Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GuerrillaDawg zei:Steelseries Siberia V2 ? Ligt rond die prijs denk ik

phate_13 zei:Welja, maar dan nog is het belangrijk wat voor muziek er geluisterd word en inderdaad, goed dat je het aanhaalt, ook de bron is belangrijk.
Is trouwens ook misschien interessant voor de TS: De bron maakt ook zeer veel uit. Zo merk ik ZEER duidelijk het verschil van mijn overstap van iPod naar Cowon Iaudio D2, een enorme verbetering van geluidskwaliteit.
En de Steelseries Siberia V2 zeker niet aankopen voor muziek, is daar echt gewoon slecht voor, voor zijn geld. Mijn broer heeft deze gekocht voor bij de pc, voor te gamen, en daar is die wel voor geschikt, zit ook fijn. Maar ik merk ook dat mijn AKG K416P (word niet meer verkocht) duizend keer beter is qua geluidskwaliteit.

Standaard staat het volume op 20-25/50 op mijn D2, maar ik denk niet dat een referentie is, doordat de D2 zoveel luider kan dan andere mp3-spelers.Zibro zei:Is dit niks?