gille
Legacy Member
Hallo allemaal 
Aangezien de computer bij mij op kamer komt, en ik daar geen telefoon heb, ben ik nu van plan om draadloos ADSL te gebruiken. Nu vraag ik aan jullie wat ik daar allemaal voor nodig heb
Mijn internet is van Belgacom ADSL, het gewoon pakket. Het is nen desktop PC dus waarschijnlijk heb ik een PCI netwerk kaartje nodig maar wat stellen jullie voor als modem?
Thanks

Aangezien de computer bij mij op kamer komt, en ik daar geen telefoon heb, ben ik nu van plan om draadloos ADSL te gebruiken. Nu vraag ik aan jullie wat ik daar allemaal voor nodig heb

Mijn internet is van Belgacom ADSL, het gewoon pakket. Het is nen desktop PC dus waarschijnlijk heb ik een PCI netwerk kaartje nodig maar wat stellen jullie voor als modem?
Thanks



Wat een redenering