Archief - Grafische kaart in nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Timo-

Legacy Member
Welk is het beste (niet overclock) RAM 2 x 1024 MB bij Tones ? er zijn zoveel verschillende :) Waar moet je dan eigenlijk naar kijken ?

Davion

Legacy Member
Timings, 2-2-2-5 is het rapste, 3-3-3-8 is zeer traag (bij DDR1), jij hebt DDR1 PC3200 nodig, CAS2/2.5 is goed, maar kzou geen CAS3 pakken (CAS = da eerste getalleke van de 4)

-Timo-

Legacy Member
Na wat rondlezen op het forum raad Davion blijkbaar overal MSI K8N NEO4 FI aan :) Is dit een beter moederbord als Asus A8N-E ? Waarom eventueel ;) ?

boostah

Legacy Member
die asus is even goe
davion zal zeer goeie ervaringen hebben met de msi, en hij zegt zelf dat het zeer stabiel is (hoewel ik nog geen enkele review ervan gevonden heb, davion please enlighten me)

SMa

Legacy Member
ze zijn hetzelfde denk ik,
en iemand die altijd hetzelfde aanraadt basseert zich veelal op eigen ervaring ;)
die zal dus heel goed zijn

-Timo-

Legacy Member
Ik kan bijna niet meer wachten voor m'n pc nog 2 weekjes) :) Maar ik ben nog niet zeker van de kast. Ofwel een antec lanboy, die vind ik wel knap maar die blauw achtige "grill" vind ik minder. De antec p160 is te groot want ik heb maar 49 cm plaats :( Dan dacht ik nog aan de Aopen H600B, knappe case maar geen window. Dus dacht ik er een window in te maken maar heb geen idee hoe ik dat moet doen :) Heb al eens bij casemodding gekeken maarja ...

boostah

Legacy Member
Thammels zei:
Kan ik met die 7900GT bij battlefield alles op high spelen ?
ga je 2gb ram nemen (dacht het wel maar ben niet zeker) want dat is een must voor BF2, heeft nogal vrij crappy code die niet zuinig met ram omgaat, dus 1.5gb is aangeraden voor alles high

-Timo-

Legacy Member
boostah zei:
ga je 2gb ram nemen (dacht het wel maar ben niet zeker) want dat is een must voor BF2, heeft nogal vrij crappy code die niet zuinig met ram omgaat, dus 1.5gb is aangeraden voor alles high
Jaja 2 GB ram

-Timo-

Legacy Member
Ik ga een AMD Athlon 3800+ nemen in de plaats van X2 3800+.

Is een AMD Athlon 3800+ veel beter als een Intel pentium 4 640 3.2 Ghz ?

solix

Legacy Member
Neem toch beter de x2 3800+. Die 10€ gaat toch niet uitmaken zeker ;)

Davion

Legacy Member
Tuurlijk, maar dan pak je beter de 3700+ San Diego die heeft meer cache, maar waarom verwissel je nu? Een DualCore is IMO toekomstgerichter.

-Timo-

Legacy Member
Maar gaat die x2 3800+ niet bottlenecken met 7900GT ? Een gewone 3800+ is toch veel krachtiger niet ?

-Timo-

Legacy Member
Ik ga het zo doen : ik neel een 4200+ X2 processor (die is toch wel krachtig hé ?) en neem maar 1 GB RAM. Dan spaar ik nog verder en koop ik daarna nog is een latje van 1 GB. Is die 4200+ X2 veel beter als een 3800+ X2 ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan