Archief - Aldi Folder ( LCD Tv)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PhAnToM^

Legacy Member
joe!,

Morgen verkopen ze bij de Aldi een LCD Tv ( 32") maar er lagen geen folders meer waar de specs van die tv in staan (alleen de nieuwste folder met de promoties) , nu wilde ik vragen of iemand de folder met die bewuste LCD tv een zou willen inscannen want we moeten hier toch wel de specs weten ^^

bedankt!

PhAnToM^

Legacy Member
mmh :(
Er stond wel 'laatste stuks' dus mss is het nog een overblijfsel van enkele maanden geleden ofzo , heeft mss iemand de specs daarvan ? :(

coap

Legacy Member
https://www.medionshop.de/?areaID=4...partnerID=100276467&zanpid=2046077C1583132342

ik dacht dat diene ondersta was , tis wel int duits :x

16:9 Flachbild LCD-TV
82cm Bildschirmdiagonale
Physikalische Auflösung WXGA 1366 x 768
Betrachtungswinkel:
Horizontal 170º (typ.)
Vertikal 170° (typ.)
Kontrastverhältnis: 800:1 (typ.)
Helligkeit: 500cd/m2 (typ.)
Reaktionszeit: 15ms (grey to grey) (typ.)
Doppeltuner: PIP (Bild in Bild), PAP (Bild und Bild), PAT (Bild und Text)
Multilinguales OSD (On Screen Display)
Brillante Bildqualität
Display Modi: Zoom, Letterbox, Untertitel, Auto, 4:3, 16:9
Digitaler Kammfilter, digitale Rauschreduzierung
Hervorragende Lesbarkeit auch bei kritischen Beleuchtungsverhältnissen
Videotext mit 800 Seiten Speicher
99 Programmspeicherplätze + 5 AV
Automatischer Sendersuchlauf
Systeme: PAL/SECAM
TV- Tuner: VHF/UHF/Hyperband
NICAM Stereo
Integrierte Lautsprecher 2 x 10 Watt Sinusleistung
Kontrolltasten für häufig genutzte Funktionen
Kindersicherung
Sleep Timer
Kopfhörerlautstärke separat regelbar
Multifunktions- IR- Fernbedienung (Batterien im Lieferumfang enthalten)
Netzbetrieb: AC 230V~50Hz


Großformatiges Flachbild LCD TV
Brillante Bildqualität
Ideal zum Anschluss von Home- Entertainment- und Multimedia- Geräten wie z.b. Settop Box, DVD Player/Recorder, Videorecorder und Spielkonsolen
4 integrierte Spiele
HDMI Eingang mit HDCP- Entschlüsselung
Möglicher Anschluss eines virtuell Surround Systems über den Scart Anschluss
Einstellung für externe Decoder
81,3 cm Bildschirmdiagonale
Reaktionszeit: 8ms
Blickwinkel: 176º H/V
Kontrastverhältnis: 1000:1
Helligkeit: 550cd/m2
Bildoptimierung
Rauschfilter
Physikalische Auflösung 1366 x 768
Doppeltuner für Bild in Bild Darstellung im TV Modus 12-fach Multibild: (1 laufend und 11 nacheinander erneuernd)
TV-Tuner: VHF/UHF/Hyperband
TOP/FLOF Teletext mit 2100 Seiten Speicher und Page Catching
MultipageText: Gleichzeitige Darstellung mehrerer zusammengehöriger Teletextseiten
Systeme: PAL/SECAM/NTSC
Videoeingangssignale: FBAS / RGB / S-Video / YCrCb / YPrPb / SD-TV (480p/i, 576p/i) /
HDTV (720p, 1080i)
Kanaldirekteingabe
499 Programmspeicherplätze
APSAS: Automatisches Installationssystem, Land- und Sprachabhängige automatische Sendersuche und Sortierung
Intelligente SWAP-Funktion: Dynamische Erkennung und schneller Aufruf des Vorzugsprogramms mit nur einer Taste
Bildschirmfüllende Darstellung sowohl im 16:9, als auch im 4:3-Modus
Sound Mode
5 Band EQ
5 Pre Settings + manuelle Einstellung
Stereo-Basis-Erweiterung
Cinema Surround
Integrierte 2-Wege Lautsprecher 2 x 10 Watt Sinusleitung/RMS,
Separate Kopfhörereinstellung (Bass, Höhen, Lautstärke)
OSD (On Screen Display)
Kindersicherung
Sleeptimer
Multifunktions- IR- Fernbedienung (Batterien im Lieferumfang enthalten)
Netzbetrieb 220-240V~50Hz
Standby <= 1 Watt
VDE geprüft
Farbe: Anthrazit

carhartt^-

Legacy Member
in de makro staat nen LG van 32" voor 888 euro ipv 1399 dachtek ofzoiets, das pas interessant, kheb thuis nen LG tv van 26", geloof mij, t'is echt f*cking lekker.

xx

NapalmBenny.

Legacy Member
Ik zou gewoon wat meer geld uitgeven, en je tv bij een erkende electronicazaak halen.

Ik heb al wat pc-materiaal uit de aldi gehad, en toch, lang leeft het niet hoor :p. Het is allemaal 2de rangs materiaal.

Time

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Ik zou gewoon wat meer geld uitgeven, en je tv bij een erkende electronicazaak halen.

Ik heb al wat pc-materiaal uit de aldi gehad, en toch, lang leeft het niet hoor :p. Het is allemaal 2de rangs materiaal.
Hangt af van wat je ermee doet veronderstel ik, mijn pa zijn aldi-pc doet al 3.5 jaar dienst. En daar is hij toch wel dagelijks op bezig. Enige wat hij tot nu toe gedaan heeft is met perslucht de case wat stofvrij maken.

metaphore

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Ik zou gewoon wat meer geld uitgeven, en je tv bij een erkende electronicazaak halen.

Ik heb al wat pc-materiaal uit de aldi gehad, en toch, lang leeft het niet hoor :p. Het is allemaal 2de rangs materiaal.

al veel ervaring met pc's uit aldi

momenteel nog ene staan van bijna 4 jaar oud. Nog geen enkel probleem mee gehad.

Ook 2 laptops van aldi, geen enkel probleem.

FLT

Legacy Member
NapalmBenny. zei:
Ik heb al wat pc-materiaal uit de aldi gehad, en toch, lang leeft het niet hoor :p. Het is allemaal 2de rangs materiaal.

De PC die ik ooit in de Aldi kocht draait nu nog altijd hoor, 4 - 5 jaar later...
Mijn pa gebruikt die nu nog dagelijks en er is daar nog nooit een probleem mee geweest, behalve dat ie nogal luidruchtig is maar dat stoort hem niet.
Mijn nonkel heeft ook dezelfde en ook nog niets van problemen.

Zelf zou ik er nooit één meer kopen, maar ik vind het wel mooie PC's voor iemand die er weinig van kent.

Dus een dikke hoera voor 2de rangs materiaal als Samsung & Apacer :applause: :ironic:

NapalmBenny.

Legacy Member
Time^- zei:
Hangt af van wat je ermee doet veronderstel ik, mijn pa zijn aldi-pc doet al 3.5 jaar dienst. En daar is hij toch wel dagelijks op bezig. Enige wat hij tot nu toe gedaan heeft is met perslucht de case wat stofvrij maken.

Hmmm, onlangs heeft men externe hd van medion het begeven. Die adapter zelf heeft trouwens altijd al ongelooflijk heet gestaan ;D, wat niet normaal was. Onze pa had juist dezelfde, samen gekocht, beestje is ook dood, adapter voelde eveneens gloedheet aan.

Mijn usb-stickje van medion, na een tijd bestanden onleesbaar, formatteren hielp niets. De ene foutmelding na de andere.

Medion cd's, omg schrijven en weggooien.

ozze pa heeft ook een pc ja, wel uit de lidl, cd-rom had het na een maand al begeven. En 100% processorbezetting zorgt ervoor dat het beestje te heet wordt en zijn eigen uitschakeld, was na de aankoop al meteen zo. Wel ja, als ge het voor gewone random dings gebruikt, zal het niet al te hard tegenwerken.

Maar toch, wat velen niet zien, is slecht op elkaar afgestemde electronica, lekstromen, een veel hoger verbruik dan normaal,...

Ooit eens een artikel gelezen over de verschillen, ik geef vanaf nu toch liever wat meer uit hoor. Het is niet voor niets hoor, dat het in de aldi wordt verkocht.

FLT zei:
Dus een dikke hoera voor 2de rangs materiaal als Samsung & Apacer :applause: :ironic:

Denk je dat die geen 2de rangs materiaal verkopen??? Waar denk je dat die hun materiaal dat mindergoed presteert, dumpen?

Alle producten worden gekeurd hoor, en naar gelang het resultaat van de keuring, wordt er bepaald aan wie het verkocht wordt.

XoN`-

Legacy Member
FLT zei:
:oink: Wat is er dan van "toch ni voor ne plasma?" :oink:


LCD >> plasma (vaak beweren ze annes, mr is ni zo)

plasma vb meer stroomverbruik + onscherper beeld door z'n 'vloeistof', terwijl lcd scherper is door z'n ledjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan