Archief - Snelle Game Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
DUH. pc6400 is DDR2 of heeft davon een beginners fout gemaakt? (wat me zou verbazen)

-Timo-

Legacy Member
mOnKeYbUtt zei:
DUH. pc6400 is DDR2 of heeft davon een beginners fout gemaakt? (wat me zou verbazen)
Het is socket AM2, dus heb je DDR2 nodig, dus heeft Davion geen fout gemaakt :p

EDIT : ah bedoel je dat hij na zijn DDR een 2 is vergeten ? :)

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Mette2 dacht dat davon geen DDR2 gekozen had maar PC6400 is DDR2. dus zei ik....

kanibaal

Legacy Member
Beste mensen, bij deze een update ..

Dit lijkt me een degelijke setup ? Ik ben geen kenner op dit vlak dus gelieve te zegge of dit echt zo is :p Enkel de ram is er nog niet bij ( zouden aankope eventueel bij jaha.be ) maar ik zag dat ze bij jaha.be enkel maar DDR|| 6400 verkopen per 2 gb :X
Terwijl hij maar 1 gb nodig heeft ...

Yank

Legacy Member
Sempron 3000+ en 7900GT gaan wel niet echt samen, cpu is echt wel te zwak voor die gpu.
En voor zelfde geld heb je een 160GB schijf, waarom die dan niet ;)
En waarom heb je maar 1GB nodig, 2GB wordt al nuttig bij bepaalde games hoor, maar valt natuurlijk niet echt in budget.

-Timo-

Legacy Member
Zerker geen sempron nemen voor te gamen. Neem gewoon een 64 voor wat in je budget past.

Yank

Legacy Member
n/o, maar er zijn hier al configs genoeg voorgesteld op eerste pagina

-Timo-

Legacy Member
Modding Tower zilver zonder voeding € 34,00 € 34,00
Assemblage PC € 25,00 € 25,00 [Wissen]
AMD box Athlon64 3500+ socket AM2 € 115,00 € 115,00
BenQ DW1650 16x Dual Layer DVD-RW bulk zwart € 40,00 € 40,00 [Wissen]
Apacer 1Gb DDR2 PC4300 CL4.0 € 84,00 € 84,00 [Wissen]
Seagate 160 Gb SATAII 3.0 Gb/S 7200rpm 8mb € 65,00 € 65,00 [Wissen]
MSI K9N Neo-F socket AM2 € 80,00 € 80,00 [Wissen]
LC Power 550W Super Silent 12cm fan Black Edition Revision 2 € 39,00 € 39,00 [Wissen]
Club 3D 7900GT 256mb DDR3 TV-out/DVI PCI-express € 299,00 € 299,00 [Wissen]
Totaal: € 781,00

Het is 30 euro over je budget maar je hebt wel een veeeeel betere cpu !

-Timo-

Legacy Member
jaha
Laat andere mensen nog maar is checken, of andere voorstellen doen. Heb het ook maar rap rap gedaan hoor :) Maar het is zeker een goede pc voor dat geld ;)

Yank

Legacy Member
Ziet er goed uit.
Als je buitenland koop (nl/de) kom je waarschijnlijk wel wat goedkoper uit, maar de winkel is dan natuurlijk ook niet bij de duur en communicatie naar Duitse winkels is voor de meesten ook wat moeilijker.

vb: http://img81.imageshack.us/img81/3750/pc014au.png
Ongeveer zelfde als Thammels laatste config, maar 2GB ram, grotere hd en wel geen assemblage
Verzending is trouwens ook niet echt veel, 12€ als je vooruitbetaalt volgens site.

kanibaal

Legacy Member
Iedereen heir kent wellicht Piotke hij doet regelmatig aankopen bij alternate.de dus zou eens mee kunnen bestellen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan