Timothy555
Legacy Member
M°°nblade zei:Je hebt je recht op je eigen mening, maar niet het recht op je eigen feiten. En dan doel ik op dat constant onwetenschappelijk ter discussie stellen van de besmettelijkheid en dodelijkheid van corona tov. griep. Hoe moet je zo'n mensen anders noemen?
Ik ontken de besmettelijkheid en dodelijkheid van corona niet. Het is vele keren besmettelijker (maar niet ZO besmettelijk als men soms voorstelt, anders had gewoon de hele bevolking het al), en ongetwijfeld dodelijker dan de griep.
Maar dan mag je toch nog steeds van mening zijn dat bepaalde maatregelen overbodig zijn? Je kan (ik niet voor alle duidelijkheid, maar bij wijze van voorbeeld) nog steeds van mening zijn dat 10% van uw bevolking die sterft aanvaardbaar is.
Maar ja, niet onze mening —> idiiiooooot!

