The Moff
Legacy Member
Hey, binnenkort maak ik een dagtrip naar de zoo in Antwerpen.
Aangezien Aquatiopia er net naast ligt vroeg ik mij af ook daar eens een bezoekje te brengen, maar om een eventuele teleurstelling te vermijden vraag ik hier eerst even rond wat jullie ervan vinden.
Ik wil vooral weten of er genoeg te zien is. Is het iets zoals sealife of zoals de vissenvleugel van de zoo van Antwerpen, want niemand wil 2x betalen voor hetzelfde gezien te hebben in de zoo.
Aangezien Aquatiopia er net naast ligt vroeg ik mij af ook daar eens een bezoekje te brengen, maar om een eventuele teleurstelling te vermijden vraag ik hier eerst even rond wat jullie ervan vinden.
Ik wil vooral weten of er genoeg te zien is. Is het iets zoals sealife of zoals de vissenvleugel van de zoo van Antwerpen, want niemand wil 2x betalen voor hetzelfde gezien te hebben in de zoo.



)
)

