Archief - nieuwe RAM kopen !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cope

Legacy Member
kheb momenteel een cheap RAMTEK 512 mb ddram pc3200 in me pc zitte.
nu,kben een wow speler dus in drukke plekken begint em te schokken.
kheb ongeveer 100 euro te besteden.
moet uit www.forcom.be komen (kies edegem)


kheb een MSI k8n NEO 4 mobo.

AccuCore

Legacy Member
100euro? dan gade toch gewoon lekker voor ocz'tjes!(gewoon de duurste die ik zien staan! en dan nog wel 1gb da ge vor WOW zeker nodig hebt!)



OCZ 1Gb (2 x 512 Mb) PC-3200 Dual channel kit € 94.95

vinnieman

Legacy Member
Ik zou opteren voor 1 x 1024 mb ram ddr 3200

Maar omdat ze dat bij forcom niet hebben:

Corsair 1Gb (2 x 512 Mb) PC-3200 Dual channel kit (85 euro)

de kans dat je je huidige 512 ram in dual channel kan steken met een ander 512 latje is klein, maar je kan het altijd proberen

vinnieman

Legacy Member
AccuCore zei:
100euro? dan gade toch gewoon lekker voor ocz'tjes!(gewoon de duurste die ik zien staan! en dan nog wel 1gb da ge vor WOW zeker nodig hebt!)



OCZ 1Gb (2 x 512 Mb) PC-3200 Dual channel kit € 94.95

Als je niet overklokt zullen die corsairs wel zeker volstaan!

AccuCore

Legacy Member
als je 100euro hebt mag ze ook op he :p
dan is het 95€(mja op die 5 cent na :p ) en een pintje of 3 vor den accucore :d
voila 100€ opgesoepeerd :p

mja corsair voldoet hier ook RUIMSCHOOTS ze(like vinnieman said!)
maar ja als ik zou mogen kiezen ik kies de ocz's(ben dan ook een overclocker en had er ni bij stilgestaan dat Cope da ni was waarvoor mij excuses :) )

RealFlub

Legacy Member
zeg maar 4 pinten, (of als ge 5cent bijlegt, 5pinten) ;)

maar idde, ik zou voor 1x1024 gaan of als het te duur is, voor 2x512mb

cope

Legacy Member
die van OCZ,zullen die het gewoon goed doen in de toekomstige games ?

en stel nu dat ik 2x512 van OCZ erin steek en later2x 1 gig zal het dan ook gewoon werken ?

Davion

Legacy Member
Pak gewoon nu 1x1024Mb, en dan later nog 1x1024Mb.
Moet naar Aankoopadvies, moved.

cope

Legacy Member
maar die 1x1024 is er ni in forcom.en men buurt zijn er nog 2 pc winkels en beiden hebben alleen maar van 512 mb...

cope

Legacy Member
gaan allebei ni.maar zijn die 2x512 latjes (OCZ,Corsair maakt ni uit),allebei zo slecht ?

zaj

Legacy Member
die zijn nie slecht
tga gewoon moeilijk zijn om later te upgraden ivm dual channel

cope

Legacy Member
dual chanel maakt ni veel uit bij AMD,enkel bij intel.dus qua dt zit ik vrij goed.

nogmaals men vraag : als ik er nu 2x512 insteek(+die ramtek 1x512) en er later een 1gig ofso insteek.zal het gewoon goed werken ?

Davion

Legacy Member
Ge verliest niet u DC, maar ge valt op T2 terug en dat maakt 10-15%, dat merkte dus wel, koop dus gewoon 1x1024Mb.

cope

Legacy Member
dus nu op zoek naar een 1x1024.iemand een idee welke winkels er dichtbij antwerpen(berchem) zijn ?

cope

Legacy Member
dus kheb in de sticky naar alle 03 winkels gekeken.en ze hebben allemaal geen 1x1024.

kan dat ? of zie ik er naast ofso


http://www.starlinecomputers.com/

daar bij geheugen,en dan bij apacer DDR.1x1024 is het denk ik kost rond de 85,is dat een goeie latje ? zal het passen op men MSI K8N Neo 4 mobo ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan