Stomme stoot van de dag

Privéles 1 kind voor een week: een nier
extra kind: 500 euro opleggen
bijhorende skihuur 200 euro opleggen
BG-brag: priceless!

Daar is wel iemand op dit moment een vreugdedansje aan het doen.

#stomkalf
 
en na dag 1: papa, we vinden het eigenlijk niet zo leuk, wij willen gewoon in de sneeuw spelen

:eek::help::eviltongue::cry::S:angry::headshake:
Mja, dat is normaal. Het begint pas leuk te worden als ze tegen duizelingwekkende vaart het skiterrein op stelten mogen zetten ipv die basistechnieken opnieuw en opnieuw en opnieuw doen op de kids/oefenterrein.

Waarbij je ook zegt dat als ze de zijwaartse slide stop doen ze de masterclass sneeuw gooien kunnen doen. Ze moeten gewoon wat geduld hebben.

Terwijl jij dit 1 keer voordoet ;).
 
En tgaat niet uw vrouw zijn 😐
Ja dat mag wel duidelijk zijn. tomski ging die lessen boeken en is dat vergeten. Hij mag nog content zijn dat hem die oplossing gevonden heeft, of hij ging een post pakken. Ik heb al koppels geweten die voor minder tot skijen overgegaan zijn. Dat kon hem nog een nier of 5 meer kosten.

Voor dit te verstaan moet ge toch al een minimum aan Denderlandse dialecten verstaan :unsure:
 
Ja dat mag wel duidelijk zijn. tomski ging die lessen boeken en is dat vergeten. Hij mag nog content zijn dat hem die oplossing gevonden heeft, of hij ging een post pakken. Ik heb al koppels geweten die voor minder tot skijen overgegaan zijn. Dat kon hem nog een nier of 5 meer kosten.

Voor dit te verstaan moet ge toch al een minimum aan Denderlandse dialecten verstaan :unsure:
Wa ne zjiever!

Het is 'ne' post pakken en volledig van zijn saas zijn dervan.
 
Ja dat mag wel duidelijk zijn. tomski ging die lessen boeken en is dat vergeten. Hij mag nog content zijn dat hem die oplossing gevonden heeft, of hij ging een post pakken. Ik heb al koppels geweten die voor minder tot skijen overgegaan zijn. Dat kon hem nog een nier of 5 meer kosten.

Voor dit te verstaan moet ge toch al een minimum aan Denderlandse dialecten verstaan :unsure:

Ter mijner verdediging, ze heeft er ook ni meer aan gedacht :p
 
Enkele weken geleden hadden wij een probleem met de afvoer in de badkamer, waardoor daar een stank hing. Soms wat meer, en andere dagen wat minder. Dat was sinds kort opgelost, dus alles prima.

Daarstraks kom ik de badkamer binnen, ruik iets, en vraag meteen aan mijn vrouw: “stinkt het hier weer?”. Pas dan merk ik dat ze haar aan het schminken is, en waarschijnlijk net parfum heeft opgedaan.

Ik had dit ook in het bijna dood ervaring topic kunnen zetten, maar het was ook een stommiteit.
 
Hier iets snel-snel willen verzetten dat nog een USB in de computer steken had. Resultaat: usb-poort op pc kapot en van de kabel zelf de aansluiting ziet er ook wat geplooid uit en lijkt niet meer voor de volle 100% vast te zitten op de kabel. Toestel wordt wel nog herkend door pc in een andere poort dus lijkt nog te werken. Zal toch maar eens naar een replacement van die kabel zoeken.
 
Door het oog van de naald gekropen. Een lollige post geschreven, maar niet beseft dat ik hem beter in een andere thread kon schrijven op basis van een reactie die ik eerder plaatste op het forum. Enorm domme stoot. Gelukkig tijdig alles kunnen editen en de meest optimale lollige post kunnen schrijven. Pfoe man, vrijdagavond voor iets. Al een geluk dat het weekend is. Even bezinnen.
 
Terug
Bovenaan