Stomme stoot van de dag

Bon nu ik erachter ben dat het hier gaat over een kloKboor en geen klopboor kan ik eindelijk begrijpen wat dat heeft kunnen veroorzaken.

Veel beterschap. Ik denk wel dat het teruggroeien van die zenuw een pijnlijke affaire kan zijn!
Wow, ik had het nog niet door...

Autocorrect maakt daar dus klopboor ipv klokboor van...
 
Stond te wachten aan de autokeuring. Ik doe alles wat ze vragen, ik stap uit, klik mijn gordels in, leg de papieren klaar, doe mijn raam aan bestuurderskant naar beneden...
Mooi een afspraak gemaakt, toch weer +1u extra in de rij (ok kunnen zij niet aan doen) aanschuiven,
is het eindelijk aan mij, zie ik daar 3 gezellig staan keuvelen in een kotje, 1 aan zijn ballen krabben en geeuwen.... ik keuvel in mezelf (alle zeg bende lullekoppen hoe zit da hier).
blaast er opeens ene in mijn oor (ja de ruit had ik al open gedaan zoals er aangegeven staat) : "papieren en uitstappen aub".
Oops.
Niet verwonderlijk ook weer dat ik afgekeurd was;:headshake:

nuja was tijdens mijn uren, en met mijn baas zn auto (nie de mijne).
heel slim van hem om vooraan 17inch banden, en achteraan 19inch banden er op te leggen, alsof ze dat niet gingen zien...
 
Daarnet een sandwich aan het smeren voor de dochter en ze wou hesp dus zo gezegd zo gemaakt.

Toen zag ik op de verpakking een varken staan.

Ik ben dus 'today days old' pas tot het besef gekomen dat magere ham/hesp ook nog steeds varken is. :unsure:
Waar dacht gij dan dat het van kwam? :unsure:
 
Gelukkig niet van een hamster!
Ah nee, daar komen de hamburgers van.

ad956445-fb7d-42b3-bd3f-4c9fe4a3895d_text.gif
 
Stoot van mijn madam:

Vorig jaar is die haar identiteitskaart en 2 bankkaarten kwijtgeraakt (die staken in van die vakjes van haar gsm hoesje)

Weer wat gedoe om alles in orde te krijgen, maar soit.

*flash forward*

Gisteren heb ik ons zwembad gereinigd voor de opstart. Ik heb de hogedrukreiniger achter het rolluik gestoken om wat druk te zetten op hetgeen onder die rolluikbak van de plage zit (zitten vaak bladeren in, en speeltjes van de kinderen) er zo uit te spuiten via de stroming.

Er komt daar een troep vanonder.. en wat zie ik in het water fladderen? 2 bankkaarten en een identiteitskaart :laugh:
 
Enfin, ik vind het geen stomme stoot maar daarnet een foto getrokken in de autokeuring en ik heb ervan langs gekregen 🥲 De controleur die aan mijn auto bezig was kon er gelukkig met lachen en rolde eens met zijn ogen.
 
Terug
Bovenaan