NBA 2023-2024

OKC - Mavs was gisteren wel een aangename wedstrijd om te volgen. Luka toch een paar keer serieus geraakt of de vloer geraakt, benieuwd of er gevolgen zijn. Was toch serieus aan het manken op het einde.
 
Amai de Knicks, daar lag precies een deksel op de ring, 7/37 van hun driepunters. Op die manier ga je geen wedstrijd winnen natuurlijk. In deze series gaat het gaan om wie het meest fit kan blijven. Bij NY zitten ze met wat geblesseerden en starters die veel te veel minuten moeten spelen. Dat speelt wel in het voordeel van Indiana nu.

De Nuggets hangen de bordjes ook gelijk. Beide teams die hun thuiswedstrijden verliezen. Met deze Nuggets ben je nooit klaar. Jokic 16pts in het vierde kwart. Benieuwd waar deze matchup naartoe gaat.
 
Amai, ik had het niet zien aankomen dat we gewoon los 2 op de road gingen pakken.

2 series die van 2-0 naar 2-2 gaan. Interessant.
 
Ik ben ingehaald met de wedstrijden. De Nuggets waren sterk in die 2 games in Minnesota, wow. Ze zijn geen enkele keer in de problemen gekomen, eerst een blow-out en afgelopen nacht bijna de hele wedstrijd in controle, na een verschroeiende start van MIN. In beide games hebben ze de zwakte van de Wolves volledig uitgebuit door KAT uit de game te houden. Wolves hebben voor de rest geen volume scorer en moet Ant het quasi alleen doen - die trouwens een zotte game had (44pt op 64% FG). Goede aanpassingen van onze coach ook, volledig andere rotatie van onze bench spelers die duidelijk werkte.

Waar de series nu ook naar toe gaat, alleszins knap teruggekomen van de Nuggets na die 2-0 blow @ home. Ik was het vertrouwen meer dan kwijt na die eerste games, dit is gewoon dag en nacht. Ze hebben zelfs terug volledig het mentale voordeel. Wolves moeten ook de volgende game gewoon winnen imo, als Nuggets 3-2 gaan zie ik ze het niet meer uit handen geven als ze zo spelen eerlijk gezegd. Welke ploeg er ook wint, de winnaar gaat mentaal heel sterk uit deze reeks komen lijkt mij.

Mijn respect voor Jokic blijft ook gewoon nog groeien, de Wolves hadden hem zogezegd ontcijferd de eerste 2 wedstrijden en hij vindt gewoon keer op keer toch een manier om een tegenstander te ontwrichten in defense.

Deze sequence was echt zalig btw 😍, Wolves vochten zich vlak voor de rust terug met een run naar een 7pt achterstand. Nuggets maken in de laatste 20 seconden van de quarter 8 punten (net voor het filmpje begint maakt KCP een 3pt shot na een steal).

 
Laatst bewerkt:
Die assist van Jokic op Gordon in Q2, tussen Gobert en Towns :laugh: Hoe die 2 naar elkaar stonden te kijken haha
 
Zo gaat Boston goed uitgerust aan de finals kunnen beginnen... Wel zonder echte tegenstand te hebben gehad.
 
Jokic 40p/13a/7r op 0 turnovers op de avond dat hij zijn MVP trofee ontvangt, eat it Shaq.

Nuggets terug op cruise control in 2e helft. Mooie ochtend 😎, ze mogen van mij altijd op dit uur spelen.
 
Laatst bewerkt:
Jokic 40p/13a/7r op 0 turnovers op de avond dat hij zijn MVP trofee ontvangt, eat it Shaq.

Nuggets terug op cruise control in 2e helft. Mooie ochtend 😎, ze mogen van mij altijd op dit uur spelen.
Zet zijn trofee wel mooi in de bloemetjes zo. Opvallend veel dunks ook precies en Gobert had niet veel te zeggen in de post ook...
 
Zet zijn trofee wel mooi in de bloemetjes zo. Opvallend veel dunks ook precies en Gobert had niet veel te zeggen in de post ook...
Jokic eet de DPOY gewoon op. Ant derde game deze series onder de 20pt en op amper 33%. Zonder Conley was het voor hem wel heel moeilijk, onze defense had hem gewoon locked.

Ik verwacht ofwel een volwassen close out van Denver in game 6, ofwel Ant die voor 50 gaat ofzo en game 7 op zichzelf forceert.
 
Gobert valt áltijd door de mand in de playoffs. Ik heb genoeg games van de Jazz bekeken om te weten hoe hij weer zo'n fantastische reguliere seizoen ging spelen om dan in de playoffs toch tactisch volledig uitgeschakeld te worden zodra de teams beter worden.

Jokic was weer meesterlijk op het werk. Ook zo subtiel wanneer hij bijvoorbeeld 'the chair pulled' op Gobert.
 
JJ zijn analyses zijn toch altijd wel spot on...
Vooral credits voor Jokic zijn game ipv de schuld bij Rudy te leggen. In de huidige NBA hebben offensieve spelers gewoon ook het voordeel met de skills die ze nu allemaal hebben. Jokic heeft gewoon te veel skills.
 
JJ en Legler zijn de beste analisten om naar te luisteren. Pierce bij Undisputed is ook een verrijking.
SAS, Perkins & Keyshawn daarentegen. Onbegrijpelijk hoe die laatste 2 betaald worden voor hun uiteenzettingen.
 
Hoe kan je nu 3 op een rij winnen om dan met 45pt te verliezen :crazy:
Zo afgrijselijk slecht dat het team weeral is (eigenlijk al de hele playoffs), Joker moet echt letterlijk alles alleen doen. Ik denk dat ik hem nog nooit zo kwaad gezien heb als vandaag. We hebben echt nog een masterclass van hem nodig in game 7.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan