Archief - Nvidia GTX 680

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TOMM3KE

Legacy Member
Heb nog geen topic gezien over de nieuwe nvidia gtx 680. Was eens benieuwd of deze wel de moeite is? Ben vooral geinteresseerd in de vergelijking met ATI.

Alle posts zijn welkom :)

BestGamer

Legacy Member
een gtx 680 kost 50 euro minder en is sneller dan een 7970.

phate_13

Legacy Member
Overdrijven is ook een kunst natuurlijk. Ja de GTX680 is een betere keuze dan de HD7970 in de meeste gevallen. Echter is het prijsverschil eerder zo'n 20 euro. (En, snel gekeken, in België is er eerder een prijsvoordeel van 50 euro voor de HD7970...)

Psy

Legacy Member
Valt ook te bekijken hoe die 680 scaled in SLI aangezien crossfire al een tijdje een betere reputatie heeft.. hangt natuurlijk af of ge ook van plan zijt ooit een tweede kaart te steken..
Zelfde met eyefinity, makkelijker te gebruiken dan nvidia surround (dacht dat je voor eyefinity trouwens ook maar één kaart nodig had voor 3+ monitors, en voor nvidia surround minimum 2 kaarten in sli?)

devil

Legacy Member
welke heb jij besteld ?
ik heb de EVGA 680 besteld kost maar 440 euro

Daedie

Legacy Member
Psy zei:
Valt ook te bekijken hoe die 680 scaled in SLI aangezien crossfire al een tijdje een betere reputatie heeft.. hangt natuurlijk af of ge ook van plan zijt ooit een tweede kaart te steken..
Zelfde met eyefinity, makkelijker te gebruiken dan nvidia surround (dacht dat je voor eyefinity trouwens ook maar één kaart nodig had voor 3+ monitors, en voor nvidia surround minimum 2 kaarten in sli?)

Op de 680 GTX kunt ge ook 3 schermen aansluiten met een single card. 2 via DVI poort een 1 via de HDMI poort. (bron: http://be.hardware.info/reviews/2628/8/nvidia-geforce-gtx-680-review-3d-vision-surround--nvenc)

TinkiiHD

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
€ 444,39(€ 373,44 excl.19% BTW)

Nee op azerty wordt de 21/19 (weet niet hoeveel in nederland is) er na de bestelling bijgerekend. Test zelf maar eens.

iTrader9

Legacy Member
7970 en 680, beiden uitstekende keuzes, als je budget het toelaat tenminste.

Heb hier nog 2 gamepc's in elkaar te flansen zodra Ivybridge uitkomt. Dat de prijzen maar snel stabiliseren naar hun effectieve adviesprijs. Dan ben ik al content met kleine prijsdalingen.

En de koelere custom designs van Sapphire hun intrede maken.

GTX680 ziet er verdomme goed uit als single card optie. Wordt afwachten naar de effectieve performance vergelijking in april met nieuwe drivers.

Nvidia is terug goe bezig de laatste tijd.

phate_13

Legacy Member
TinkiiHD zei:
Nee op azerty wordt de 21/19 (weet niet hoeveel in nederland is) er na de bestelling bijgerekend. Test zelf maar eens.

Sorry hoor, maar lees gewoon eens wat er staat voordat je zo'n onzin komt verkopen...

TinkiiHD

Legacy Member
phate_13 zei:
Sorry hoor, maar lees gewoon eens wat er staat voordat je zo'n onzin komt verkopen...
Ik weet misschien niet zoveel van computerhardware maar reageer tenminste niet op alles zo onbeschoft als jij. Je mag mensen verbeteren, uiteraard maar dat kan op een beleefde manier niet de manier waarop jij het doet.

phate_13

Legacy Member
Doe dan zelf niet zo arrogant om gewoon de feiten losweg te negeren en die onzin te blijven verkopen. Ik ben beleefd tegenover mensen die de moeite verdienen. Daarnaast begin ik zelfs met een verontschuldiging "Sorry hoor, ...". Misschien moet je zelf gewoon wat oplettender zijn.

Het is gewoon rotvervelend dat te veel mensen advies proberen te geven terwijl ze er niets van af weten. Hierdoor wordt er wel vaker slecht advies gegeven, wat mogelijks tot slechte aankopen kan leiden. Als je dat erg vindt, stop dan met advies geven. Als je dat niet erg vindt... Reden genoeg voor eender welke persoon die hier vaker deftig advies geeft op lastig van te worden.

TinkiiHD

Legacy Member
phate_13 zei:
Doe dan zelf niet zo arrogant om gewoon de feiten losweg te negeren en die onzin te blijven verkopen. Ik ben beleefd tegenover mensen die de moeite verdienen. Daarnaast begin ik zelfs met een verontschuldiging "Sorry hoor, ...". Misschien moet je zelf gewoon wat oplettender zijn.

Het is gewoon rotvervelend dat te veel mensen advies proberen te geven terwijl ze er niets van af weten. Hierdoor wordt er wel vaker slecht advies gegeven, wat mogelijks tot slechte aankopen kan leiden. Als je dat erg vindt, stop dan met advies geven. Als je dat niet erg vindt... Reden genoeg voor eender welke persoon die hier vaker deftig advies geeft op lastig van te worden.

Ik wou gewoon duidelijk maken dat hetgeen wat hij zei niet klopte..
Azerty.nl werkt wel degelijk met BTW excl. heb dit uit eigen ervaring ondervonden. We spreken hier over meer dan 70 euro die hij ervan aftrekt en ik zou zeker niet willen dat mensen daar over kijken.
En als bewijs kan je de BTW er bij rekenen en dan kom je op de normaal prijs van de GTX 680.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan