whacker
Legacy Member
minder zwaar bier drinken? Pure blonde bvb is veel minder alcoholCarrion zei:Aanvaarden dat ge ouder aan het worden zijt![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
minder zwaar bier drinken? Pure blonde bvb is veel minder alcoholCarrion zei:Aanvaarden dat ge ouder aan het worden zijt![]()

Koçero zei:Hey allen,
Wat zijn jullie ervaringen met waterverzachters van Ecowater (eVolution) of Syr Oceanic (Limex Smart 20L)?
We zoeken iets voor 4p waarbij het water ook idealiter drinkbaar blijft.
Alvast bedankt!

Koçero zei:Hey allen,
Wat zijn jullie ervaringen met waterverzachters van Ecowater (eVolution) of Syr Oceanic (Limex Smart 20L)?
We zoeken iets voor 4p waarbij het water ook idealiter drinkbaar blijft.
Alvast bedankt!
Koçero zei:Hey allen,
Wat zijn jullie ervaringen met waterverzachters van Ecowater (eVolution) of Syr Oceanic (Limex Smart 20L)?
We zoeken iets voor 4p waarbij het water ook idealiter drinkbaar blijft.
Alvast bedankt!
Koçero zei:Hey allen,
Wat zijn jullie ervaringen met waterverzachters van Ecowater (eVolution) of Syr Oceanic (Limex Smart 20L)?
We zoeken iets voor 4p waarbij het water ook idealiter drinkbaar blijft.
Alvast bedankt!
TooChé zei:Binnenkort staat er een zeer stevige week voor de boeg. Weinig slaap, veel alcohol. Maar met het verouderen wordt dat elk jaar lastiger. Niet de katers eigenlijk, maar wel dat ik na een 2tal dagen zuipfeest, het gevoel heb oververzadigd te zijn en dat het bier tot in de keel staat.
Iemand die dit herkent en tips heeft om het te vermijden/verhelpen?
( niet/minder drinken is géén optie)
kay-gell zei:https://www.youtube.com/watch?v=jUfCP3lULp8&t=2760s
Dat stukje teken film op 29:22 van wat is dat? Ik herinner mij dat supervaag, maar moet een echte tekenfilm geweest zijn jaren geleden.
Carrion zei:Kwik en Flupke
TooChé zei:Binnenkort staat er een zeer stevige week voor de boeg. Weinig slaap, veel alcohol. Maar met het verouderen wordt dat elk jaar lastiger. Niet de katers eigenlijk, maar wel dat ik na een 2tal dagen zuipfeest, het gevoel heb oververzadigd te zijn en dat het bier tot in de keel staat.
Iemand die dit herkent en tips heeft om het te vermijden/verhelpen?
( niet/minder drinken is géén optie)
Heb het nooit geforceerd of vaak voorgehad, maar in het midden van de nacht effe boven de WC-pot moeten gaan hangen was tot nu toe de beste remedie tegen een kater wat mij betreft.Soeplepel zei:Vinger in de keel?

TooChé zei:Had wel duidelijk vermeld dat het niet om katerproblemen gaat![]()
Daar heb ik geen last van.
Probleem is gewoon het gevoel dat (zelfs tot 2 dagen nadien) bier precies tot in mijn keel staat (opgeblazen gevoel) + smaakt mij niemeer dan![]()
Dus geen hoofdpijn,uitdroging whatsoever ...

ashuray zei:Ik heb onlangs de band 55 escape ontdekt. Nu vind ik daar bijna niets over. Zijn die zelfs nog actief? Op hun fb staat ook praktisch niets meer sinds 2013.. Hier een nummer van hen voor degene die hen niet kennen : https://open.spotify.com/track/6q7R7crwWvyP69KguisUOI?si=dcifjWB3Qq2zjS2x8K-afw
Shyheim zei:Aangezien ge er zelf niks van vindt op internet, vermoed ik dat ge het antwoord wel kent eh.
Maar ge hebt geluk, er zijn in een dozijn dertien bands die exact zo klinken.
ashuray zei:Maar als ze gestopt waren zou dat toch ERGENS staan?

aangezien zelfs hun officiële website verdwenen is kan je wel ergens je conclusie trekken. Ze zullen daar hun stop wel bekend hebben gemaakt, maar het is niet dat het een bekende groep was en dat de muziekwereld er om rouwt he.ashuray zei:Maar als ze gestopt waren zou dat toch ERGENS staan?
Tonerider zei:aangezien zelfs hun officiële website verdwenen is kan je wel ergens je conclusie trekken. Ze zullen daar hun stop wel bekend hebben gemaakt, maar het is niet dat het een bekende groep was en dat de muziekwereld er om rouwt he.
edit: wat Noscopedgetalleke dus zei
ad: