Stomme stoot van de dag

Sir.Killalot

Well-known member
Crowdfunder FE
Wat heb je vandaag gepresteerd, maar dan in de /facepalm-versie.



Ik zal openen! Deze morgen de kinderen naar school en de crèche gebracht, vervolgens naar de supermarkt, bakker en beenhouwer. Een uurtje later kom ik terug thuis en zie ik de voordeur wagenwijd openstaan, de lichten nog aan. Blijkbaar dus gewoon de kinderen in de auto gezet en niet meer achterom gekeken :unsure:. Gelukkig geen ongewenste bezoekers over de vloer gekregen in tussentijd ...
 
Drinkfles vullen met water voor op het werk. Niet checken als mijn dopje vergrendeld is en de fles onderstoven in mijn tas stoppen. Uren later die willen uitnemen en dan nog denken 'tiens die fles voelt zo licht, had ik die niet gans gevuld?'
 
Drinkfles vullen met water voor op het werk. Niet checken als mijn dopje vergrendeld is en de fles onderstoven in mijn tas stoppen. Uren later die willen uitnemen en dan nog denken 'tiens die fles voelt zo licht, had ik die niet gans gevuld?'
hatelijk, hoeveel keer ik dat al niet tegengekomen heb met die nieuwe k*tsluitingen van die collruyt waterflesjes. Ik kom dan binnen en zie een straat waterdruppels achter me en dan weet ik al hoe laat het is.
 
Verwarming vergeten afzetten vannacht. (Ja ik doe dat manueel omdat ik vaak nog tot 2u-3u-4u wakker ben).
Dus int zweet wakker geworden :unsure:
 
Sinds vorige week van werk veranderd. Ik kreeg vanochtend een mail met een uitnodiging voor één of andere vergadering -waar ik toch niets nuttig aan kan bijdragen, maar gewoon er al eens bijzitten om te horen hoe ze het doen-. Tijd: vrijdag van 11:00 tot 12:00.
Ik aanvaard de uitnodiging. Een half uur later ga ik eens kijken in mijn agenda. Op vandaag staat er geen vergadering gepland. Nog eens op aanvaarden geklikt => nog niets. Nog een derde en vierde keer geprobeerd, maar vergadering verschijnt maar niet. Die heeft dus van mij een stuk of vijf acceptatiemails gekregen.

Nu goed, het is 11:00 en ik vraag via Tiems aan die organisator of ze mij kan toevoegen want ik kan er anders niet in enz enz. Om één of andere reden kijk ik nog eens naar de oorspronkelijke mail en zie ik dat die vergadering gepland staat op een vrijdag in januari.
homer-simpson.gif


Ik denk dat ik op die vergadering toch mijn camera ga uitzetten ze. :shutup:
 
gisteren yoghurt gegeten op het werk, iets laten droppen op mijn broek, naast waar mijn lul zit.

niet opgemerkt en wat opgedroogd.

een uur later bezoek gekregen van een klant, ik hoop dat ze het niet gezien heeft. want het leek verdacht veel op een sperma vlek.
 
Maand geleden koffer van auto toegesmeten, en er is iets in m'n rechterschouder geschoten. Daar 3 weken last van gehad, ik kon m'n arm niet uitstrekken naar voor. De versnellingen in m'n auto verleggen was dus met m'n hele lijf naar voor buigen.

Sinds vorige week niets van last meer tot afgelopen maandag. Terug bij het toesmijten van de koffer, in dezelfde schouder, op dezelfde plaats weer megapijn.
Zelfs m'n arm opheffen om de muis van m'n PC vast te nemen doet al pijn.


En ja, het was de koffer van m'n Peugeot, kutauto!!!
 
Terug
Bovenaan