NBA 2023-2024

Als de Knicks Hart niet recupereren in de beslissende game zie ik de Pacers wel winnen in MSG.

Nuja, wie het ook zal worden, ik zie ze het toch niet halen van een uitgerust Boston.
 
Als de Knicks Hart niet recupereren in de beslissende game zie ik de Pacers wel winnen in MSG.

Nuja, wie het ook zal worden, ik zie ze het toch niet halen van een uitgerust Boston.
Wat een injury fest in het oosten

Miami met Butler en Rozier
76rs met een halve Embiid
Cleveland met Mitchell, Allen, Levert en co
Knicks met Randle, Anunoby, Bogdanovic, Robinson, Hart en co
Pacers met Mathurin
 
Laatst bewerkt:
Wat een injury fest in het oosten

Miami met Butler en Rozier
76rs met een halve Embiid
Cleveland met Mitchell, Allen, Levert en co
Knicks met Randle, Anoby, Bogdanovic, Robinson, Hart en co
Pacers met Mathurin
Je vergeet Boston met Porzingis nog...
Ze zouden voor mij een hoop wedstrijden mogen schrappen als dat de hoeveelheid geblesseerden elk jaar wat kan doen afnemen.
 
Mmmh OG wordt hard gemist tegen de Pacers. Als nu Hart ook nog kapot is, dan gaat Indiana komen winnen in MSG😔
 
OKC te jong en te onervaren voor een diepe PO run, wat wel te verwachten was. Benieuwd wat ze de komende jaren gaan kunnen en wat ze met al die assets gaan doen. Ze gaan toch eens ergens een grote trade moeten doen. Heel interessant om te volgen.

Mooi voor Luka, ik gun het hem wel. Kyrie 14-0 in close-out games, wat een zotte stat is dat :tongue:
 
OKC te jong en te onervaren voor een diepe PO run, wat wel te verwachten was. Benieuwd wat ze de komende jaren gaan kunnen en wat ze met al die assets gaan doen. Ze gaan toch eens ergens een grote trade moeten doen. Heel interessant om te volgen.

Mooi voor Luka, ik gun het hem wel. Kyrie 14-0 in close-out games, wat een zotte stat is dat :tongue:
Nog een super jonge ploeg he. Om die nu te gaan opbreken om een grote naam binnen te halen zou zonde zijn imho. Eerst zien hoe Chet en co verder ontwikkelen...

Moest Dallas wat consistenter spelen zouden ze wat vlotter tot on de conference finals zijn geraakt. Nu schat ik hun kansen tegen Denver of Minnesota niet hoog in.
 
Nog een super jonge ploeg he. Om die nu te gaan opbreken om een grote naam binnen te halen zou zonde zijn imho. Eerst zien hoe Chet en co verder ontwikkelen...

Moest Dallas wat consistenter spelen zouden ze wat vlotter tot on de conference finals zijn geraakt. Nu schat ik hun kansen tegen Denver of Minnesota niet hoog in.
Die moeten niets opbreken of opgeven. Die hebben shitload aan first round picks komende jaren dat ze wel iets moeten gaan doen via trades. Ze hebben meer picks dan ze ooit spelers kunnen stallen. Giddey vinden ze precies overbodig en die zal wel interesse weken bij wat teams. Presti zit gewoon te wachten op de juiste speler en de juiste move. Ik zou er niet van verschieten dat ze bv. voor Markkanen gaan. Een oudere superster gaan die nooit doen.

Of ze nu jong zijn of niet, ze zijn win now imo. Ze waren 1st seed, hebben 2e ronde gespeeld en met SGA hebben ze een absolute klasbak. Chet gaat volgend jaar mogelijks (normaal gezien toch) nog een pak beter zijn.
 
Laatst bewerkt:
3x thuis verliezen in een series. Het zou niet mogen.
AG en MPJ waren niet op de afspraak vandaag.
Edit: slechts 5 bench points, veel te weinig voor een kampioen.

Wolves vs Celtics incoming?
Wat een parcours trouwens voor Boston.
Miami, Cavs en nu de Pacers.

Minnesota vs Dallas 4-3
Boston vs Indiana 4-2
 
Laatst bewerkt:
3x thuis verliezen in een series. Het zou niet mogen.
AG en MPJ waren niet op de afspraak vandaag.
Edit: slechts 5 bench points, veel te weinig voor een kampioen.

Wolves vs Celtics incoming?
Wat een parcours trouwens voor Boston.
Miami, Cavs en nu de Pacers.

Minnesota vs Dallas 4-3
Boston vs Indiana 4-2
De kern van Denver is veel te smal en dat is niet iets wat ze nog gaan kunnen oplossen in de toekomst tbh.

Ik heb wel wat games van de Mavs gezien deze PO's, op dit moment zie ik niet hoe die de Wolves gaan stoppen eerlijk gezegd. Maar soit, het Westen is zo onvoorspelbaar dat ze mij gerust mogen verrassen. Boston gaat imo ongetest blijven tot de finals, hopelijk voor hun kunnen ze dan onmiddelijk op de afspraak zijn. Ze gaan dan wel een fitte Porzingis nodig hebben.

Minnesota vs Dallas 4-1
Boston vs Indiana 4-1
 
Is dat waarom Jokic er zo leeg uit zag? Hij speelde natuurlijk wel 46min. De defensieve intensiteit was wel gigantisch de eerste helft. KAT speelde een dijk van een wedstrijd terwijl Ant het moeilijk had. Leuke match om te kijken!
 
Is dat waarom Jokic er zo leeg uit zag? Hij speelde natuurlijk wel 46min. De defensieve intensiteit was wel gigantisch de eerste helft. KAT speelde een dijk van een wedstrijd terwijl Ant het moeilijk had. Leuke match om te kijken!
Fysiek helemaal leeg. Wolves hadden die volledig afgemat en Jokic heeft 1min op de bank gezeten. Wat imo een grote fout was van de coach, op zijn Tom Thibodeaus. Als je 20 voor staat probeer je hem tenminste een paar minuten te rusten. Het ontbreken van een backup C is ook één van de grote zwaktes van dit team.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel wat games van de Mavs gezien deze PO's, op dit moment zie ik niet hoe die de Wolves gaan stoppen eerlijk gezegd.
Luka met een triple double, clutch Kyrie, PJ of Jones met 20 punten, Gafford met een handjevol blocks en een 25tal bench points o.l.v. Lively.
Doe dat x4 en dan zie ik ze wel Minnesota aan de kant zetten. Simpel toch? :laugh:
 
"And I took that personally"

Het gedachte dat Gobert een ring gaat hebben... F'kn Jazz vent.
Ik zou het zot vinden moest er weeral een franchise zijn die de 0 van de tabellen veegt qua rings. Minnesota is toch ook een franchise waar veel met gelachen is de laatste 15j, wegens een kneusje.

In ieder geval worden het 6 verschillende winnaars in de laatste 6 jaar. Zegt ook wel iets over het huidige NBA.

Luka met een triple double, clutch Kyrie, PJ of Jones met 20 punten, Gafford met een handjevol blocks en een 25tal bench points o.l.v. Lively.
Doe dat x4 en dan zie ik ze wel Minnesota aan de kant zetten. Simpel toch?
:laugh:
Eerst zien en dan geloven :p
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan