Time^- zei:
Hangt af van wat je ermee doet veronderstel ik, mijn pa zijn aldi-pc doet al 3.5 jaar dienst. En daar is hij toch wel dagelijks op bezig. Enige wat hij tot nu toe gedaan heeft is met perslucht de case wat stofvrij maken.
Hmmm, onlangs heeft men externe hd van medion het begeven. Die adapter zelf heeft trouwens altijd al ongelooflijk heet gestaan ;D, wat niet normaal was. Onze pa had juist dezelfde, samen gekocht, beestje is ook dood, adapter voelde eveneens gloedheet aan.
Mijn usb-stickje van medion, na een tijd bestanden onleesbaar, formatteren hielp niets. De ene foutmelding na de andere.
Medion cd's, omg schrijven en weggooien.
ozze pa heeft ook een pc ja, wel uit de lidl, cd-rom had het na een maand al begeven. En 100% processorbezetting zorgt ervoor dat het beestje te heet wordt en zijn eigen uitschakeld, was na de aankoop al meteen zo. Wel ja, als ge het voor gewone random dings gebruikt, zal het niet al te hard tegenwerken.
Maar toch, wat velen niet zien, is slecht op elkaar afgestemde electronica, lekstromen, een veel hoger verbruik dan normaal,...
Ooit eens een artikel gelezen over de verschillen, ik geef vanaf nu toch liever wat meer uit hoor. Het is niet voor niets hoor, dat het in de aldi wordt verkocht.
FLT zei:
Dus een dikke hoera voor 2de rangs materiaal als Samsung & Apacer :applause: :ironic:
Denk je dat die geen 2de rangs materiaal verkopen??? Waar denk je dat die hun materiaal dat mindergoed presteert, dumpen?
Alle producten worden gekeurd hoor, en naar gelang het resultaat van de keuring, wordt er bepaald aan wie het verkocht wordt.