Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Leg brood op een bord en dan in de microgolf, gegarandeert ligt er 'n laagje condens waar uw snee lag en voelt het brood zelf wat wakjes aan. Da werkt maar tijdelijk, maar het werkt wel om 'n droog of hard brood tijdelijk wat zachter te maken. Probleem is helaas dat 'n snee brood snel te warm wordt om nog vast te nemen, laat staan onder uw neus te steken :unsure:

Good point.:p

Utred

Legacy Member
SteveDotcom zei:
je ziet heel vaak van die wedstrijden op chips/koekjesdozen/winkels/.... voor iets te winnen. Soms zie je zo een dingen van; win nu deze auto. Dan vraag ik me af, kan je die nu echt winnen zo ja wat wint dat bedrijf daar dan mee, reclame?
Of kunnen zij perfect zeggen dat je die kan winnen en dan uiteindelijk een zogezegde winnaar selecteren die niet bestaat?

Ik heb ooit via een pringles-wedstrijd een deurmat van star wars gewonnen. Er zijn dus wel degelijk winnaars!

JohnnyricoMC

Legacy Member
eXe./special zei:
is het 'weereffecten' of 'weerseffecten' ?

Ik zeg weerseffecten, de concullega's van 4gamers, fragland, fokgames en PlayStationPure ook. Da's gewoon zo'n nicheterm die je niet in het groene boekje vindt, want m'n Firefox-spellingscontrole geeft er 'n rood golflijntje onder.

Gundosao

Legacy Member
Zijn er hier mensen die een hond (of ander dier) uit een asiel hebben?
Wij gaan vanmiddag eens een kijkje nemen naar een hond in het asiel, maar ik hoor toch vaak zeggen dat honden uit het asiel vaak bijten, miskweekt, mishandelt etc. zijn. Geven ze hier in het asiel zelf informatie over of hangt dat af van asiel tot asiel? Want moesten we een hond uit het asiel nemen, zou ik toch liefst die zijn achtergrond weten (waarom hij in het asiel beland is,...).

svp46

Legacy Member
Iemand een goeie (liefst recente) actie-film?
Moet op dvd zijn of in de videotheek te verkrijgen.

Domieneo

Legacy Member
Hangt volgens mij af van asiel tot asiel. Ooit eens een hond gaan halen in het asiel in Gent centrum. Daar zeer weinig informatie gekregen. Komt ook doordat ze daar een zeer grote rotatie hebben van personeel.
En andere keer een greyhound gaan halen in een ander aziel ergens op de boerenbuiten.
Hier namen ze meer tijd voor ons en wisten ze ons ook meer te vertellen over de hond en er ons eerst een beetje te begeleiden. In Gent was het meer kijkt maar eens naar de hondjes en als je er een ziet wat die je aanstaat zullen we je vertellen wat we weten/willen.

WilliaM

Legacy Member
Mamma Mia

Waarom staat er NL en FR ondertiteld bij? Is toch de originele engelse versie, hoe gaan ze da ondertitelle? o_O

RickHarrison

Legacy Member
hoe meer bier ge in een frigo zet, hoe trager daze afkoelen toch hez?

d-loc

Legacy Member
Iemand die weet hoeveel extra kosten er zijn als je met je Fortis VISA geld afhaalt aan de muur?

PyromaN

Legacy Member
WilliaM zei:
Mamma Mia

Waarom staat er NL en FR ondertiteld bij? Is toch de originele engelse versie, hoe gaan ze da ondertitelle? o_O

opera's en musicals zijn wel vaker ondertiteld (onder of bovenaan het podium bvb)

JohnnyricoMC

Legacy Member
RickHarrison zei:
hoe meer bier ge in een frigo zet, hoe trager daze afkoelen toch hez?

Goh, valt te zien. Zet de bierflesjes gewoon helemaal onderaan en eventueel enkele in het vriesvakje, dat zijn de twee koudste plekken in een frigo.

SiX

Legacy Member
RickHarrison zei:
hoe meer bier ge in een frigo zet, hoe trager daze afkoelen toch hez?

Een volle ijskast werkt beter omdat er minder lucht is dachtek, dus u logica klopt ook.

Meitzl

Legacy Member
lucht zal sneller afkoelen dan water, dus 1 pintje in de frigo (veel lucht, weinig water) zal sneller koelen dan veel pintjes (veel water, weinig lucht). Als je ze allemaal terzelfden tijd inzet natuurlijk.

De reden dat een volle frigo beter is, is omdat je minder koelte verliest bij het openen. De koude lucht valt er immers uit bij het openen, en er komt warmere lucht in de plaats. Uw producten gaan dit amper merken, maar je verbruik zal veel hoger liggen bij een lege frigo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan