[-3nvi-]
Legacy Member
hey iedereen,
Het vorige topic over citytrips dateert precies van in 2004 en kvond nix anders bij search dus ik dacht kga es een nieuw topic starten.
Het zit zo zelf plan ik om dit jaar nog samen met mn vriendin een weekendje stockholm te doen. Graag had ik jullie ervaringen ook es gehoord. Heb je tips of waarschuwingen, aan- of afraders, gelijk welke stad, gooi het er hier uit aub.
mvg
Het vorige topic over citytrips dateert precies van in 2004 en kvond nix anders bij search dus ik dacht kga es een nieuw topic starten.
Het zit zo zelf plan ik om dit jaar nog samen met mn vriendin een weekendje stockholm te doen. Graag had ik jullie ervaringen ook es gehoord. Heb je tips of waarschuwingen, aan- of afraders, gelijk welke stad, gooi het er hier uit aub.

mvg



I did it last week en daar rijden was alles behalve fun 