Archief - Game systeem enige tips?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pstubru

Legacy Member
Ik denk dat je je ergens vergist hebt want je link verwijst naar een lege configuratie :s

koolcast

Legacy Member
azertyalex zei:
haha, twas gewoon mijnen setup met nen duurderen kast en een crucial m4.
gehad da miss al gezien moja, gewoon om te zeggen.

Had ik inderdaad al gezien, maar het is gewoon een zeer goeie setup.;)

azertyalex zei:
waarom als ik vragen mag, het is namelijk goedkoper en komt dan beter uit voor mij.

Ze zijn zeer sterk aan elkaar gewaagd, het maakt niet veel uit welk MOBO.
Dat van asrock is wat beterkoop, daarom.

azertyalex

Legacy Member
ahn, kvind die van mijnen setup ook gewoon ma mooier
en is er veel verschil tussen zo'n z68 en een p67

soulnether

Legacy Member
weet niet ben altijd al bij alternate geweest
zal eens zien daar en nieuwe link plaatsen

nieuwe link bij azerty is inderdaat goekoper

soulnether

Legacy Member
ok en is de rest ook goed want wil weer geen miskoop doen
als ik dit koop heb ik wel nog geen besturingsystem .... hmmm

fortuneke

Legacy Member
Hmm waarom bluray ? geen gewone dvdrw ? zou je al veel uitsparen , een 6950 dirt 3 editie en win7 in plaats van die 2x 6850 in CF , steek er later een 2 de 6950 bij

mdgf

Legacy Member
En als iedereen die niet weet waar hij over bezig is nu eens stil is?

1 ding veranderen

neem Corsair Vengeance @ Azerty
Why the fuck that?
Dit is wat je wilt, 1600MHz of hoger geheugen is NIET sneller in games (wel ja, 0,01%...).

Beterkoop en zeker evengoed dan een HD 6850 crossfire.

Sapphire RADEON HD 6950 Dirt3 Edition @ Azerty
Even goe? Veeeel beter jong!
My ass, AnandTech - Bench - GPU11.

6850CF is een serieus stuk sneller dan 1 6950...
Het kost ook meer, dus mochten ze trager zijn dan zouden 6850's belachelijk slecht prijs/kwaliteit zijn. 2 Seconden nadenken of google raadplegen volgende keer aub.

Dat gezegd zijnde smijt je dan wel je kansen op toekomstige CF weg, dus op dat vlak neem je beter een 6950, dan heb je ook meer VRAM voor later.

En iedereen kijkt blijkbaar over het belangrijkste: neem GEEN green hdd als bootschijf, das te traag daarvoor.

Steek in elk geval een samsung spinpoint f3 7200rpm 1TB/500GB.
Dan kun je eventueel nog een ssd (60GB) daarvoor steken met de root van windows en de meestgebruikte programma's, minder gebruikte programma's komen dan op de spinpoint en dan pas steek je van die green schijven (5400rpm) als je nog extra DATA (geen programma's) of backup opslag nodig hebt.

Zeker dat je blu ray nodig hebt? Kost nog altijd veel te veel in mijn ogen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan