"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ook nog nooit gezien of gehoord. Met Irakese platen dan nog :crazy:. Verste die ik hier al heb gezien was met Iraanse of Oezbeekse nummerplaten.
Dubai zie je hier ook soms. Vermoedelijk geen native Emirati maar 4de generatie Antwerpse berbers achter het stuur.
 
Gisteren een Lotus Emeya gezien. Colin Chapman draait zich om in zijn graf, dat ding is echt alles wat Lotus niet is.

Verder zie ik nu zowat iedere dag een Polestar 1 in Sint-Truiden, denk niet dat er veel verkocht zijn in B?
 
Gisteren een Lotus Emeya gezien. Colin Chapman draait zich om in zijn graf, dat ding is echt alles wat Lotus niet is.
Ironisch dat Lotus het nog nooit zo goed gedaan heeft qua verkoopcijfers, op een moment dat ze niet verder weg konden zijn dan alles waar Lotus ooit voor stond.
 
Gisteren een Lotus Emeya gezien. Colin Chapman draait zich om in zijn graf, dat ding is echt alles wat Lotus niet is.

Verder zie ik nu zowat iedere dag een Polestar 1 in Sint-Truiden, denk niet dat er veel verkocht zijn in B?
Dat zeiden ze ook toen de Boxster kwam, en de Cayenne, en de Taycan. En kijk, Porsche is populairder dan ooit...
 
Dat betekent wel nog niet dat de oprichter er blij mee zou zijn
Als het alternatief is dat uw merk failliet is... Terwijl ze nu nog steeds de Emira (en 911) verkopen natuurlijk...

Als je moet kiezen tussen failliet gaan of mee evolueren, vind ik de 2e keuze toch beter
 
Ironisch dat Lotus het nog nooit zo goed gedaan heeft qua verkoopcijfers, op een moment dat ze niet verder weg konden zijn dan alles waar Lotus ooit voor stond.

Ook wel dankzij een serieuze kapitaalinvestering van Geely en ongetwijfeld hoge marketing uitgaven - alleen al kijkend naar het aantal reclamefilmpjes op youtube e.d.
 
Blijven trouwens flink in waarde stijgen, die Méhari's. Schoonbroer heeft er 7-8 jaar geleden nog een aangeschaft voor 10k€ in Zuid-Frankrijk, ondertussen ook al tegen de 20k€ aan...
Bwa, ik zag onlangs een deftig exemplaar voor 8k€ staan?
Lijkt me ook een model dat gewoon heel simpel te restaureren is?
 
Terug
Bovenaan