Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LenniWI

Legacy Member
Ik heb mijn gitaar verkocht maar zou die moeten verzenden, wat is de beste manier?
Het gaat om een pakket met versterker enal, dus vrij groot...

Morrissey

Legacy Member
Wanneer begint het nieuwe schooljaar Bedrijfsmanagement aan de HUB? Ook de 26ste?

Crashtestdummy

Legacy Member
glashelder zei:
Als jij een witte golden retriever gekocht hebt, zal die niet bruin worden hoor :p Er zijn lijnen met lichte goldens en donkere goldens. Mijn oma had vroeger bvb een hele donkere, tegenwoordig zie je meer witte. Dat heeft niet te maken met de leeftijd, die blijven gewoon zo. Een pupje is wel lichter dan een volwassen hond, maar een witte wordt niet ineens bruin.
oplichting met honden, das weeral ne miskoop die int asiel gaat belanden :unsure:

m1dnight

Legacy Member
Als ik naar de fitness ga ben ik de enige die in het zweet staat? :confused:

Ik vind het niet erg, maar ik rust voldoende, ik voer mijn oefeningen correct uit, en doe er nooit teveel. Ik fitness ondertussen al een paar jaar.

Al die andere mannen doen hetzelfde, maar blijven poederdroog? Is dit gewoon van mens tot mens, en ben ik dan zo uniek? ^^

Morrissey

Legacy Member
Mens tot mens. Kan ook van gewicht afhangen, zwaarder iemand zal rapper zweten. Maar er zijn ook magere skilatten die zweten als varkens, persoon tot persoon denk ik :)

m1dnight

Legacy Member
Ja, ik ben niet echt dik, maar ook geen skilat, en ik zweet als een os van begin tot einde :p

pinoken

Legacy Member
m1dnight zei:
Ja, ik ben niet echt dik, maar ook geen skilat, en ik zweet als een os van begin tot einde :p

'k Zweet mijzelf ook altijd kapot als ik inspanningen lever. Zelfs als 'k een proefwerk aan het maken ben en ik toch niet zenuwachtig ben. :p

Hangt van mens tot mens af hoe hard je zweet.

Eigen vraagje:
Ten eerste ben ik geen keukenprins, 't is dat je het weet.

Ten tweede, als ik een gebruikt bord heb (er heeft pizza op gelegen) en ik ga daar over met een sponsje, en al het vuil is (zichtbaar) weg, is dat dan goed om in de kast te zetten? De zeep is momenteel op en de winkels zijn al dicht.

Alleen thuis zitten heeft toch ook zijn nadelen. :sad:

Goldensky

Legacy Member
pinoken zei:
'k Zweet mijzelf ook altijd kapot als ik inspanningen lever. Zelfs als 'k een proefwerk aan het maken ben en ik toch niet zenuwachtig ben. :p

Hangt van mens tot mens af hoe hard je zweet.

Eigen vraagje:
Ten eerste ben ik geen keukenprins, 't is dat je het weet.

Ten tweede, als ik een gebruikt bord heb (er heeft pizza op gelegen) en ik ga daar over met een sponsje, en al het vuil is (zichtbaar) weg, is dat dan goed om in de kast te zetten? De zeep is momenteel op en de winkels zijn al dicht.

Alleen thuis zitten heeft toch ook zijn nadelen. :sad:

Bwa ja, eventueel ook nog even met azijn over gaan moest het nog een beetje vettig zijn. Kan normaal geen kwaad hoor :)

n9ne

Legacy Member
waar gij een probleem van maakt :') ofwel smijt ge da bord in de kast ofwel gaat ge morgen om wa dreft e :')

UrbanusVanAnus

Legacy Member
vandaag gemerkt dat m'n gsm niet meer tegoei sluit
ik haal de batterij eruit en ik zie dat deze wat 'bol' is geworden
hij is aan beide kanten beetje dikker en wat ronder waardoor hij dus niet meer tegoei past in m'n gsm

ik denk dat dit geen goed teken is? :unsure:

sparks

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
vandaag gemerkt dat m'n gsm niet meer tegoei sluit
ik haal de batterij eruit en ik zie dat deze wat 'bol' is geworden
hij is aan beide kanten beetje dikker en wat ronder waardoor hij dus niet meer tegoei past in m'n gsm

ik denk dat dit geen goed teken is? :unsure:

Je batterij is in verwachting, binnen ongeveer negen maanden krijg je dit

Goldensky

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
vandaag gemerkt dat m'n gsm niet meer tegoei sluit
ik haal de batterij eruit en ik zie dat deze wat 'bol' is geworden
hij is aan beide kanten beetje dikker en wat ronder waardoor hij dus niet meer tegoei past in m'n gsm

ik denk dat dit geen goed teken is? :unsure:

U gsm is aan het evolueren! Ge moet hem gewoon nog een beetje langer gebruiken en dan wordt het een Iphone of ne samsunggalaxy!

Eum, neen ik denk niet echt dat dit een goed teken is... kan misschien door warmte komen (wat ik wel betwijfel).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan