Archief - Casio TV-100 portable TV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Hey,


ik heb hier een casio TV 100 draagbare tv.

Maar nu was mijn vraag, welke zenders kan je eigenlijk ontvangen op z'on tv'tje en is er ergens een site die je een overzicht biedt van de frequenties ofzo?

Want wat googlen heeft me niet veel wijzer gemaakt.

exo

Legacy Member
Want ik hoorde van iemand dat je er op sommige plaatsen ook vtm mee kon ontvangen enzo.

Dakantochnie

Legacy Member
De Belgische commerciële zenders zitten niet op de antenne.

ComputerVISTA

Legacy Member
cocksucker zei:
één en canvas

En met wat geluk BBC en de Waalse zenders.


Maar dit gaat niet lang meer duren daar ze alles van de antenne gaan weghalen binnen afzienbare tijd.

Gavin

Legacy Member
Ik dacht dat eind dit jaar de antenne uit de ether werd genomen.

balbe

Legacy Member
exo zei:
Ah shit, kut en kzien hier nerges een aansluiting voor ne kabel.

is er nergens zo precies een jack aansluiting?
der bestaan adaptors jack -> coaxiaal
had vroeger ook zo'n mini tv

ComputerVISTA

Legacy Member
balbe zei:
is er nergens zo precies een jack aansluiting?
der bestaan adaptors jack -> coaxiaal
had vroeger ook zo'n mini tv

Ge moogt nog zoveel coaxen in u muur hebben steken als ge wilt, ge moet nog altijd aangesloten zijn op het netwerk, waar ge moogt voor betalen!

balbe

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ge moogt nog zoveel coaxen in u muur hebben steken als ge wilt, ge moet nog altijd aangesloten zijn op het netwerk, waar ge moogt voor betalen!

tuurlijk , dat ontken ik toch niet ;)

exo

Legacy Member
balbe zei:
is er nergens zo precies een jack aansluiting?
der bestaan adaptors jack -> coaxiaal
had vroeger ook zo'n mini tv

Kzie 2 aansluitingen.

DC IN 6B

&

PHONE

Cedric

Legacy Member
nu we het toch over de kabel hebben. Wij hebben die 2 jaar geleden afgesloten, en telenet heeft dan een brief geschreven van 'we komen die binnen de x aantal weken afsluiten'. 2 jaar later hebben wij nog altijd tv en het ziet er niet naar uit dat die binnekort afgesloten zal worden. Kunnen wij hiervoor een boete krijgen? nietegenstaande dat we zelf gevraagd hebben om die af te sluiten en telenet een fout heeft gemaakt

Mee

Legacy Member
p!mp zei:
nu we het toch over de kabel hebben. Wij hebben die 2 jaar geleden afgesloten, en telenet heeft dan een brief geschreven van 'we komen die binnen de x aantal weken afsluiten'. 2 jaar later hebben wij nog altijd tv en het ziet er niet naar uit dat die binnekort afgesloten zal worden. Kunnen wij hiervoor een boete krijgen? nietegenstaande dat we zelf gevraagd hebben om die af te sluiten en telenet een fout heeft gemaakt
Ik denk nie dat als ge dienen brief gekregen hebt ze u een boete kunnen geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan