Archief - Altijd naar hetzelfde tijdstip kijken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Hoe komt het dat iemand bv. elke dag of toch zéér vaak naar hetzelfde tijdstip kijkt? Dit lijkt misschien wel een stomme vraag maar ik heb dit vroeger nog gehad met het tijdstip 22u22 en het intrigeert mij wel :)

Is het misschien mijn verbeelding? of...

Sir. K

Legacy Member
?therapy? zei:
Hoe komt het dat iemand bv. elke dag of toch zéér vaak naar hetzelfde tijdstip kijkt? Dit lijkt misschien wel een stomme vraag maar ik heb dit vroeger nog gehad met het tijdstip 22u22 en het intrigeert mij wel :)

Is het misschien mijn verbeelding? of...

Ik heb dat ook een tijd gehad.
Volgens mij is da gewoon, ge kijkt onbewust veel naar het uur. Alleen die keren onthoudt ge meer omdat ge daar meer aandacht voor hebt.
Ge ziet mss even veel 20.31 maar daar sta je dan niet echt bij stil.

ofzo iets :)

denkimi

Legacy Member
Sir. K zei:
Ik heb dat ook een tijd gehad.
Volgens mij is da gewoon, ge kijkt onbewust veel naar het uur. Alleen die keren onthoudt ge meer omdat ge daar meer aandacht voor hebt.
Ge ziet mss even veel 20.31 maar daar sta je dan niet echt bij stil.

ofzo iets :)

dat denk ik ook

Brazuca

Legacy Member
Idd, heb hier nog nen tekst liggen met verschillende soorten toeval, maar nu geen goesting om die over te typen

Exorikos

Legacy Member
Ik had vroeger toen ik klein was ook iets met 22h22 omdat ik toen altijd in bed lag en niet wou slapen. :D

_DKsissor_

Legacy Member
mja kdenk ook toeval maar bij mij ist zo vaak dat bv als ik s'nachts wakker word en ik kijk op het uur dat het zo een vreemd uur is bv exact 4 uur of 4.04
of 4.30 , 4.44. Alé zo zijn er wel veel verdachte uren maar toch ist gek dat het zoo vaak gebeurd

Dirty_Col

Legacy Member
geheime tekens van de aliens mss? :unsure:

Nee serieus, ik had dat vroeger dat ik midden in de nacht wakker werd en dat was altijd stipt om 4u30 (1 min meer of minder dus) en ik heb echt geen idee hoe het kwam :p kben daar dan kunnen vanaf geraken door mij gewoon sterk te concentreren op mijn normale opsta-uur net voor ik ging slapen.

tgc_9012

Legacy Member
Ik heb da vaak met 22:22 en 13:37
Das volgens mij omdat da opvallende uren zijn, en ge da rapper onthoudt :)

Le Roy Landis

Legacy Member
Ik had dat ook met 22:22. Als ik in mijn bed lag.
Ik keek wss duizend keer naar de klok, en als het dan toevallig 22:22, ja, dan onthield ik dat natuurlijk!

Maar enfin had toch vaak den indruk dat er meer aan de hand was dan toeval! Zo plots eens kijken en ja, 22:22! Weeral!

-etienne-

Legacy Member
tgc_9012 zei:
Ik heb da vaak met 22:22 en 13:37
Das volgens mij omdat da opvallende uren zijn, en ge da rapper onthoudt :)

13:37 heb ik ook heel vaak. Zeker tijdens de examens als ik aan het leren ben. Ik start mijn namidag om 13.00 en na 37 min ben ik het altijd al beu en kijk ik al uit naar volgende pauze :)

Preske

Legacy Member
het enigste tijdstip saar ik naar kijk is de stip die de twee wijzers vasthoud.

(narcotis is a bithc)

pieta

Legacy Member
ik heb da ook^^

22.22 en vorig jaar 23.23 omdat ik toen een ander ritme had...

vandaag ng gezien:)

Avondland

Legacy Member
Ik vooral naar 13:02 ...

Onbewust, maar toch een leuk uur om te onthouden ...

Thales

Legacy Member
da heeft gewoon te maken met de dingen die je er zelf aan linkt.
die 13.37 is van mensen die teveel cs gespeeld hebben en das dan leet
22.22 is gewoon omdat dat 4x hetzelfde is
13.02 guldensporenslag, je bent geintereseerd in de geschiedenis...

reen

Legacy Member
13:37 zie ik nog altijd vaak, maar ik heb al een jaar geen games meer aangeraakt :D gr

Dr.White widow

Legacy Member
ik had vroeger iets anders voor, ik werd altijd 2 seconden voor mijne wekker af ging wakker. Ook al was het op een ander tijdstip dan normaal

ZyphO

Legacy Member
is dat gemakkelijk... Ik had vroeger als het exact 12uur was.

maar nu heb ik dat blijkbaar nie meer

Silvester

Legacy Member
Ik had da in de vakantie ook...
Altijd 13:37 zien...
Nu ist precies al over ;)

Santa

Legacy Member
Silvester zei:
Ik had da in de vakantie ook...
Altijd 13:37 zien...
Nu ist precies al over ;)
Ik ook 13:37. Maar das gewoon omdaje weet "haha das 1337 woehoe". Ik kijk gewoon constant naar de tijd en ja dan heb ik het veel dak 13:37 of 22:22 zie ofzo. Gewoon omdak de andere tijdstippen niet herinner :)

Santa

Legacy Member
Dr.White widow zei:
ik had vroeger iets anders voor, ik werd altijd 2 seconden voor mijne wekker af ging wakker. Ook al was het op een ander tijdstip dan normaal

2 seconden ervoor? Gelooft ge da nu zelf? :p
Das 90% zeker gewoon omdat je in die eerste seconden nog half droomt en na twee seconden ofzo ben je wakker en besef je dat je wekker gaat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan