cope
Legacy Member
kheb momenteel een cheap RAMTEK 512 mb ddram pc3200 in me pc zitte.
nu,kben een wow speler dus in drukke plekken begint em te schokken.
kheb ongeveer 100 euro te besteden.
moet uit www.forcom.be komen (kies edegem)
kheb een MSI k8n NEO 4 mobo.
nu,kben een wow speler dus in drukke plekken begint em te schokken.
kheb ongeveer 100 euro te besteden.
moet uit www.forcom.be komen (kies edegem)
kheb een MSI k8n NEO 4 mobo.

)
