Skizzy
Legacy Member
Lo,
Ik ben van plan om een deftige pc te bestellen.
En ik zoek dus een webshop in België (lage verzendkosten dus
)
En meer specifiek zoek ik de goedkoopste
.
Ng een vraagske:
Klopt het dat als mijn pa die pc bestelt op de naam vd garage,
(pa is garagist) dat hij dan de BTW terugkrijgt?
21% minder, dat zou mooi zijn
.
Cheers
Ik ben van plan om een deftige pc te bestellen.
En ik zoek dus een webshop in België (lage verzendkosten dus
)En meer specifiek zoek ik de goedkoopste
.Ng een vraagske:
Klopt het dat als mijn pa die pc bestelt op de naam vd garage,
(pa is garagist) dat hij dan de BTW terugkrijgt?
21% minder, dat zou mooi zijn
.Cheers
)