewoon zo. Een pupje is wel lichter dan een volwassen hond, maar een witte wordt niet ineens bruin.


m1dnight zei:Ja, ik ben niet echt dik, maar ook geen skilat, en ik zweet als een os van begin tot einde![]()
ad:pinoken zei:'k Zweet mijzelf ook altijd kapot als ik inspanningen lever. Zelfs als 'k een proefwerk aan het maken ben en ik toch niet zenuwachtig ben.![]()
Hangt van mens tot mens af hoe hard je zweet.
Eigen vraagje:
Ten eerste ben ik geen keukenprins, 't is dat je het weet.
Ten tweede, als ik een gebruikt bord heb (er heeft pizza op gelegen) en ik ga daar over met een sponsje, en al het vuil is (zichtbaar) weg, is dat dan goed om in de kast te zetten? De zeep is momenteel op en de winkels zijn al dicht.
Alleen thuis zitten heeft toch ook zijn nadelen.ad:

sparks zei:En dan de vaatwasser volproppen
n9ne zei:Like a boss!
Of soms dezelfde kom 2/3 keer gebruiken voor cornflakes :')
sparks zei:Dit!
En eten uit de schotel zonder een bord te nemen.
UrbanusVanAnus zei:vandaag gemerkt dat m'n gsm niet meer tegoei sluit
ik haal de batterij eruit en ik zie dat deze wat 'bol' is geworden
hij is aan beide kanten beetje dikker en wat ronder waardoor hij dus niet meer tegoei past in m'n gsm
ik denk dat dit geen goed teken is?![]()
UrbanusVanAnus zei:vandaag gemerkt dat m'n gsm niet meer tegoei sluit
ik haal de batterij eruit en ik zie dat deze wat 'bol' is geworden
hij is aan beide kanten beetje dikker en wat ronder waardoor hij dus niet meer tegoei past in m'n gsm
ik denk dat dit geen goed teken is?![]()